Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Cel: Poczęstować kawałkiem (250 punktów aspiracji)

Pora na serię zadań związanych z zaproszoną na wspólny obiad Elą. Na początek musisz oczywiście na niej kliknąć. Wybieraj teraz opcje Flirtuj i Poczęstuj kawałkiem (#1). Zaczekaj oczywiście aż Stefan wykona tę czynność (#2). Nie powinno mu to zająć zbyt dużo czasu.

1 - Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Wznieść toast (250 punktów aspiracji) - Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Wznieść toast (250 punktów aspiracji)

Teraz będziesz musiał wznieść toast. Ponownie musisz więc kliknąć na przyjaciółce głównego bohatera. Tym razem wybieraj akcje Zabawiaj oraz Wznieś toast (#1). Także i to zadanko nie powinno zostać stosunkowo szybko wypełnione (#2).

2 - Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Wolny taniec (250 punktów aspiracji) - Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Wolny taniec (250 punktów aspiracji)

Najwyższa już chyba pora odejść od stołu. Domyślasz się już chyba, że w celu uaktywnienia tej akcji będziesz musiał kliknąć na Eli. Wybierz akcję Wolny taniec (#1), która będzie znajdowała się w menu głównym czynności. Tradycyjnie już będziesz musiał chwilkę zaczekać (#2).

3 - Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
W trakcie tańca Stefan będzie starał się przekonać Elę do tego, że Gwidon jest człowiekiem dwulicowym - Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

W trakcie tańca Stefan będzie starał się przekonać Elę do tego, że Gwidon jest człowiekiem dwulicowym. Niestety, jego czynności zasmucą jedynie Elę, w wyniku czego postanowi ona opuścić restaurację (#1). W ramach pocieszenia otrzymasz natomiast prezent od Sebastiana (#2). Będzie to ciekawie wykonana roślinka.

4 - Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji) - Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji)

Zadanie to pojawiło się już praktycznie w każdym z ukończonych rozdziałów, tak więc powinieneś mieć je opanowane do perfekcji. Jak zwykle, musisz kliknąć na budce telefonicznej i wybrać akcję Zapłać rachunki i jedź do domu (#1). Po dotarciu do domu zadanko to zostanie automatycznie zaliczone (#2).

5 - Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Umieścić Bugenwillę (250 punktów aspiracji) - Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Umieścić Bugenwillę (250 punktów aspiracji)

Ostatnie zadanie tego rozdziału scenariusza będzie związane z wzbogaceniem willi głównego bohatera o jeden nowy przedmiot. Będzie to oczywiście roślinka (Bugenwilla wisząca; #1), którą Stefan otrzymał w prezencie od Sebastiana. Przedmiot ten możesz zawiesić w dowolnym miejscu w domu (#2). Wykonanie tej akcji spowoduje, iż cały rozdział zostanie zakończony. Nie zapomnij przygotować się do kolejnych działań, które podejmiesz już następnego dnia.

6 - Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
7 - Rozdział 9 - Kto słucha? (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry