Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Team Fortress 2 - poradnik do gry

Team Fortress 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dustblow - Ważniejsze lokacje (2) | Mapy | Team Fortress 2 poradnik Team Fortress 2

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Dolny tunel

A - To główna pozycja snajperska na tej mapie - Dustblow - Ważniejsze lokacje (2) | Mapy | Team Fortress 2 - Team Fortress 2 - poradnik do gry

A - To główna pozycja snajperska na tej mapie. Umożliwia obronę punktu kontrolnego 2. Jest to też dolne wejście do kanionu, nad którym znajduje się punkt kontrolny 2.

B - W tym kierunku należy się przemieszczać, aby dojść do punktu 1. Warto tu stanąć z miotaczem ognia.

Przedstawiony wyżej fragment tunelu rozgałęzia się na dwa przejścia, które prowadzą przed punkt kontrolny 1.

A - Punkt kontrolny 2 - Dustblow - Ważniejsze lokacje (2) | Mapy | Team Fortress 2 - Team Fortress 2 - poradnik do gry

A - Punkt kontrolny 2.

B - Wejście do górnego tunelu, który prowadzi bezpośrednio do chatki z punktem 2.

C - Wejście do dolnego tunelu (pozycja snajperska A).

D - Droga do kanionu

Na przedstawionym wyżej obrazku widać zwiadowcę, który stoi na półce skalnej. Prowadzi do niej jeden z punktów wyjściowych drużyny atakującej. Warto tu ustawić snajpera lub grenadiera, którego zadaniem będzie powstrzymanie kontrataku drużyny broniącej się.

Górny tunel

Na powyższym obrazku znajduje się górny tunel prowadzący do punktu 2 - Dustblow - Ważniejsze lokacje (2) | Mapy | Team Fortress 2 - Team Fortress 2 - poradnik do gry

Na powyższym obrazku znajduje się górny tunel prowadzący do punktu 2. Strzałki pokazują przejścia do punktu kontrolnego. Przejście bliższe prowadzi do nadbudówki nad wyjściem z dolnego tunelu. Przejście dalsze prowadzi do bramki, która znajduje się w pobliżu zejścia do domku z punktem kontrolnym 1. Korzystanie z dalszego przejścia umożliwia oskrzydlenie punktu 1. Jak widać górny korytarz jest szeroki. O wiele bardziej opłaca się bronić wejścia niż samego tunelu.

Kanion

A - Punkt kontrolny 2 - Dustblow - Ważniejsze lokacje (2) | Mapy | Team Fortress 2 - Team Fortress 2 - poradnik do gry

A - Punkt kontrolny 2.

B - Prawe wyjście drużyny atakującej.

C - Dolne wyjście drużyny atakującej.

D - Lewe wyjście drużyny atakującej.

Czerwone strzałki - Kierunki ataku drużyny atakującej.

Niebieskie strzałki - Kierunki obrony. Warto zwrócić uwagę na budynek pod literą D i budynek przy literze B. Są to idealne miejsca dla grenadierów i miotaczy.

Żółta strzałka - Kierunek do punktu 1.

Na przedstawionym wyżej obrazku widać zwiadowcę w teoretycznie przyzwoitej lokacji snajperskiej. Niestety jest to złudzenie. Wielu graczy korzysta z tego miejsca i natychmiast ginie. Warto zwrócić uwagę, że miejsce to znajduje się w zasięgu dwóch wyjść drużyny atakującej. Często kryją się w nich snajperzy, którzy to miejsce jak na dłoni.