Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Złoty kompas - poradnik do gry

Złoty kompas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Noorderlicht, dzień cz.3 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Alethiometr raz jeszcze

Gdy już będzie po wszystkim, udaj się do Corama. Każe Ci on zapytać Alethiometr o panią Coulter. Wybierz z dziennika odpowiednie pytanie (Co robi teraz pani Coulter?), a Alethiometrowi podaj następujące symbole:

  • Madonna - macierzyństwo;
  • mrówka - żmudna praca;
  • klepsydra - czas.
1 - [Solucja] Noorderlicht, dzień cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Po uzyskaniu odpowiedzi ponownie porozmawiaj z Coramem - [Solucja] Noorderlicht, dzień cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Po uzyskaniu odpowiedzi ponownie porozmawiaj z Coramem. Odeśle Cię on do marynarzy na pokładzie. Wróć w takim razie na pokład. Tam włączy się gra w uniki z atakującymi statek szpiegomuchami.

Po wygranej udaj się do swojej kajuty. Drzwi do niej znajdują się koło komina.

2 - [Solucja] Noorderlicht, dzień cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
3 - [Solucja] Noorderlicht, dzień cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry