Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Złoty kompas - poradnik do gry

Złoty kompas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas poradnik Złoty kompas

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Zniszczony samolot

Przejedź przez bramę i dotrzyj w pobliże zniszczonego samolotu. Pobiegnij w prawo i zajrzyj do kolejnej jaskini.

1 - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Skorzystaj z kamieni do uszkodzenia stropu - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Skorzystaj z kamieni do uszkodzenia stropu. Trzy kamienie wystarczą, by spadł sopel pozwalający przebyć rozpadlinę.

2 - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Zbierz Krwawy Mech i kocią błyskotkę - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Zbierz Krwawy Mech i kocią błyskotkę . Zauważ, że koło mchu, nad rozpadliną, sterczy lodowa belka. Pan-leniwiec może się na niej huśtać. By jednak mógł jej dosięgnąć, musisz najpierw podlecieć do niej z pomocą Formy jastrzębia. Gdy już będziesz się huśtać, pamiętaj że aby dostać się na półkę, na której znajduje się m. in. informacja o symbolu pszczoły, musisz po wyskoku podlecieć do niej na jastrzębiu.

3 - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Zeskocz z półki na dół i wyjdź z jaskini - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Zeskocz z półki na dół i wyjdź z jaskini. Wsiądź na Iorka i jedź dalej. Zatrzymaj się przy... kolejnej jaskini! Zaskakujące, prawda?

Idąc przez tę jaskinię wyjdziesz na świeże powietrze. Skorzystaj z kamieni do strącenia sopla. Pozwoli on na przebycie rozpadliny.

4 - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Po zniszczonym soplu dotrzesz do kilku kul odwagi i informacji na temat symbolu słonia - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Po zniszczonym soplu dotrzesz do kilku kul odwagi i informacji na temat symbolu słonia. Wróć do kamieni i podejdź do wąskiej belki po prawej. Przejdź po niej do samego końca, po czym skocz z niej w kierunku kolejnych kul odwagi . Stamtąd musisz z Formą jastrzębia przefrunąć na następną półkę skalną. Odstaje z niej kolejna lodowa belka, po której dostaniesz się do Krwawego Mchu . Zbierz wszystko, co zobaczysz i wracaj do Iorka.

5 - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
6 - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Jedź dalej i zatrzymaj się przy kolejnej jaskini - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Jedź dalej i zatrzymaj się przy kolejnej jaskini. Tu długo nie zabawimy. Musisz pokonać dwa ptaki w grze w uniki, by uzyskać dostęp do Krwawego Mchu i eliksiru czarownicy .

7 - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry
Ruszaj dalej - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry

Ruszaj dalej. Zniszcz kolejną barykadę i rusz na spotkanie królowej czarownic. Iorek będzie musiał z nią walczyć. Musisz pamiętać o kilku rzeczach podczas walki:

  • Fale uderzeniowe wysyłane przez czarownicę działają pomimo bloku. Można przed nimi jedynie uciekać, najlepiej w kierunku przeciwniczki, w celu zadania jej jakiegoś ciosu;
  • Gdy czarownica strzela do Ciebie z łuku, zblokuj wszystkie pociski, po czym ją zaatakuj ją, np. atakiem z biegu;
  • Po zadaniu ciosu przeciwniczce możesz ją schwytać i troszkę ją poturbować. By wykonać tę operację, polecam szybko naciskać klawisz akcji (czarownica jest szybka i łatwo może Ci się wymknąć);
  • Pamiętaj o atakowaniu wroga własnymi falami uderzeniowymi, dostępnymi gdy pasek gniewu jest w całości wypełniony.
8 - [Solucja] Północ cz.6 | Złoty kompas - Złoty kompas - poradnik do gry