Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry

Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fortress of Nemrut | Severance Blade of Darkness poradnik Severance: Blade of Darkness

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

1 - Fortress of Nemrut | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryZnowu śnieg, ale tym razem mgła trochę opadła. Więc czas ruszać. Idź do przodu i przeszukuj ściany z lewej. A dokładnie zwracaj uwagę na rozwalony mur, po którym będziesz mógł wspiąć się na górę. Tam będą czekać dwaj rycerze, jeden z napojem leczniczym (+500), a drugi z kluczem (Store key). Po ich śmierci weź oba przedmioty i otwórz drzwi z lewej (od wejścia). Jeśli nadwerężyłeś zdrowie możesz się podleczyć ukrytymi w beczkach kawałkami mięsa, a następnie wyjdź po schodach na górę. Pierwszy rycerz będzie stał zaraz przy wyjściu na zewnątrz, a drugi trochę dalej, po prawo. Kolejny czai się za murem. Kiedy się ze wszystkimi uporasz skręcaj w lewo do kolejnego, już czwartego osobnika. Miniesz wtedy z prawej wejście na dziedziniec, do którego za jakiś czas trzeba będzie wrócić. Na razie skup się na przeciwniku i jego napoju leczącym (+150), ponieważ kiedy zaczniesz go atakować w pobliżu pojawi się dodatkowo łucznik i jego przyjaciel. Teraz rozejrzyj się po okolicy. Mniej więcej naprzeciwko wejścia na dziedziniec znajdują się wydrążone w skale "łuki", przez które można przedostać się do odizolowanego (na razie) obszaru. Zabij tu kolejnego rycerza i zabierz leżący na skrzyni klucz (Courtyard key), Następnie przełącz dźwignię, przez co otworzę się drewniane wrota. Przejdź kilka kroków do przodu, w prawo i później w lewo(trzymając się lewej ściany) aż dotrzesz do zamkniętej bramy na dziedziniec.

2 - Fortress of Nemrut | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryKiedy ją przekroczysz, będziesz musiał zająć się dwoma rycerzami. Pierwszy stoi tyłem do ciebie i ma napój leczniczy (+150), a drugi patroluje okolice. Jest jeszcze łucznik, ale na razie nie jesteś mu w stanie nic zrobić, chyba że masz przy sobie łuk i strzały. Teraz ruszaj na wprost i przy ciemnej części podłoża skręć w lewo, co powinno doprowadzić cię do zamkniętej bramy. Otwórz ją dźwignią z prawej strony i wejdź do środka. Schody zaprowadzą cię na górną część twierdzy, gdzie będziesz miał do wyboru dwie drogi. Na razie udaj się w prawo i zlikwiduj dwóch rycerzy, pamiętaj też, że jeden z nich ma napój leczący (+1000). Jeśli chcesz, możesz zająć się dwoma łucznikami na półce poniżej - po prostu przeskocz z rozbiegu do nich. To niewyobrażalne, ale... wykonalne! Teraz wróć na schody i tym razem przejdź w lewo. Podczas wędrówki napotkasz dwóch rycerzy, ale głównie zwróć uwagę na dwa niewielkie pomieszczenia po lewej. Pomiędzy nimi, z prawej znajdują się schody w dół, prowadzące do Killer Axe. Wróć na górę i skręć w lewo, podążając wcześniej obraną trasą. Dojdziesz w końcu do rozwidlenia: po lewej masz drzwi, a po prawej schody. Najpierw trzeba skorzystać właśnie z tych ostatnich. Kiedy zejdziesz na dół okaże się, iż znajdujesz się w czymś w rodzaju stajni. Idź przed siebie ciemnym korytarzem, aż do miejsca gdzie będziesz musiał walczyć z rycerzem. W tym pomieszczeniu znajdują się dwie dźwignie: jedna otwiera przejście na ulice (ale w żadnym wypadku z niego nie korzystaj!), a druga pozawala na wejście do jednego z pomieszczeń, w którym minotaur wyżywa się nad ciałem rycerza. Zabij go i pozbieraj leżące na ziemi przedmioty: Double Sword i ukrytą za beczką Great Mace, po czym wróć po schodach do rozwidlenia i wybierz otwarte przejście, o którym była mowa wcześniej.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie