Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearts of Iron III - poradnik do gry

Hearts of Iron III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wielka Brytania | Porady szczegółowe | Hearts of Iron III poradnik Hearts of Iron III

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Wielka Brytania

1 - Wielka Brytania | Porady szczegółowe | Hearts of Iron III - Hearts of Iron III - poradnik do gry
  1. Państwo, nie licząc kolonii, znajduje się na wyspie. Dlatego, zadbaj o modernizację floty powietrznej. Rób wszystko, aby Twoja marynarka panowała na oceanach. Postaraj się, żeby lotnictwo było silne, a flota morska najsilniejsza na świecie. Szukaj specjalizacji w tych dwóch dziedzinach.
  2. Niemal od razu zacznij rozbudowę RAF'u i marynarki. Narazie skup się głównie na Interceptor'ach i ew. Carrier Air Group, a flotę oprzyj na statkach Destroyer, Battleship, Heavy Cruiser i ew. Submarine. Stwórz jeszcze kilka lotniskowców.
  3. Pamiętaj, że w latach późniejszych, gdy będziesz chciał otworzyć front na kontynencie, musisz dysponować także armią lądową znajdującą się przynajmniej w dobrej kondycji (Medium, Heavy Tanks, działa przeciwpancerne).
  4. Przy otwieraniu wspomnianego wcześniej frontu niezbędne jest odpowiednie wsparcie z morza i z powietrza. Między innymi dlatego potem przydają się, oprócz zwykłych samolotów, także unowocześnione bombowce.
  5. Przydziel punkty Leadership do nauki i dobrze by było, gdybyś podniósł przynajmniej o jeden poziom następujące technologie i na nich się skupił: w zakładce Infantry - BL 60 pounder Field Gun, No. 7. Dial Sight, Thompson M1928 (Small Arms), Ordnance QF25 pounder MK I (Light Artillery), Granade-Rifle No. 68/AT (Infantry Anti-Tank Weapons); w zakładce Capital - Aircraft Carrier Anti-Aircraft Armament, 16in L/45 Mk IV (Capital Ship Main Armament), Aircraft Carrier Hanger; w zakładce Industry - Education, Heavy AA Guns; w zakładce Armour - Vickers predictor (Anti-Aircraft Carriage and Sights); w zakładce Fighter - 8x 0,303 Browing (Single Engine Aircraft Armament), Single Engine Airframe, Advanced Aircraft Design; w zakładce Naval - Fleet Auxiliary Carrier Doctrine, Light Cruiser Escort Role, Light Cruiser Crew Training, Naval Underway Replenishment, Radar Training, Carrier Task Force, pod zakładką Sea Lane Defence zdecydowana większość bez Fire Control System Training; w zakładce Air - Fighter Pilot Training, TAC Pilot Training, Interdiction Tactics, NAV Pilot Training, Naval Strike Tactics, Naval Air Targeting. Zainteresuj się również działem Theory - Naval Engineering Research oraz Jet Engine Research (+ potem Infantry Warfare Research). Tak dobrane na początku badania zapewnią podstawową modernizację i wzrost ataku/obrony Twojej armii.
  6. Chcąc zyskać na doświadczeniu jednostek przy małej utracie czasu produkcji zmień opcję polityczną Training Laws z Advanced Training na Specialist Training.
  7. Zaczynając w 1936, dysponujesz wieloma możliwościami politycznymi/dyplomatycznymi. Możesz m.in. iść na układy z Niemcami lub grać z nimi w sposób twardy. Niezależnie jaką drogę wybierzesz pamiętaj o surowcach (ropie), a więc dobrych układach z państwami o bogatych ofertach handlowych. Dlatego, warto utrzymywać przyjazne stosunki ze Stanami Zjednoczonymi czy nawet Wenezuelą.
  8. W prowincjach Brighton, Dover, Southland, Portsmouth buduj Anti-Aircraft Guns oraz Coastal Fort. W Maidstone samo AA Guns.
  9. Licz się ze stratą niektórych kolonii. Nie pozwól jednak wrogowi przejąć prowincji z ropą. W Afryce Twoje prowincje będą atakowane szczególnie przez Włochów.