Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Jeśli pierwszych rozdział tego scenariusza w całości udało ci się ukończyć w ciągu jednego dnia, oznacza to, iż będziesz musiał iść do pracy - Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Jeśli pierwszych rozdział tego scenariusza w całości udało ci się ukończyć w ciągu jednego dnia, oznacza to, iż będziesz musiał iść do pracy. Jak już wcześniej powiedziałem, główny bohater powinien wcześniej pójść spać (najlepiej w okolicach godziny 23:00 lub północy). Zadbaj też o to żeby wszystkie paski potrzeb Stefana zostały zregenerowane. Rozdział oficjalnie rozpocznie się bowiem gdy nasz główny bohater wróci z pracy, a wtedy będzie już nieco wyczerpany. Spadek efektywności jego działań musi więc być możliwie jak najmniejszy.

Cel: Przeczytać gazetę (250 punktów aspiracji)

Zadanie to pojawi się niedługo po tym gdy Stefan wróci do domu z pracy. Główny bohater uzna, że dobrze będzie poczytać lokalną gazetę. Najlepiej więc jeśli nie wejdziesz automatycznie do domu, gdyż gazetę odnajdziesz przy wejściu. Kliknij na niej i wybierz opcję Czytaj (#1). Zaczekaj aż Stefan uda się z gazetą na sofę. Główny bohater przeczyta między innymi coś na swój temat (#2). Nic innego na szczęście nie będziesz musiał robić.

1 - Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Powitać Elę (250 punktów aspiracji) - Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Powitać Elę (250 punktów aspiracji)

Główny bohater powinien zauważyć, że przed jego domem pojawiła się jakaś dziewczyna (#1). Postanawia więc wyjść się z nią przywitać. Zaczekaj aż kobieta zbliży się do drzwi wejściowych. Kliknij na niej i wybierz jedyną możliwą formę interakcji, czyli Powitaj Sima: Ela Zwis (#2). Dotarcie Stefanowi na miejsce zajmie trochę czasu, tak więc bądź cierpliwy. W razie konieczności (np. zgubienie właściwej drogi) być może będziesz też musiał ponowić wykonanie tej czynności.

2 - Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Okaże się, iż poznana kobieta jest przyjaciółką Czesi, czyli kuzynki głównego bohatera (miałeś już okazję ją poznać w pierwszym rozdziale tego scenariusza) - Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Okaże się, iż poznana kobieta jest przyjaciółką Czesi, czyli kuzynki głównego bohatera (miałeś już okazję ją poznać w pierwszym rozdziale tego scenariusza). Ponadto Ela (tak poznana dziewczyna ma na imię) przyprowadziła kotka Czesi, tego samego, którym Stefan będzie się musiał zaopiekować (#1). Zwierzątkiem zajmiemy się jednak za chwilę. Stefan będzie bowiem zauroczony Elą i spróbuje ją bliżej poznać (#2).

3 - Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Oczarować Elę (250 punktów aspiracji) - Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Oczarować Elę (250 punktów aspiracji)

To kolejne bardzo proste zadanie. W celu oczarowania Eli musisz kliknąć na jej postaci. Wybieraj teraz Flirtuj oraz Oczaruj (#1). Opcja ta powinna już być dostępna. Zaczekaj oczywiście na efekty działania (#2), które powinny być bardzo pozytywne. Ela wspomni także za chwilę o samym kotku, którym będziesz się musiał zaopiekować.

4 - Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Wziąć kota (250 punktów aspiracji) - Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Wziąć kota (250 punktów aspiracji)

Będziesz się musiał wreszcie zainteresować kocurkiem, gdyż Ela nie przyszła tu w pojedynkę. ;-) Zwierzątko powinno stać gdzieś obok. W przeciwnym wypadku należy je zlokalizować, najlepiej przy załączonej pauzie. Kliknij na kotku i wybierz opcję Zaopiekuj się Pusią (#1). Stefan jednocześnie zaprosi Elę na kawę (#2). Dziewczyna zgodzi się, tak więc domyślasz się chyba, jak będzie przedstawiało się kolejne zleconko.

5 - Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
6 - Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry