Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry

Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Krak of Tabriz - Sargon (Rycerz) | Severance Blade of Darkness poradnik Severance: Blade of Darkness

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

1 - The Krak of Tabriz - Sargon (Rycerz) | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryNiedobrze! Jako wysłannik Króla miałeś sprawdzić co dzieje się w Krak of Tabriz, jednak siły zbrojne zdrajcy Regnara zaatakowały znienacka i z całego oddziału pozostałeś tylko ty. Czas wydostać się z więzienia i pomścić towarzyszy. Tak więc na początku uzbrój się w jakąś prymitywną broń - dobre może okazać się leżące na ziemi wiadro. Na pewno zauważyłeś naruszoną konstrukcję ściany naprzeciwko od krat, wystarczy ją tylko pchnąć, aby znaleźć się w podziemnych kanałach. Idąc jedyną możliwą drogą, dotrzesz w końcu po kilku półkach (trzeba się po nich wspiąć) do komnaty ze strażnikiem. Przed tobą znajduje się cela, z której właśnie uciekłeś. Tak więc dobij śpiocha (da to zawszę trochę punktów doświadczenia) oraz zabierz ze stołu klucz (Dungeon key) i mięso, które powinno podnieść poziom życia do maksimum. Warto zajrzeć jeszcze do celi ze starcem, gdzie znajdziesz kość, dość dobrą (na razie) broń. Teraz otwórz wielkie drewniane wrota, dzięki czemu przejdziesz do komnaty z jeszcze jedną więzienną celą. Nie ma w niej nic ciekawego, pomieszczenie ulokowane za nią (to ze skrzyniami) też można sobie odpuścić. Tak więc wskakuj w miejsce gdzie spływa woda i podążając jedynie możliwą trasą cały czas idź przed siebie, aż do miejsca z pierwszymi poważnymi przeciwnikami.

2 - The Krak of Tabriz - Sargon (Rycerz) | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryMasz przed sobą dwa crittersy bezczeszczące ciało zmarłego wojownika Po ich pokonaniu zabierz leżący obok zwłok miecz - Gladius i klucz (Store key). Nieopodal znajduje się pochodnia - też może się przydać, dlatego warto zabrać także i ją. Musisz wspiąć się do korytarza po lewej, który zaprowadzi cię do zamkniętych drewnianych drzwi. Wykorzystanie klucza do zamka (znajdującego się obok) spowoduje poza, oczywiście, otwarciem się wrót, także i atak stojącego za nimi strażnika. Leżące na stole przysmaki powinny uleczyć zranione podczas walki ciało, a jeśli to nie wystarczy to w skrzyniach i beczkach znajdziesz dodatkowe porcje. Kiedy będziesz gotów, podejdź do windy i udaj się nią w dół. Podążając dalej korytarzami natkniesz się na trzech crittersów oraz pomieszczenie z beczkami blokującymi dalsze przejście. Po ich rozwaleniu wyjdź schodami na świeże powietrze. Załatw stojącego przed wejściem nad schodami strażnika i udaj się w lewo, gdzie spotkasz kolejnego przeciwnika. Ma on przy sobie klucz (Iron key), który automatycznie weźmiesz po śmierci jego właściciela. Jedzenie, leżące na stole, uleczy poniesione rany, a jeśli nie masz jeszcze tarczy to znajdziesz takową wracając do wyjścia na zewnątrz. Nie pozostaje nic innego jak udać się dalej, skręcając tym razem za wejściem do budynku w prawo. Po schodkach dostaniesz się do komnaty ze skrzyniami w rogu z prawej i z dwoma drewnianymi drzwiami umieszczonymi naprzeciwko siebie. Zajrzyj najpierw za te z prawej, ponieważ eliminując strażnika spacerującego na dole zyskasz napój pełnego uzdrowienia. Przed powrotem na górę zabierz jeszcze stojącą przy ścianie Eclipse - dwuręczny topór bojowy. Drzwi z lewej zaprowadzą cię na silnie ufortyfikowany dziedziniec. Kiedy zeskoczysz z podwyższenia na dół w twoim kierunku skieruje się czterech strażników. Na pocieszenie mogę dodać, że jeden z nich zostawi po sobie napój uzdrawiający (+30 zdrowia). Przejście dalej blokuje stalowa krata, więc trzeba wejść do okolicznej budowli i windą wyjechać w górę. Tam, w wieży znajduje się przełącznik dzięki któremu owa krata podniesie się umożliwiając tym samym dalszą wędrówkę. Kiedy wejdziesz na drugą część dziedzińca okaże się, iż tym razem przejście blokowane jest przez odporne na mechaniczne ataki pudła. Tak więc zabierz pochodnie leżącą na ziemi w silnie oświetlonym pomieszczeniu obok i zapaliwszy ją wróć do zablokowanego przejścia. Użycie palącej się pochodni na jednym z pudeł umożliwi przeskoczenie na drugą stronę. Tam nie bacząc na skrzynie z lewej ruszaj w prawo i dalej po schodach prowadzących w górę.

3 - The Krak of Tabriz - Sargon (Rycerz) | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryWielkie drzwi do Kaplicy są na razie zamknięte, więc ruszaj dalej na samą górę. Tam przed kolejnymi drzwiami prowadzącymi na świeże powietrze spotkasz dwóch strażników - jeden ma napój uzdrawiający oraz klucz do Kaplicy (Chapel key). Warto do niej wrócić, bo poza cennym napojem uzdrawiającym zdobędziesz świetny dwuręczny miecz - Death Sword. Teraz udaj się z powrotem na górę i przejdź przez drewniane drzwi na zewnątrz. Idąc cały czas prosto, omiń wejście z lewej i ppodejdź do stojącego nad przepaścią strażnika. Kiedy go załatwisz będzie można spuścić most zwodzony przełącznikiem znajdującym się na ścianie oraz podreperować zdrowie leżącymi na skrzynce specjałami. Wróć do ominiętego przed chwilą przejścia i przejdź nim w dół. Minąwszy drzwi do zbrojowni znajdziesz się w okrągłej sali ze strażnikiem, który jest w posiadaniu klucza do zbrojowni (Armory key). Tak więc kiedy go zdobędziesz (nie muszę chyba drobiazgowo wyjaśniać, w jaki sposób?), otwórz potężne drzwi i zabierz potrzebne przedmioty. Proponuję zaopatrzyć się w maczugę oraz skorzystać z napojów leczniczych, po czym należy wrócić do okrągłej sali i przejść do drugiego wejścia. Podążając dalej skręć na rozwidleniu w prawo. W skrzyni pod ścianą ukryto napój leczniczy (+50), a od jednego z dwóch patrolujących miejscową okolicę strażników dostaniemy jeszcze jeden (+500). Należy dopilnować aby przypadkiem go nie wypił!

4 - The Krak of Tabriz - Sargon (Rycerz) | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryTeraz wróć do rozwidlenia i podążając prosto (czyli wcześniej skręciłbyś w lewo) i dalej po schodach, na górze po prawej znajdziesz się w pobliżu dźwigni, opuszczającej do końca zwodzony most. Można jeszcze trochę się podleczyć specjałami leżącymi przy drewnianych drzwiach (mniej więcej naprzeciwko pomieszczenia z dźwignią), po czym wrócić na dół i tam przejść na drugą stronę mostu. Zaraz po wejściu do nowego obszaru zatrzaśnie się za tobą stalowa krata. Daj sobie spokój z budynkiem z prawej i od razu kieruj się w lewo. Tam wchodząc do opuszczonego mieszkania skręć w środku w prawo, gdzie czeka kolejny strażnik. Natomiast na dole spotkasz jeszcze jednego, pilnującego przejście z ognistymi kulami. Kiedy dostaniesz się w końcu do niewielkiego piedestału, zdobędziesz w ten sposób napój mocy. Pomoże on w walce z wiekiem rycerzem, którego spotkasz po powrocie na górę i skręceniu w lewo. Jest on niesamowicie silny, ale jego zdrowie jest już nadwątlone, więc wystarczy kilka trafień aby zniknął (niestety razem ze swoim wyposażeniem). Kiedy to się stanie, otworzą się wielkie drzwi, których to pilnował ów rycerz, a w środku od jednego z dwojga strażników dostaniesz klucz do wieży (Tower key) a także napój uzdrawiający. W pomieszczeniu można znaleźć także halabardę, jednak na razie lepiej jest pozostać przy maczudze. Tak więc wyjdź po schodkach, w centrum pomieszczenia skieruj się do drewnianych drzwi, które to otworzysz zdobytym przed chwilą kluczem.

Czas wybrać dalszą drogę - The Krak of Tabriz - Sargon (Rycerz) | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryW skrzyni ukryto napój uzdrawiający (+500), a kiedy ruszysz wzdłuż korytarza, zostanie uruchomiona pułapka wyrzucająca co jakiś czas metalowe ostrza. Najlepiej jest schować broń i sprintem przebiec pomiędzy miejscami skąd są one wypuszczane. Jeszcze jeden strażnik i pułapka, a następnie pojedynek z dwoma strażnikami nasłanymi przez czerwonego rycerza. Zdobędziesz na nich klucz do drugiej wieży (Second Tower key) a w sali z drewnianymi drzwiami (w skrzyniach) znajdziesz dwa napoje lecznicze (+50 oraz +150). Kiedy użyjesz klucza do zamka, otworzy się przejście do korytarza z dwiema skrzyniami, z których jedna kryje w sobie napój leczniczy (+50). Nie zabraknie także patrolującego okolicę strażnika. Wychodząc po schodach natkniesz się znowu na czerwonego strażnika, który będzie niezwykle zadowolony z twojej obecności. I nie ma się co dziwić, skoro przed tobą znajduje się pułapka z metalowymi ostrzami. Aby ją na chwilę unieszkodliwić należy rzucić w jej kierunku jakiś przedmiot lub broń, dzięki czemu możliwe stanie się przebiegnięcie na druga stronę. Po zebraniu ze skrzyń napojów leczniczych tak samo postępuj z kolejną, tym razem "kolczastą", pułapką. Schody, prowadzące w górę, kończą się w wielkiej sali, gdzie przyjdzie ci walczyć z czerwonym rycerzem, który to okaże się być zdradzieckim Regnarem. Czas pomścić zamordowanych towarzyszy! Będzie ciężko, ale stosowanie uników i szybkich pchnięć powinno przybliżyć cię do zwycięstwa. Kiedy Reganr zginie, zostawi po sobie napój zdrowia (+500), miecz (Combat Sword), tarczę (chyba że ją zniszczyłeś) oraz klucz (Regnar key). Kolejny napój (także +500) znajdziesz w skrzyni obok zamkniętej kraty do pomieszczenia ze zwojem. Kiedy go weźmiesz misja zostanie zakończona.

Czas wybrać dalszą drogę:

1). MINES OF KOLBEGEN

2). FORTRESS OF TELL HALAF