Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry

The Monoliths of Kashgar - Tukaram (Barbarzyńca) | Severance Blade of Darkness poradnik Severance: Blade of Darkness

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

1 - The Monoliths of Kashgar - Tukaram (Barbarzyńca) | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryZaczynasz na opustoszonym i podmokłym terenie. Czas ruszać przed siebie. Tak więc idź cały czas prosto, skręcając dopiero przy wodospadzie w prawo na skalne półki, ułożeniem przypominające schody. Kiedy będziesz już za nimi poszukaj czegoś podobnego z lewej. Wyjdź na górę i najpierw zabij patrolującego goblina, który ma przy sobie napój leczący (+50). Następnie wejdź do niewielkiego pomieszczenia z lewej i zabij drugiego goblina. Możesz podleczyć się ukrytym w beczkach jedzeniem, po czym wracaj na dół do zalanych wodą korytarzy i skręcając w lewo idź dalej przed siebie. Z kolei skręć w prawo i przed wodospadem postaraj się wspiąć na prawe podwyższenie. Znajdziesz się przy drugim wodospadzie i tutaj także trzeba wspiąć się wyżej. W końcu natrafisz na większą jaskinie, w której czeka na śmierć dwójka pająków. Na kolejną dwójkę natkniesz się przy ognisku, a poza nimi leżeć będzie w jego okolicy jeszcze kilka przedmiotów: napój pełnego uzdrowienia, łuk i strzały. Przejdź następnie do dalszej części jaskini i załatw kolejną parę pająków. To jeszcze nie koniec, ponieważ następna czeka za podwyższeniem na które należy się wspiąć. Idź dalej korytarzem aż natrafisz na większą jaskinię. Znajdujesz się na podwyższeniu, w którym jest wyrwa a na dole już czeka dwójka goblinów w tym jeden wyposażony w napój leczący (+50). Możesz z rozbiegu przeskoczyć wyrwę (trzeba schować broń) i następnie wcisnąć przycisk z prawej strony, na ścianie. Otworzą się drzwi na dole i będziesz mógł zeskoczyć i zabić wspomniane gobliny. Przejdź stąd do rozwidlenia i wejdź w prawo, czyli w otwarte przed chwilą przejście.

2 - The Monoliths of Kashgar - Tukaram (Barbarzyńca) | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryPrzejdź do przejścia obok drzewa. W środku w skrzyniach znajdziesz jedzenie a przy ognisku także i goblina. Jeszcze jeden patrolujący okolicę na zewnątrz osobnik może się tutaj zjawić (jeśli cię usłyszy), więc miej się na baczności. Kiedy ich wyeliminujesz wyjdź na zewnątrz i skieruj się w prawo, idąc dalej nowym szlakiem. Gdy już przejdziesz jaskinię zaatakuje cię jeszcze jeden goblin i okaże się, że dalszą drogę blokują drewniane wrota. Musisz wrócić się kawałek i odnaleźć półki skalne (z twojej lewej), po których mnożna wspiąć się wyżej. Stąd przeskocz przez zerwany most i przejdź do następnego, już tym razem całego. Za nim z prawej jest małe pomieszczenie z goblinem i pudłami. Jeśli je rozwalisz możesz wyjść na niewielką półkę przy skale i zabrać leżący przy kościotrupie napój leczący (+150). Teraz wróć do trasy przy mostach i podążając nią dalej wespnij się na mury otaczające zamknięte drewniane wrota. Nie wskakuj jednak do dziury tylko przejdź po belce (lub przeskocz) nad wrotami na drugą stronę murów. Teraz zejdź na dół i weź leżący na pudle napój leczący (+500) i ewentualnie jedzenie, zostawiając Bo w spokoju. Wyjdź następnie na zewnątrz i załatw goblina. Kontynuuj teraz wędrówkę dalej kanionem. Po drodze zajmij się następnym goblinem. Natrafisz na zamknięte drzwi, ale tym razem, aby je ominąć, wystarczy z kanionu wspiąć się na najniższą cześć muru i zeskoczyć na dół. Przygotuj się na pierwsze stracie z orkiem, który ma przy sobie napój leczący (+150). Nie pozwól mu go wypić, bo wtedy nie zostanie nic dla ciebie! Zabij jeszcze goblina pilnującego kilku jabłek w pomieszczeniu z prawej i wróć na poprzedni szlak. Most na lewo jest uszkodzony więc idź przed siebie aż zobaczysz schody i dwa wejścia. Schody są zablokowane zamkniętymi drzwiami, więc trzeba będzie znaleźć inną drogę.

3 - The Monoliths of Kashgar - Tukaram (Barbarzyńca) | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryNajpierw zabij goblina za przejście z prawej i pozbieraj ukryte w skrzyniach jedzenia. Teraz przejdź do lewego przejścia i rozwal pudła zasłaniające dalszą drogę. Musisz następnie wspiąć się po skrzyniach na górę, żeby wyjść na zewnątrz. Teraz będzie trzeba pokonać kilku zombiaków (dokładnie sześciu), ale w ten sposób, że jednocześnie będziesz walczył tylko z dwoma osobnikami. Kiedy rozejrzysz się po okolicy na pewno zauważysz dwie możliwe drogi: przez deskę nad dziurą z kolcami i do pomieszczenia nieopodal. Skorzystaj z tej pierwszej, jako że w pomieszczeniu nie ma nic ciekawego. Kiedy znajdziesz się po drugiej stronie dziury powstaną jeszcze czterej zombi. Kiedy już się z nimi uporasz rozwal drewniane drzwi po lewej - w środku znajdziesz napój leczący (+150). Wróć następnie na zewnątrz i skręć w lewo na schody. Kiedy znajdziesz się na górze powstanie naraz czterech zombi, a kilku dojdzie już po śmierci swoich pobratymców. Kiedy wyślesz wszystkich na drugi świat, wejdź do oświetlonego pomieszczenia i zeskocz do piwnicy. Po zabiciu trzech pająków będziesz mógł zebrać leżący za skrzynią napój leczący (+500). Wespnij się następnie po pudle z powrotem na górę i wyjdź wyżej po schodach. Na pierwszym piętrze znajdziesz przejście do niewielkiego pomieszczenia z drewnianymi drzwiami, zza których wyskoczy zombi. Na drugim piętrze natomiast leży przy ścianie napój leczący (+150) - zabierz go w pierwszej kolejności bo i tak musisz wrócić na pierwsze piętro aby móc iść dalej. Tak więc zabij zombiego i przejdź przez rozwalone drzwi. Omiń budynek z lewej i podejdź do tego z prawej. Zombi znów rozwali drzwi, a ty będziesz musiał rozwalić jego. Wejdź jeszcze do budynku i zabierz w razie potrzeby napój leczący (+150), po czym wracaj do tego miniętego wcześniej. W środku zabij zombiego i wyjdź po schodach na górę. Rozwal drewniane drzwi za którymi będzie jeszcze jeden przeciwnik. Zabij trójkę crittersów, która wpadnie do pomieszczenia jak tylko cię zobaczy a następnie wyjdź na poddasze. Po belkach dojdziesz do beczek z jedzeniem.

Czas wybrać dalszą drogę - The Monoliths of Kashgar - Tukaram (Barbarzyńca) | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryWyjdź na zewnątrz i poszukaj dużego okna z lewej. Musisz wspiąć się do niego. W nowym pomieszczeniu wyjdź po schodach na zewnątrz. Musisz teraz popchnąć wielki totem i przejść nim nad dziurą z kolcami. Może to być trudne zadanie, ale powinieneś mu podołać. W pomieszczeniu, o którym mowa, zostaniesz zaatakowany przez dwa kościotrupy - warto zabrać od jednego z nich maczugę i z jej pomocą atakować ten rodzaj przeciwników. Jest to dużo bardziej skuteczne niż użycie ostrego miecza. Kiedy wejdziesz do dalszej części sali okaże się, że prowadzą z niej dwa wyjścia. Skorzystaj z tego z lewej i po zabiciu zombiego zabierz leżący przy skałach klucz (Rusted key). Wróć następnie z powrotem i wejdź w prawy korytarz. Po schodach wyjdziesz do jaskini ze szkieletom oraz pomagającym mu zombiakiem. Załatw obydwu i otwórz nowym kluczem przejście po prawej. Trzymając się lewej strony przeskocz wyrwę w drewnianej podłodze i odszukaj na końcu drogi przełącznik. Otwiera on przejście w sali na dole, tej z dwoma kościotrupami. Zeskocz więc na dół i po schowaniu broni wejdź w nowy korytarz. Znajdziesz się w pierwszej pułapce - kiedy tylko wejdziesz do większej sali sufit z kolcami zacznie posuwać się w dół. Musisz wcisnąć cztery przyciski umieszczone na ścianach pomieszczenia. Kiedy to zrobisz otworzy się przejście, które zaprowadzi cię w bezpieczne miejsce. Na rozwidleniu udaj się najpierw w lewo i zabierz leżący przed kratą napój leczący (+500). Teraz wróć i idź prosto (czyli wcześniej skręciłbyś w prawo) i przejdź przez most. Jak tylko zaczniesz wychodzić w górę po chodniku skalnym, usłysz jak kamienny głaz rusza w twoim kierunku. Czym prędzej odwróć się i przeskocz w lewo na bezpieczną półkę. Teraz wróć z powrotem na szlak. W pomieszczeniu z lewej oprócz szkieltu znajdziesz Eclipse, ale jak już z niego wyjdziesz z powrotem na chodnik, ruszy w dół kolejny głaz, więc uważaj. Idąc dalej korytarzami natkniesz się na zombiego i szkielet, a kiedy się z nimi uporasz pojawi się jeszcze jedna para. Zaraz po walce ruszaj dalej. Powinieneś znaleźć się w końcu na świeżym powietrzu. Idź do przodu jedyną możliwą drogą, na której końcu natrafisz na okrągłe pomieszczenie. Kiedy do niego wejdziesz zatrzasną się za tobą drzwi i z ziemi powstaną dwa szkielety. Kiedy je pokonasz wstaną następne - tak że będzie ich łącznie sześć. W końcu po śmierci ostatniego otworzy się przejście do przycisku. Otworzysz z jego pomocą wcześniej mijane drzwi, do których teraz będziesz musiał wrócić. W okolicy powstało wiele zombiaków, więc uważaj. Możesz się nimi zająć dla powiększenia doświadczenia lub też przebiec wprost do otwartego przejścia. Kiedy wyjdziesz już na miejscu po schodach do kamiennego kręgu i staniesz w jego środku zacznie się krótka pokazówka i poziom zostanie zakończony.