Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Złoty kompas - poradnik do gry

Złoty kompas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Wstęp cz.3 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Seria minigier

Po walce przeskocz rozpadlinę i ruszaj korytarzem przed siebie. Wyjdziesz na otwartą przestrzeń i po raz kolejny dostrzeżesz okręt. Podejdź Iorkiem do pionowo sterczącego głazu. Na ekranie powinna pojawić się zielona ikona opatrzona tytułem "Interakcja". Naciśnij klawisz akcji.

1 - [Solucja] Wstęp cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Rozpoczniesz w ten sposób krótką minigierkę - [Solucja] Wstęp cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Rozpoczniesz w ten sposób krótką minigierkę. Polega ona na tym, że na ekranie wyświetlane będą strzałki, natomiast Ty musisz naciskać przyciski im odpowiadające. Według domyślnej klawiszologii, poruszasz się za pomocą układu WASD, zatem:

  • Strzałka do góry to [W];
  • Strzałka w dół to [S];
  • Strzałka w lewo to [A];
  • Strzałka w prawo to [D].

Gdy Iorek przewróci skałę, wejdź po niej i skieruj się w pobliże zniszczonych łódek, leżących koło okrętu. Po krótkiej scence przerywnikowej czeka Cię kolejna minigierka. Zapoczątkuj całą zabawę klikając [E], gdy na Twoim ekranie pojawi się ikona interakcji.

W prawym dolnym rogu pojawi się suwak, z zieloną ikoną przesuwającą się po nim. Gdy owa ikona będzie na samej górze suwaka, ponownie naciśnij klawisz [E]. Iorek podrzuci Lyrę, dzięki czemu dziewczynka będzie mogła się dostać na maszt statku.

2 - [Solucja] Wstęp cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
3 - [Solucja] Wstęp cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
4 - [Solucja] Wstęp cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Teraz sterujesz Lyrą - [Solucja] Wstęp cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Teraz sterujesz Lyrą. Musisz iść wzdłuż belki poprzecznej masztu. Trzymaj klawisz odpowiadający za ruch do przodu i jednocześnie utrzymuj Lyrę w równowadze poprzez naciskanie klawiszy w lewo lub prawo. W trakcie tej wędrówki na wysokości musisz jeszcze przeskoczyć trzy przepaście, ale nie powinny one być problemem.

Biegnij dalej wzdłuż urwiska - [Solucja] Wstęp cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Zdolności Pana

Biegnij dalej wzdłuż urwiska. Nadchodzi pora na skorzystanie z usług Pana - zwierzątka, które Lyra trzyma przy sobie.

Gdy Pan ma aktywowaną Formę gronostaja (domyślnie uruchamiane [1]), możesz za pomocą prawego przycisku myszy badać przydatność przedmiotów w otoczeniu.

Naciskając [2] uruchamiasz Formę leniwca. Musisz ją teraz wykorzystać do przedostania się na drugą stronę przepaści. Z rozbiegu wyskocz w stronę kija sterczącego nad rozpadliną. W trakcie lotu naciśnij prawy przycisk, by Pan złapał kij i jednocześnie utrzymał swoją panią w powietrzu.

5 - [Solucja] Wstęp cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Teraz wystarczy tylko nacisnąć klawisz skoku, by Lyra i Pan bezpiecznie wylądowali po drugiej stronie urwiska - [Solucja] Wstęp cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Teraz wystarczy tylko nacisnąć klawisz skoku, by Lyra i Pan bezpiecznie wylądowali po drugiej stronie urwiska. Ruszaj dalej. Dotrzesz do jaskini, w której znajdziesz kilka kul odwagi . Zbierz je wszystkie i kontynuuj wędrówkę. Natkniesz się na kolejne kule, z tym że niektóre z nich znajdują się na platformie, na którą można się dostać tylko poprzez skok. Lyra na szczęście potrafi skoczyć na tę odległość.

6 - [Solucja] Wstęp cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Obok platformy, na której są kule odwagi , znajduje się niewielkie przejście - [Solucja] Wstęp cz.3 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Obok platformy, na której są kule odwagi , znajduje się niewielkie przejście. Dostaniesz się nim do niewielkiego korytarza. W nim również są kule, ale musisz uważać na zwisające pod sufitem sople. By wyjść z tego bez szwanku, po prostu biegaj od kuli do kuli. Po zebraniu ostatniej jak najszybciej wynoś się z korytarza.