Mirror's Edge - poradnik do gry

Mirror's Edge - poradnik do gry

Mirror's Edge - poradnik do gry

Skacz i walcz z systemem. Poradnik do gry „Mirror’s Edge” zawiera opis przejścia treningu, prologu oraz wszystkich dziewięciu rozdziałów składających się na tryb fabularny, a także wskazówki na temat ukrytych toreb, pełna lista osiągnięć oraz porady dotyczące ich odblokowywania.

Mam przyjemność oddać do Twojej dyspozycji poradnik do gry Mirror's Edge, przygotowanej przez studio Digital Illusions Creative Entertainment i wydanej przez koncern Electronic Arts.

Poradnik zawiera opis przejścia treningu, prologu oraz wszystkich dziewięciu rozdziałów składających się na tryb fabularny. Dodatkowo, w artykule znajdują się praktyczne wskazówki dotyczące tego, gdzie szukać wszystkich trzydziestu toreb ukrytych w świecie gry. Twojej uwadze nie powinna umknąć również pełna lista osiągnięć (tzw. Achievements) oraz porady dotyczące ich odblokowywania. Duża liczba obrazków (około 450), numeracja grafik i odpowiednie odniesienia w tekście (np. [#069] ) z pewnością ułatwią nawigację po poradniku i zrozumienie tego, co trudno jest objaśnić słowami.

Poradnik powstał w oparciu o angielską wersję językową gry. Wszystkie misje przechodziłem na średnim poziomie trudności, starając się nie oddawać ani jednego wystrzału, do czego również i Ciebie gorąco zachęcam.

Życzę Ci teraz miłej lektury i wielu pozytywnych wrażeń płynących z grania w Mirror's Edge. Biegnij, Graczu, biegnij!

Maciej "Sandro" Jałowiec

Informacje o Mirror's Edge - poradnik do gry

Autor : Maciej Jałowiec

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 34, ilustracje: 476 .

Popularne strony w Mirror's Edge - poradnik do gry

Mirror's Edge - screen - 2008-11-17 - 123491Mirror's Edge - screen - 2008-11-17 - 123490Mirror's Edge - screen - 2008-07-15 - 110178Mirror's Edge - screen - 2008-07-15 - 110177Mirror's Edge - screen - 2008-07-15 - 110176Mirror's Edge - screen - 2008-07-15 - 110175

17.12.2008 11:32
😊
palpe
2
Generał

nie mam tej gry ale z pewnością kupię bo lubię takie gierki

17.12.2008 18:49
👍
odpowiedz
zanonimizowany592093
3
Pretorianin

Bardzo dobry poradnik;))) oby tak dalej!

17.12.2008 22:41
odpowiedz
zanonimizowany54637
70
Generał

Fajny poradnik :)

mam pytanie - gdzi sie pojawiaja duchy biegaczy? W time trial czy speed run? I jak je sciagnac?

17.12.2008 22:42
odpowiedz
Shaybecki
30
Legend

duchy ? duchy to "powtórki" z biegów innych osób

raczej tylko w TIME TRIAL
w momencie gdy wybierasz trasę, wciskasz X (czasy przyjaciół) lub Y (najlepsze na świecie) i możesz poganiać się z dowolnym wynikiem czasowym

17.12.2008 22:53
odpowiedz
zanonimizowany54637
70
Generał

no to wlasnie mialem na mysli mowiac o duchach ;) dzieki. jak dla mnie to i tak nic nie daje, bo zanim sie rozpedze to juz tego kogos nie ma. ehh ;/

18.12.2008 13:07
odpowiedz
Sandro
119
Legend

tigerkb - no niewątpliwie trzeba umieć dotrzymywać tempa. Gorzej, gdy dochodzisz do momentu, w którym nie jesteś w stanie wykonać tego, co udało się "duchowi" (wyjątkowo daleki skok, itd.). Tak się składa, że osiągnięcia dotyczące trybów Speed Run i Time Trial (jak i zdobycie tzw. calaka) to wyjątkowo trudna sprawa :)

19.12.2008 21:08
😊
odpowiedz
cZ4dEk
28
Pretorianin

Poradnik można spokojnie oznaczyć X360/PS3 - pasuje do obu wersji ;D

21.12.2008 18:13
odpowiedz
adamlut
36
Del

Czemu "Runner" jest przetłumaczone jako "Biegacz" a nie jako "Goniec", który wydaje się bardziej poprawny językowo? ;>
btw. dobry tekst Sandro ;>

21.12.2008 18:19
odpowiedz
zanonimizowany481510
14
Senator

Czym się różnią poradniki "oficjalne" od "nieoficjalnych"?

21.12.2008 20:01
😊
odpowiedz
Sandro
119
Legend

adamlut - dzięki :) w gruncie rzeczy "goniec" nie przyszedł mi do głowy, a "biegacz" z miejsca mi się spodobał. Teraz dochodzę do wniosku, że lepiej byłoby napisać "kurier" albo "posłaniec".

provos - pod względem treści - niczym (przynajmniej moje).

14.01.2009 19:58
odpowiedz
kbrs
49
Centurion

jest tu maly blad, w achievmencie 'sweet goodbye' trzeba skoczyc, nacisnac RB a potem RT a nie LB

25.04.2013 20:34
odpowiedz
m g - maniak gier
1
Junior

7. Jeśli grasz z włączonym Runner’s Vision, pamiętaj że możesz pobić lub rozbroić tylko tych wrogów, którzy mają czerwone poświaty wokół siebie.

nie, ci z czerwoną poświatą to ci których powienieś zabić/rozbroić, bo mogą cię z łatwością zabić jak tego nie zrobisz,
chyba że na Xbox-ie tego nie ma, ja grałem tylko na PC

17.09.2016 13:24
😍
odpowiedz
marcin.997
25
Chorąży

wolę obejrzeć wideo bo do starej poradnik gry nie będę płacić