Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Unreal Tournament III - poradnik do gry

Unreal Tournament III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział II - Walka 5, 6, 7 | Kampania Unreal Tournament III poradnik Unreal Tournament III

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Walka 5

Tryb: Warfare (4 vs 4)

Przeciwnik: Necresi

Wymagania: Zniszczyć rdzeń przeciwnika

Poziom trudności: łatwy

Mapa: Market Disctrict

1 - Rozdział II - Walka 5, 6, 7 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry
Opis: Bitwa toczy się w opuszczonej dzielnicy handlowej - Rozdział II - Walka 5, 6, 7 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry

Opis: Bitwa toczy się w opuszczonej dzielnicy handlowej. To tu po raz pierwszy spotkasz się z dwiema nowościami serii - orbem i deskolotką. Pierwsza z nich to kula, dzięki której błyskawicznie możemy zbudować węzeł. Jeżeli ustrzelimy przeciwnika z takim właśnie orbem, a następnie podejdziemy do niego i wciśniemy klawisz "Użyj" (domyślnie E) to kula eksploduje i na jakiś czas przeciwna drużyna musi się obejść smakiem. Wracając do mapy - nie jest ona duża i decydującym czynnikiem jest utrzymanie środkowego węzła w naszych rękach [1]. Problem jest taki, iż jest on wystawiony na atak z praktycznie każdej strony, a droga prowadząca od niego do rdzenia jest względnie krótka. Staraj się niszczyć wrogi węzeł i zakładać własny, gdyż małe niedopatrzenie kończy się atakiem na rdzeń. W szybszym transporcie pomoże Ci deskolotka (można przewozić nią orb!) [2].

Walka 6

Tryb: Warfare (4 vs 4)

Przeciwnik: Necresi

Wymagania: Zniszczyć rdzeń przeciwnika

Poziom trudności: bardzo łatwy

Mapa: Tankcrossing

2 - Rozdział II - Walka 5, 6, 7 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry
Opis: BARDZO specyficzna mapa, na której można wygrać w niecałe 2 minuty - Rozdział II - Walka 5, 6, 7 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry

Opis: BARDZO specyficzna mapa, na której można wygrać w niecałe 2 minuty. Warunkiem jest pozostawienie botów w czołgu i zajęcie się obroną środkowego węzła [1]. Boty całkiem nieźle radzą sobie Goliacie, natomiast Ty weź Skorpiona i pilnuj środka [2]. Akcja przebiega fazowo. Najpierw czołg musi przejechać przez most, następnie stanąć na wadze. Wtedy otworzy się brama do głównego rdzenia. Sytuacja skomplikuje się, jeżeli przeciwnikowi uda się obronić, zbudować węzeł i skontrować.

Walka 7

Tryb: Capture the Flag (4 vs 4)

Przeciwnik: Necresi

Wymagania: 3 punkty

Poziom trudności: łatwy

Mapa: Kargo

3 - Rozdział II - Walka 5, 6, 7 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry
4 - Rozdział II - Walka 5, 6, 7 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry
5 - Rozdział II - Walka 5, 6, 7 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry
Opis: Kolejna mapa z nowościami - Rozdział II - Walka 5, 6, 7 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry

Opis: Kolejna mapa z nowościami. Zapoznaj się z turbodopalaczem Skorpiona. Oprócz tego można podczepić się do pojazdu i szusować za nim na deskolotce. Bardzo przydatne przy liczniejszym wypadzie po flagę. Mapa ma jeden, krótki tunel prowadzący do centrum oraz podziemny system dróg [1]. Bardzo przydatna jest Rakietnica i pancerz leżące na lewo od budynku ze spawnem [2]. Rozgrywka może toczyć się przez kilkanaście minut, ale jest jeden sprawny trik umożliwiający błyskawiczne zwycięstwo. Rozpędź się Skorpionem i przedostań się na drugą stronę [3]. Na pięterku po lewej jest bonus w postaci Statycznego Pola. Postaw takowe w tunelu [4] i biegnij po flagę (np. na deskolotce). Gdyż już ukradniesz flagę, biegnij do wcześniej utworzonego pola. Dlaczego? Wewnątrz czas spowalnia, a to da Ci dodatkowe sekundy do bezpiecznego przedarcia się do bazy. Przeciwnicy zazwyczaj gonią za Tobą tą samą drogą, którą Ty uciekasz - pole zatrzyma ich na kilkanaście sekund (strzały są blokowane).

UWAGA! Po tej walce otrzymasz kartę "Dywersja Taktyczna" (-2 osoby w drużynie wroga).