Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Assetto Corsa Competizione | PC

11.03.2018 18:41
1
aries18
40
Pretorianin

Czekam z niecierpliwoscia :D

12.03.2018 00:21
2
odpowiedz
Apocaliptiq
132
Legend
9.5

O kurczę! :) Ja również.

16.04.2018 22:16
3
odpowiedz
1 odpowiedź
dj_sasek
85
Freelancer
9.5

U was napisane, wrzesień 2018 na steamie summer 2018. Do Kunosów mam zaufanie, że nie spartolą tego, oczekiwania mam wysokie.

post wyedytowany przez dj_sasek 2018-04-16 22:17:26
17.06.2018 17:32
3.1
Draugnimir
61
BOY!

GRYOnline.plRedakcja

Wrzesień to też jeszcze lato ;)

14.05.2018 17:15
4
odpowiedz
sasuke284
15
Chorąży

jeśli wszystko pójdzie dobrze to ta gra przebije niedość że poprzednika to pozostawi project cars 2 daleko w tyle pod względem symulacji (nieoszukujmy się, project cars 2 i pierwsza część assetto corsy pod względem symulacji byli na bardzo zbliżonym poziomie)

04.07.2018 13:51
5
1
odpowiedz
1 odpowiedź
rauf
9
Legionista

Symulacje które w/g mnie pociągnęly gatunek gier wyścigowych:

2003 NASCAR Racing chyba szczytowe osiągnięcie Papyrusa z którego później wyrosło w 2008 iRacing z najlepszą infrastrukturą sieciową i rankingami

2005 rFactor 1 bezprecedensowe podejście do fizyki opon i otwarte środowisko moderskie, przykład rF2 pokazuje jednak, że to za mało żeby przetrwać a mody nie zastąpią niedoróbek deva

2006 GTR 2 pierwsza próba zebrania wszystkiego co najlepsze do kupy, mnóstwo przydatnych ficzerów jak gumowanie toru, szkółka wyścigowa, wyścigi 24h z opcją zapisu sesji, zmienna pogoda, cykl dobowy, rozbudowana kariera na licencjonowanej serii wyścigowa.

2013 Assetto Corsa podniosło poprzeczkę, co ci z najlepszej fizyki jak tory są wymyślone? Kunos zrobiło wszystko na licencjach od BMW po Porsche i Ferrari F1 i , tory laserowo skanowane, mega naturalny model jazdy, wszystko we współczesnej oprawie wizualnej (ładniejsze tylko Project CARS ale bugi i brak konsystencji)

AC Competizione w 2018 ma szanse być kamieniem milowym jak kiedyś GTR 2, ulepszona fizyka AC, pełne reguły wyścigowe z Blancpain GT, flagi, pitstopy, zmiana kierowców, rozbudowane online z systemem ratingowym, dynamiczna nitka toru, cykl dobowy, pogoda z deszczem. wszystko na Unreal Engine 4. Jest to jedyne studio do którego mam zaufanie i które potrafi na siebie zarobić. Nawet jak ACC nie będzie triple A to ma dużą szanse na wciągnięcie do ścigania nowych i spełnienie marzeń starych simracerów.

o ACC zresztą wiadomo już całkiem sporo
-prawdopodobny termin bety na Steam to wrzesień
-premiera finalnej wersji gry w 2019 roku

więcej na simrace bit.ly/2M9lcQx

04.07.2018 15:47
5.1
DM
142
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

Papyrusowi tutaj się należy chyba trochę większy ukłon :)
Od Indianapolis 500 zaczęły się w ogóle hardkorowe simy wyścigowe, a Grand Prix Legends to był filar filarów - silnik, który od Nascarów przetrwał aż do dziś, do iRacing i gra, która dzięki modom praktycznie nie starzała się graficznie przez wiele lat.

04.07.2018 16:13
6
odpowiedz
rauf
9
Legionista

@DM czy Indianapolis 500 czy GPS to prehistoria i czasy 3dfx. Myślałem bardziej o "współczesnych" kamieniach milowych gatunku, oczywiście tamte to podwaliny ale kto to pamięta :)

Zresztą Kaemmera umieściłbym jeszcze w jednym rankingu: najbardziej zasłużonych dla zbetonowania gatunku. Gdyby nie nowi gracze jak (Kunos, SMS wcześniej SimBin) jeszcze 100 lat by siedzieli z iRacing na DX9...

post wyedytowany przez rauf 2018-07-04 16:19:39
Gra Assetto Corsa Competizione | PC