Download Dema Mody Aktualizacje Programy Tapety

LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - Demo Gry - Download

Wersja demonstracyjna gry LEGO Indiana Jones: The Original Adventures z gatunku Gry Akcji na komputer lub laptop z systemem Windows. Do pobrania za darmo i legalnie. Życzymy miłego grania.

typ plikuWersja demonstracyjna gry

rozmiar pliku464,6 MB

data aktualizacji13 maja 2008

pobrań13120

pobrań (7 dni)15

Pobierz plik za darmo

LEGO Indiana Jones: The Video Game to kolejny tytuł od studia Traveller's Tales, które wcześniej uraczyło nas grami z serii LEGO Star Wars. Po przerobieniu historii Gwiezdnych Wojen przyszła pora na przygody najbardziej znanego archeologa w historii kina. Rozgrywka w dużym stopniu przypomina to, co widzieliśmy w poprzednich produkcjach, osadzonych w realiach Star Wars.

Niedziałające pliki prosimy zgłaszać na uwagi(at)gry-online.pl

Komentarze Czytelników (44)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
13.05.2008 17:18
odpowiedz
Stranger.
137
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

W jaskiniach trzeba się już trochę naskakać. :)

13.05.2008 17:19
odpowiedz
Stranger.
137
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Hehe :)

13.05.2008 17:20
😃
odpowiedz
Stranger.
137
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Wiadomo jak się to skończy :) >>

13.05.2008 17:20
odpowiedz
Cubituss
129
Generał

Amagad

Amagad

Amagad

Nie, serio, jestem uber excited :)

13.05.2008 17:21
👍
odpowiedz
Stranger.
137
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

O, tak :))) >>>

13.05.2008 17:21
odpowiedz
Stranger.
137
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Końcowa lokacja. :)

13.05.2008 17:22
odpowiedz
Stranger.
137
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Walka z tubylcami - można im zabierać oszczepy i kusze. :)

13.05.2008 17:23
odpowiedz
Stranger.
137
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

No i na koniec - nie mogło zabraknąć ulubieńców Indy'ego. :D >>

13.05.2008 17:24
odpowiedz
adrem
93
The King

Nieeeeeeeeeeeeeee mam kasy na koncie :(

13.05.2008 17:39
odpowiedz
DuchWarczacy
8
Legionista

ale zdzierstwo karzecie sobie placic za cos co jest udostepniane za darmo

Tutaj macie darmowe oficjanle linki
http://www.bluesnews.com/cgi-bin/board.pl?action=viewthread&threadid=87664

13.05.2008 18:03
👍
odpowiedz
eJay
178
Quaritch

gameplay.pl

Gierka po prostu super. Znakomicie oddany duch filmów z Indym plus kilka fajnych rozwiązań :) Swietna zabawa w trybie coop sie szykuje:)

Fajne nawiazanie do Star Wars przed samym koncem. Myslalem, ze sie zleje ze smiechu:D

Ale i takr ozwalil mnie motyw "znalezionego" klucza. Polewka z filmów klasy C i D :P

13.05.2008 18:32
odpowiedz
zanonimizowany326516
28
Generał

Gra się bardzo przyjemne, świetny podróżniczy klimat i wymaganie bardzo niskie tak BTW.

13.05.2008 18:37
odpowiedz
PeeJay
148
Another World

polecam ten link - prosto ze strony Microsoftu, czyli bardzo szybko i bez kolejek :) : http://www.gamesforwindows.com/en-US/Games/Pages/LEGOIndianaJonesOA-b.aspx

13.05.2008 18:48
👍
odpowiedz
adrem
93
The King

No demko obczajone,i musze przyznac ze sie nie zawiodlem :)

13.05.2008 19:00
odpowiedz
Cubituss
129
Generał

No, demko wymaksowane, redbrick (czy tu raczej mailbrick :)) znaleziony, 10/10 skarbów też, czekam na fulla. Miałem zagwozdkę przy szybie, nie powiem :D

13.05.2008 19:59
odpowiedz
Tomas1987
110
Generał

Świetna gierka, nie działa mi na maxa;) Musiałem wyłączyć cienie ;0.

13.05.2008 20:19
👍
odpowiedz
Mateck
88
Senator

Przetestowałem demo z kuzynem w trybie coop i tak jak w przypadku SW świetnie się bawiłem. Dobrze zapowiadają się bardziej urozmaicone niż w SW zdolności postaci. Humor i klimat powalają :).

A i z samym demem się spisali na medal. Fajnie, że dali tryb free play :).

13.05.2008 20:56
odpowiedz
Tomas1987
110
Generał

PS. Bat Indiego mógłby być szybszy.

13.05.2008 21:23
😊
odpowiedz
seppu
12
Konsul

No zagrałem wreszcie :) Z początku klimatyczne intro z jednym z moich ulubionych filmowych THEME. (oczywiście z Indiego) Gra sama w sobie świetna, jeszcze lepsza niż LEGO SW, z humorem, bardzo wciągająca i przyjemna graficznie :-) Nie mogę się doczekać fulla.

13.05.2008 21:38
odpowiedz
Slasher11
133
Legend

Demko mile mnie zaskoczyło, humorystyczne takie:)

13.05.2008 21:51
👍
odpowiedz
zanonimizowany460020
8
Legionista

Bardzo fajne demo ;) Myślałem ze będzie jakiś kicz, a tu niespodzianka, zagram na pewno w pełna wersje gry ;)

13.05.2008 23:05
👍
odpowiedz
lotas
22
Chorąży

LEGO jest COOL. Dzieci wpatrzone jak w obrazek.

14.05.2008 00:19
odpowiedz
zanonimizowany478417
7
Generał

Mimo, że nigdy nie grałem w gry "lego" ani na konsoli ani na PC, to demo tej chętnie ściągne i zobacze czy gra dobrze się prezentuje ;)

14.05.2008 00:58
👍
odpowiedz
zanonimizowany3972
87
Legend

Dopiero zauważyłem, że wyszło :P
Właśnie ściągam i jutro zobaczę, czy warto będzie zainwestować w pełną wersję. Ale jeżeli gra będzie podobna do serii Lego Star Wars to jak najbardziej warto :)

14.05.2008 15:44
👍
odpowiedz
zanonimizowany3972
87
Legend

I po demie. Znalazłem wszystkie skrzynie ze skarbami, rozwaliłem jeden z 5 dziwnych cylindrów (reszta pewnie będzie w kolejnych etapach, których w demie nie ma) i wysłałem jedną paczkę... Już nie mogę się doczekać pełniaka :)

15.05.2008 09:13
odpowiedz
zanonimizowany552654
2
Junior

ten instalator z tego demka jest durny niedosc ze zmienilem foldery temp na dysk D to jeszcze podczas instalowania demka na dysk d gdzie mam 15gb wolnego to zzera mi miejsce na dysku C i zatrzymuje sie jak zostanei an c 400mb i pisze Error mało meijsca na dysku C

17.05.2008 10:02
odpowiedz
_nija_
2
Junior

jescze jest film. na TVP1 zapraszamy hit na sobote NAJLIEPSZE FILMY NAJLEPSZI AKTORZY

01.07.2008 19:22
😃
odpowiedz
zanonimizowany563339
1
Junior

elo elo
da ktos ta giere ^^?
wyslac na maila jak ktos ma instalke
kolomek@onet.eu
a tak pozatym pozdro all xDD

20.10.2008 15:35
😒
odpowiedz
Harry M
124
Master czaszka

WIE KTOŚ GDZIE MOGĘ POBRAĆ DEMO LEGO BATMAN NIE Z GRY-ONLINE BO NIEMAM KASY NA KOŃCIE BBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

12.05.2011 17:20
odpowiedz
komarek
34
Konsul

Z neta placku, wklep w google.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze