Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział ten nie powinien być zbytnio wymagający, choć muszę cię ostrzec, gdyż zakończy się on w późnych godzinach nocnych - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Rozdział ten nie powinien być zbytnio wymagający, choć muszę cię ostrzec, gdyż zakończy się on w późnych godzinach nocnych. Jeśli więc kolejnego dnia będziesz musiał iść do pracy, możesz mieć spory problem. Mimo wszystko nie radziłbym rezygnować z wykonania tej czynności. Zadbaj jedynie o najważniejsze potrzeby, czyli sen czy głód. Resztą problemów będziesz mógł zająć się po powrocie z pracy. Podobnie jak wcześniej, rozdział ten oficjalnie rozpocznie się w godzinach popołudniowych. Później będziesz miał kilkugodzinną przerwę (do około 20:00), którą radziłbym dobrze spożytkować (zaspokajając wszystkie lub prawie wszystkie potrzeby, oprócz snu; pamiętaj, że możesz się poratować kawą!).

Cel: Poćwiczyć (250 punktów aspiracji)

Główny bohater dojdzie do wniosku, że będzie mógł częściowo dorównać Gwidonowi jeśli zdoła poprawić swoją kondycję. W rezultacie czeka Cię niezbyt skomplikowana i zarazem stosunkowo krótka lekcja aerobiku. Musisz kliknąć na telewizorze i wybrać opcję Ćwicz (#1). Zaczekaj na efekty działania (#2). Będziesz musiał spędzić tu kilka chwil. Stefan uzna jednak, że postępy są niewystarczające i zdecyduje się coś z tym zrobić. Możesz więc anulować wykonywane aktualnie ćwiczenia.

1 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Zamówić przez Internet maszynę do ćwiczeń (250 punktów aspiracji) - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Zamówić przez Internet maszynę do ćwiczeń (250 punktów aspiracji)

Tradycyjnie już będziesz musiał kliknąć na komputerze, który będziesz mógł odnaleźć w biurze. Musisz wybrać opcję Zamów ławkę treningową (#1). Zaczekaj aż główny bohater skorzysta z komputera. Złożenie zamówienie trochę potrwa. Dowiesz się jednak, że ławka powinna zostać dostarczona tego samego dnia (#2). Możesz już odejść od komputera, ale nie wychodź jeszcze z tego pomieszczenia.

2 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Zaprosić Rozalię na randkę (250 punktów aspiracji) - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Zaprosić Rozalię na randkę (250 punktów aspiracji)

Teraz Stefan postanowi sprawdzić, czy Rozalia jest aktualnie czymś zajęta. W tym celu będziesz oczywiście musiał do niej zadzwonić. Telefon znajduje się w tym samym pomieszczeniu. Wybieraj opcje Zadzwoń i Sim. Z dostępnej listy wybierz Rozalię Dzban (#1). Dowiesz się niestety, iż aktualnie dziewczyna przebywa z Gwidonem (#2). Rozalia zaproponuje jednak wieczorne spotkanie w Klubie Z. Jak już wcześniej powiedziałem, do godziny 20:00 będziesz więc miał czas wolny. Postaraj się go dobrze spożytkować. Nie zapomnij także o Pusi! ;-)

3 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Pójść do Klubu Z (250 punktów aspiracji) - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Pójść do Klubu Z (250 punktów aspiracji)

Zadanie to powinno pojawić się tuż po godzinie 20:00. Generalnie nie będziesz musiał wybierać żadnych nieznanych dotąd czynności. Zamów taksówkę, wybierając opcję Wezwij taksówkę. Należy oczywiście zaznaczyć, że sam Stefan uda się do klubu. Zaczekaj na taksówkę, a z dostępnej listy wybierz Klub Z (#1). Po kilku chwilach powinno ci się udać dotrzeć na miejsce (#2).

4 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Pochwalić Rozalię (250 punktów aspiracji) - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Pochwalić Rozalię (250 punktów aspiracji)

Stefan powinien od razu zauważyć stojącą przed klubem Rozalię. Postanawia także docenić jej niepowtarzalny wygląd. Kliknij na postaci Rozalii. Wybierz opcję Pochwal (#1) i zaczekaj na efekty działania (#2), które powinny być oczywiście jak najbardziej pozytywne. Stefan i Rozalia powinni automatycznie skierować się do wnętrza klubu. Nie należy im w tym przeszkadzać.

5 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
6 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry