Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Team Fortress 2 - poradnik do gry

Team Fortress 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Granary | Mapy | Team Fortress 2 poradnik Team Fortress 2

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Granary

Tryb gry

Jest to mapa dla trybu "dominacja". Polega on na tym, iż drużyny walczą o 5 punktów kontrolnych.

Warunki zwycięstwa

Zwycięża drużyna, która zdobędzie wszystkie 5 punktów kontrolnych przed wygaśnięciem limitu czasowego.

Ogólna strategia

Jest to prawdopodobnie największa mapa w grze. Walki skupiają się przede wszystkim w strefie środkowego punktu kontrolnego. Pozostałe dwa punkty znajdują się na lustrzanych mapach należących do każdej ze stron. Strategia dla tej mapy zakłada podział na drużynę ofensywną i defensywą. Celem drużyny ofensywnej jest zdobywanie kolejnych punktów. Obrońcy zajmują się natomiast obroną punktów już zajętych. Podstawą drużyny obronnej powinni być inżynierowie. Warto za ich pomocą zabezpieczyć drugi punkt kontrolny (wewnątrz budynku). W między czasie drużyna ofensywna będzie toczyć walki o punkt centralny. Jeżeli uda się zdobyć punkt centralny, walki przeniosą się do punktu kontrolnego 2 drużyny przeciwnej (wewnątrz budynku). Szczególnie skutecznymi jednostkami na tym etapie są miotacze ognia i miniguni wspierani przez medyków. Do obrony należy użyć wieżyczek. Warto też umieścić w galerii nad punktem 2 grenadierów. Do zajęcia punktu kontrolnego 1, należy użyć kilku zwiadowców. Dobrym pomysłem będzie tu komunikacja z drużyną. Gdy zdobycie punktu wewnątrz pomieszczenia będzie bardzo prawdopodobne, powinni dać sygnał ekipie obronnej do zmiany klasy na zwiadowców i jak najszybsze wyruszenie do punktu 1. Zajęcie punktu kontrolnego przez grupę zwiadowców po zajęciu 4 innych punktów będzie błyskawiczne. Jako, że mapa jest stosunkowo duża, warto na niej używać teleporterów.

Styl gry stosowany przez graczy

Gracze bądź używają tej mapy do clashu każdy na każdego, bądź korzystają ze sporych grup zwiadowców (4-5). Jeżeli przyjdzie wam grać mecz z drużyną bazującą na zwiadowcach, wybierzcie inżyniera i jak najszybciej instalujcie wieżyczki (najlepiej w punkcie kontrolnym na wolnym powietrzu). Dzięki temu będziecie mieli jakiekolwiek szanse na ostudzenie zapału przeciwników i ustrzelenie kilku z nich.