Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry

Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tower of Dal Gurak | Severance Blade of Darkness poradnik Severance: Blade of Darkness

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

1 - Tower of Dal Gurak | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryNadszedł czas na wielką bitwę. Zaczynasz przy górskiej półce, pod którą płynie lawa. Czym prędzej wyciągnij miecz i biegnij przed siebie. Po drodze spotkasz dwa gobliny i orka. Kiedy się z nimi uporasz przejdź do pierwszego rozwidlenia. Uwaga: specyfika budowy tego poziomu sprawia, że wybierając jedną z możliwych dróg można przejść nią od razu do dalszej części mapy. Jednak znalazłem mały trik pozwalający na obejście tego ograniczenia. Najpierw trzeba skręcić w lewo. Jeśli nie chcesz ( a masz takie prawo), możesz od razu skręcić w prawo. Jeśli natomiast wybierzesz pierwszą ewentualność to przejdź jaskinią do miejsca z dwoma goblinami i łucznikiem na wzniesieniu. Najlepiej sprowokuj gobliny, aby poszły za tobą do jaskini i tam się z nimi rozpraw, z dala od zatrutych strzał wypuszczanych przez łucznika. Jak już ich pokonasz wejdź przez otwarte drzwi na lewo za jaskinią, gdzie czeka pierwszy czarny rycerz. Drugi będzie strzelał z łuku na schodach (ma przy sobie Heavy Sword), a trzeci jeszcze trochę wyżej. Każdy ma przy sobie napój leczący (+1000). Jak już rozwalisz każdego z przeciwników wejdź po schodach na górę. Tam zatrzasną się za tobą drzwi, a z prawej strony przyjdą dwa minotaury. Na domiar złego będziesz także ostrzeliwany z góry przez czarnego rycerza. Zabij minotaury, co otworzy przejście przez które przejdzie czarny rycerz, mający przy sobie napój leczniczy (+1000). Wyjdź po schodach wyżej i po zabiciu kolejnego rycerza przełącz dźwignię otwierającą wrota na dole. Możesz zawrócić jeszcze ścieżką, z której wyszły minotaury, po leżący za ostatnim głazem, przy resztkach kościotrupa, napój leczący (+1000).

2 - Tower of Dal Gurak | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryPrzejdź następnie przez otwarte wrota i podążaj korytarzem aż do schodów. Za nimi, na górze znajduje się pomieszczanie, w którym wyskoczą na ciebie trzy gobliny i ork. Kiedy je pokonasz otworzą się drzwi do nowej sali, gdzie będzie trzeba, uważając na łuczników, pokonać kamiennego golema. Przejdź następnie przez kolejne otwarte drzwi. Zobaczysz wtedy swojego przyszłego przeciwnika - Dal Gurak-a. Rozwal skrzynie w poszukiwaniu napoju leczącego (+150), po czym wyjdź na zewnątrz i pokonaj dwóch czarnych rycerzy. Możesz teraz zejść do drugiego z możliwych do wybrania wcześniej przejść - prawego. W tym celu opuść się w dół i zabij najbliższego ci czarnego rycerza, która ma przy sobie klucz (Armory key). Skręć teraz w prawo od miejsca gdzie zeskakiwałeś w dół i podążając do jaskini zabij jeszcze dwóch przeciwników. Jaskinia zaprowadzi cię do miejsca z dwoma, a później jeszcze kilkoma crittersami. Musisz wspiąć się do pomieszczenia z leżącą koło beczek Heather Shield i otwórz dźwignią przejście do pomieszczenia w którym wcześniej zabiłeś trzy gobliny i orka. Stąd przejdź do sali, w której walczyłeś z golemem i dalej przez przejście naprzeciwko na świeże powietrze. Jednak tym razem nie zeskakuj na dół tylko przejdź na końcu balkonu w prawo i po schodach na górę. Tutaj musisz pokonać trzech czarnych rycerzy, pilnujących tego pomieszczenia. W komnacie na lewo od wejścia znajdziesz napój leczący (+1000). Idź cały czas przed siebie, zabijając kolejnych rycerzy. Nie męcz się tylko z łucznikami odgrodzonymi zniszczonymi schodami. W końcu dotrzesz do pomieszczenia z minotaurem, a kiedy go unieszkodliwisz, podejdź do windy i wyjedź nią na górę.

3 - Tower of Dal Gurak | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryPod schodami z lewej leży napój leczący (+500), a obok malowidła z prawej Ghost Medallion (aby go zdobyć trzeba wyjść po schodach na górę i stąd zeskoczyć na półkę pod malowidłem). Jeśli zabrałeś klucz do zbrojowni (Armory key) to możesz teraz przeskoczyć nad dziurą prze przejściu ulokowanym niedaleko od schodów (na dole) i otworzyć nim kratę. W środku znajdziesz mnóstwo przydatnych przedmiotów: zbroję i broń. Wróć następnie do schodów i udając się nimi w górę i dalej w prawo dotrzesz do sali z dwoma stalowymi golemami. Kiedy ich pokonasz otworzą się drzwi, za którymi skręć w prawo i wyjdź na schody. W ciemnym korytarzu będziesz musiał pokonać dwa ogniste kościotrupy. Kiedy je zabijesz, idź dalej i załatw kolejne dwa, potem jeszcze kolejne dwa i następnie postaraj się wspiąć do ostatniego, tego z łukiem. Teraz przejdź w prawo do sali z dwoma ożywającymi właśnie szkieletorami. Musisz pokonać sześć takich delikwentów, tylko że jednocześnie będziesz walczył tylko z parą. Jak już skończysz z całą szóstką to w pomieszczeniu trochę się przejaśni i będziesz mógł udać się do otwartego wyjścia. Jednak w tym celu musisz wspiąć się na jedną z niższych półek i przeskakując po następnych dopiero tam dotrzeć . Warto zaopatrzyć się w Crown, znajdującą się w rogu na prawo od wejścia. Będąc już za wyjściem ruszaj na schody i do nowej sali. Kiedy tylko do niej wejdziesz zatrzasną się drzwi i pojawią się dwa ghoule. W momencie gdy pokonasz jednego z nich, do sali wkroczy ognisty golem. Teraz trzeba będzie dac radę wszystkim przeciwnikom. Kiedy tego dokonasz przejdź przez drzwi którymi wszedł tutaj golem i skręcając w prawo przeskocz nad lawą.

4 - Tower of Dal Gurak | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryWyjdź po schodach i zabij dwa ogniste szkielety z łukiem pilnujące pomostu. Idź dalej, przeskocz wyrwę w podłodze i zabij na drugim mostku kolejną parę. Pomieszczenie, do którego wejdziesz, pełne jest ghouli - musisz zabić szóstkę tych stworów. Wejdź następnie w otwarte przed chwilą drzwi, po czym znajdziesz się przed półkami nad lawą, po których będzie trzeba się wspiąć. Tak więc przeskocz na najbliższą półkę, z niej wespnij się na drugą, przeskocz na przeciwną stronę pomieszczenia, czyli na trzecią półkę. Stąd musisz wspiąć się na zniszczoną belkę i z niej jeszcze wyżej, na lewo po napój leczący (+1000). Zeskocz po tym na belkę i stąd do widocznego korytarza. Zwróć uwagę na leżące po drodze kości: przy pierwszych znajdziesz napój pełnego uzdrowienia, a od trzech następnych zyskasz po średniej dawce mikstury (+500). Dalej znajdziesz schody, po których udaj się na górę. Za zakrętem, po lewej stronie obok następnego szkieletu znajdziesz jeszcze jeden napój (+1000), a ostatni już będzie za windą (+500). Wyjedź teraz wspomnianą windą do góry. Zobaczysz krótką scenkę, po której zaatakuje cię Meskalamdug. Aby dać mu radę podbiegaj do niego blisko, użyj kombosu i cofnij się, zanim uderzy on ognistym czarem. Kiedy go pokonasz ruszaj windą na górę. Musisz pokonać sześć szkieletów wyposażonych w Vampire Shield (wykradają życie atakującego), po czym pojawi się sam Dal Gurak. Jest go naprawdę trudno zwyciężyć! Najpierw będzie cię z daleka ostrzeliwał dwoma rodzajami broni - czerwone ostrze (łatwe do ominięcia) i zielona chmura (trudna, trzeba się schować za ścianą). Jeśli do niego za blisko podejdziesz, przteleportuje się w inne miejsce. Użyj więc miecza Ianny w trybie rzutu - po trafieniu w cel wróci ci do ręki, tak że możesz powtarzać taki atak nawet setki razy. Tarcza ochronna Dal Guraka osłabnie, co będą symbolizować zmieniające się kolory (z niebieskiego do pomarańczowego). Kiedy zniknie całkowicie, będziesz musiał stawić mu czoła. Kiedy go jeszcze trochę obijesz (nic innego jak kombosy nie wchodzi w grę) zwiększy swoje życie ponad dwukrotnie. Ostateczna walka rozegra się dopiero teraz - niech zwycięży lepszy (i bądź nim ty, Graczu).