Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Film Max Payne 3 [PC] - kulisy produkcji #2 - celowanie i broń (PL)

19.01.2012 13:58
1
Astolus
30
Chorąży

Jestem pod wrażeniem animacji postaci. Myślę, że gra nas nie zawiedzie.

19.01.2012 15:26
Drace66676
2
odpowiedz
Drace66676
162
D.R.A.C.E

To już nie będzie ten sam zajebisty mroczny Max, mimo wszystko czekam na tę grę z niecierpliwością.

19.01.2012 15:49
NewGravedigger
3
odpowiedz
NewGravedigger
184
spokooj grabarza

widać jeden irytujacy błąd. Postacie spadające np. z platformy, są już martwe, przez wyglądają jak manekiny

19.01.2012 16:35
4
odpowiedz
^kerm1t
44
Pretorianin

Nigdy nie zawiodłem się na rockstar, oni po prostu wiedzą jak tworzyć ciekawe, wciągające i grywalne gry.

Jestem pewny, że ten tytuł również nie zawiedzie, nie boję się zarówno o fabułe jak i porywający gameplay przepełniony akcjami na długo zapadającymi w pamieć.

19.01.2012 16:40
Psychosocial
5
odpowiedz
Psychosocial
67
SlipknoT

zajebiaszczo to wygląda

19.01.2012 22:06
6
odpowiedz
zanonimizowany742496
19
Konsul

odrazu kupuje jak wyjdzie ;p

21.01.2012 10:07
😊
7
odpowiedz
zanonimizowany457873
15
Legionista

Wyglada bardzo widowiskowo, ale jednak mam obawy ze nie bedzie tak mroczna jak poprzednie... Obym sie mylil, bo to wlasnie klimat sprawil ze wracam do tego tytulu.

Trzymam kciuki i czekam z niecierpliwoscia

21.01.2012 15:48
😱
8
odpowiedz
daroks
59
Pretorianin

Moim zdaniem ta gra będzie monotonna i nudna, może zbyt prosta. Widzieliście jak dużo wrogów było w jednym miejscu i z jaką łatwością koleś ich sprzątnął. Po za tym Max stracił swój mroczny klimat, fabuła w dwójce już była trochę absurdalna, a teraz???!!. W Punisherze było więcej możliwości w likwidowaniu celów, gierka szybko się znudzi- prawdopodobnie tylko zagorzali fani Payna przejdą ją więcej niż dwa razy. Jednak chyba ją kupię, ciekawe jak wyglądał będzie multi ze spowolnieniem, i z celowaniem w innych- szczególnie przy zacinkach jak ktoś się rzuci:)

21.01.2012 21:12
9
odpowiedz
BigBoss86
27
Pretorianin

[4]
Zależy który oddział Rockstara, jeśli ci co robili GTA4 i RDR, to zgadzam się, jak najbardziej. Ale jest jedno ALE: zarówno w GTA3-4 jak i w RDR kulał system celowania (prostacki aimbot i poza tym taki sobie cover), to nie jest najlepsza strona twórców, jednak dało się to przeboleć, bo te gry miażdżyły perfekcyjnie zrealizowaną ideą sandboxa, ale w Maxie nie o to chodzi. System celowania (i bullettime) będzie miał wpływ decydujący na ostateczną ocenę gry.

[8]
Twórcy nic do tej pory nie mówili o multi, więc obawiam się, że nic z tego nie będzie, aczkolwiek sam zawsze marzyłem o jakimś racjonalnym systemie bulletimu w mutli. To byłoby coś!

fajne nowinki technologiczne, jednak trochę zacofany ragdoll, ten z drugiej części był taki sobie a tu jakby żywcem skopiowany i tak samo niedopracowany. Wrogowie dość dziwnie upadają. Ponadto hedszoty wyglądają jakby strzeliło się w każde inne miejsce. Ale to mogą jeszcze poprawić. Podoba mi się pewna nowinka dzięki której w bulletime przeciwnicy do nas strzelają i nadal starają się przycelować, w poprzednich częściach bulletime był praktycznie freezem na wrogach, których można było zlikwidować po najmniejszej linii oporu. Tutaj w bulletime nadal będzie trudno, i tak powinno być. Dobrze, że przy skokach w slo-mo mamy niewiele czasu na oddanie strzału, w poprzedniczkach twórcy gry dawali zdecydowanie zbyt dużo czasu na to upraszczając do bólu rozgrywkę.
Póki co gra fajnie się zapowiada.

21.01.2012 21:36
Kamil Black
10
odpowiedz
Kamil Black
38
Chorąży

zabrakło Maksa z dredami, ale to szczegół:)

22.01.2012 17:40
DSLMarv
11
odpowiedz
DSLMarv
34
Centurion

Max wygląda jak Jeff Bridges z Iron Man'a.

Film Max Payne 3 [PC] - kulisy produkcji #2 - celowanie i broń (PL)