Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział ten będzie cechował się dość standardową długością - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Rozdział ten będzie cechował się dość standardową długością. Tradycyjnie już rozpocznie się on niedługo po tym, jak wrócisz z pracy. Jeśli wszystkie czynności będziesz wykonywał bez zbytniego ociągania się, powinieneś zdążyć przed północą. Zdecydowanie najwięcej czasu zajmie ci przygotowanie figurki z lodu, lecz na szczęście nie pojawią się tu żadne dodatkowe komplikacje. Standardowo też już będziesz musiał odwiedzić jedną z parceli publicznych.

Jeszcze przed pojawieniem się pierwszego pełnoprawnego zadania powinieneś usłyszeć dźwięk dzwoniącego telefonu. Kliknij więc na jednym ze znajdujących się w willi urządzeń. Będziesz oczywiście musiał wybrać opcję Odbierz (#1). Okaże się, że jest to Rozalia (#2). Zaprosi ona głównego bohatera do okolicznej galerii, tak aby pomógł jej w dobraniu stroju na maskaradę.

1 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Spotkać się z Rozalią w sklepie z kostiumami (250 punktów aspiracji) - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Spotkać się z Rozalią w sklepie z kostiumami (250 punktów aspiracji)

Musisz wykonywać dość standardowe czynności. Kliknij więc na telefonie i wybierz opcję wezwania taksówki. Następnie potwierdź, że sam Stefan wybierze się na spotkanie z Rozalią. Wyjdź przed dom i zaczekaj oczywiście na przyjazd taksówki. Jako cel podróży wybierz Plac Sześć Punktów (#1). Cierpliwie zaczekaj teraz aż taksówka zawiezie cię na miejsce (#2).

2 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Wybrać kostium dla Rozalii (250 punktów aspiracji) - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Wybrać kostium dla Rozalii (250 punktów aspiracji)

Gdy tylko zjawisz się przy galerii, gra powinna dokonać automatycznego zbliżenia na Rozalię (#1). Stefan postanowi się oczywiście do niej udać. Wbrew temu co mógłbyś wyczytać w celach tej misji, nie będziesz musiał chwilowo wybierać żadnej dodatkowej akcji. Zadbaj jedynie o to żeby zbliżyć się do stojącej przy lustrze Rozalii (#2).

3 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Rozalia wypróbuje teraz dwie różne maski (#1) - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Rozalia wypróbuje teraz dwie różne maski (#1). Musisz oczywiście zaczekać aż wykona te czynności. Następnie spyta się Stefana, na którą z masek powinna się zdecydować. Dopiero teraz będziesz mógł wkroczyć do akcji. Kliknij na Rozalii. Wybierz jedną z dwóch możliwych akcji (#2) - Wybierz tęczową maskę lub Wybierz maskę lamparta.

4 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Kup róże (250 punktów aspiracji) - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Kup róże (250 punktów aspiracji)

Na planszy powinna się teraz pojawić Ela (#1). Główny bohater postanowi przeprosić ją za niestosowne zachowanie z poprzedniego wieczora. Zanim jednak podejdziesz do Eli, będziesz musiał zakupić kwiaty. Nie powinieneś mieć problemów ze zlokalizowaniem kwiaciarni. Kliknij na bukiecie róż i wybierz akcję Kup róże (#2). Zaczekaj teraz aż Stefan zapłaci sprzedawcy za zakupione kwiaty.

5 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Dać Eli róże (250 punktów aspiracji) - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Dać Eli róże (250 punktów aspiracji)

Ela w międzyczasie powinna wejść do centrum handlowego. Będziesz więc musiał ją odnaleźć. Kliknij na Eli (#1). Wybierz Więcej i Daj róże. Zaczekaj teraz oczywiście aż główny bohater wykona tę czynność (#2). Eli otrzymane róże powinny się bardzo spodobać.

6 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
7 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry