Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Złoty kompas - poradnik do gry

Złoty kompas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Wstęp cz.4 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Rzucanie kamieniami

Znowu wyjdziesz na otwartą przestrzeń. Przeskakuj z platformy na platformę, aż dotrzesz do miejsca, w którym gra udzieli Ci wskazówki. Podpowiedź dotyczyć będzie wykorzystania Wzroku gronostaja do zbadania otoczenia. Na kolejnej platformie znajduje się sterta kamieni do rzucania . Wskocz na nią i skorzystaj z kamieni do zerwania wiszącego tuż obok stalaktytu.

1 - [Solucja] Wstęp cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
2 - [Solucja] Wstęp cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Najlepiej celować w czerwone światełko. - [Solucja] Wstęp cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Najlepiej celować w czerwone światełko.

Zniszczony stalaktyt utworzy kolejną platformę, po której dostaniesz się do kolejnej części planszy. Zbierz trzy kule odwagi, po czym ruszaj do stojącej przed Tobą otworem jaskini.

Gra w uniki

W środku spotkasz innego człowieka. Niestety, nie będzie on przyjaźnie nastawiony. Podobnie jak wcześniej Iorkiem przewracałeś głaz, tak teraz również musisz pomyślnie ukończyć minigierkę polegającą na naciskaniu odpowiednich klawiszy z układu WASD.

3 - [Solucja] Wstęp cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Ruszaj dalej - [Solucja] Wstęp cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Ruszaj dalej. Odnajdziesz monetę jastrzębia , dzięki której Pan będzie mógł przybrać Formę jastrzębia. Co więcej, zaraz z niej będziesz musiał skorzystać.

Pan pod postacią jastrzębia może złapać Lyrę za ubranie i przefrunąć z nią, na przykład nad przepaścią. Długość takiego lotu jest jednak dość krótka. By móc dostać się na drugą stronę zawalonego mostu, musisz stanąć najbliżej krawędzi rozpadliny jak tylko możesz, a następnie skorzystać z usług Pana. Trzymając prawy przycisk myszy, przytrzymuj klawisz odpowiadający za ruch do przodu.

Ruszaj dalej korytarzem - [Solucja] Wstęp cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Ruszaj dalej korytarzem. Za rogiem znajdziesz kolejną monetę . Pan dostanie kolejną formę - dzikiego kota.

Podobnie jak wcześniej Iorkiem pokonywałeś jaskinie pełne niestabilnych chodników, tak i teraz musisz się zmierzyć z podobnym wyzwaniem. Niestety, zwykły bieg Lyry jest zbyt wolny, by móc bezpiecznie przejść ten etap gry. Forma dzikiego kota pozwoli Ci go trochę przyspieszyć. Dzięki niemu Lyra wykonuje szybki przewrót do przodu, co umożliwi jej wyjście z opresji, zwłaszcza pod koniec tego niestabilnego chodnika.

4 - [Solucja] Wstęp cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Po wyjściu z jaskini ujrzysz obozowisko, w którym przetrzymywany jest chłopiec - [Solucja] Wstęp cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Obóz Samojedów

Po wyjściu z jaskini ujrzysz obozowisko, w którym przetrzymywany jest chłopiec.

Teraz do akcji wkracza Iorek. Przeskocz nim przepaść i stań do walki z ludźmi i wilkami. Ludzie mają to do siebie, że rzucają włóczniami, więc radzę jak najszybciej do nich doskakiwać i powalać kilkoma sprawnymi ciosami. W zniszczonych namiotach znajdziesz trochę dodatkowego niebiańskiego żelaza do zebrania.

Po pokonaniu wszystkich, będziesz musiał zniszczyć namiot szamana. Jest wyjątkowo słaby, a jego obstawa w postaci purpurowych wilków jest bezsilna wobec naszego panserbjorna. Po paru razach namiot legnie w gruzach, a szaman wioski stanie do bezpośredniej walki z Tobą. Jego poziom życia jest po prawej stronie ekranu. Po prostu wyprowadzaj mu długie serie ciosów i częstuj falą uderzeniową, gdy poziom gniewu wzrośnie maksymalnie. Wraz ze śmiercią szamana, zakończy się także i prolog.

5 - [Solucja] Wstęp cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
6 - [Solucja] Wstęp cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
7 - [Solucja] Wstęp cz.4 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry