Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyposażanie oddziału | Podstawy rozgrywki UFO Afterlight - Bitwa o Marsa poradnik UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Początkowa faza gry

Poprzez początkową fazę gry należy rozumieć okres do 8 poziomu swoich podwładnych. O ile będzie to możliwe, podejmijcie się pierwszej misji dopiero po wyposażeniu oddziału w karabiny.

Broń:

Karabin (Obrażenia: 40, Celność: ok. 80-93%)

Wymagania:

Broń palna (technologia)

Energia [1], Metale [2]

Pancerz:

Skafander podstawowy

Wymagania: Dostępny od razu

Umiarkowana faza gry

Poprzez umiarkowaną fazę gry należy rozumieć okres pomiędzy 8-15 poziomem swoich podwładnych.

Szturmowcy (Ute, Harald, Diego, Samatha)

Broń:

Karabin (Obrażenia: 40, Celność: ok. 80-93%)

Wymagania:

Broń palna (technologia)

Energia [1], Metale [2]

Pancerz:

Ciężki skafander

Wymagania:

Skafander ochronny (technologia),

Energia [3], Metale [3]

PO POJMANIU I PRZESŁUCHANIU ŻOŁNIERZA ZWIERZOLUDZI

Broń:

Duży karabin Zwierzoludzi (Obrażenia - 80, Celność ok. 74-97%)

Wymagania:

Przesłuchanie: Żołnierz Zwierzoludzi (technologia + pojmanie)

Posiadanie co najmniej 1 "Dużego karabinu Zwierzoludzi".

Pancerz:

Ciężki skafander

Wymagania:

Skafander ochronny (technologia)

Energia [3], Metal [3]

Snajper (Samantha)

Broń:

Karabin snajperski (Obrażenia - 100 [115-184*], Celność: ok. 98-99%)

*Po ulepszeniu w "Skomputeryzowaną lunetę" i "Zaawansowany akcelerator"

Wymagania:

Zaawansowana broń palna (Technologia)

Dział inżynierii precyzyjnej (Budynek)

Metale[4]

Sprzęt:

Skomputeryzowana luneta (dodatek do karabinu snajperskiego)

Wymagania:

Komputerowe wsparcie celowania (technologia)

Mikroelektronika (budynek)

Metale [3]

Metale szlachetne [2]

Zaawansowany akcelerator (dodatek do karabinu snnajperskiego)

Wymagania:

Stabilizacja broni palnej (technologia)

Metale szlachetne [3]

Pancerz:

Ciężki skafander

Wymagania:

Skafander ochronny (technologia)

Energia [3], Metal [3]

Spec od sprzętu ciężkiego (Diego)

Broń:

Granatnik (Obrażenia: 115, Celność: zmienna)

Wymagania:

Broń rakietowa (technologia)

Metal [3]

Działo podprzestrzenne (Obrażenia: 999, Celność: 98%)

Wymagania:

Broń otrzymuje się po przybyciu statku z Ziemi (technologia "Komunikacja z Ziemią" + wymiana danych z Kultystami i prośba o przysłanie posiłków od Laputan).

Pancerz:

Ciężki skafander

Wymagania:

Skafander ochronny (technologia)

Energia [3], Metal [3]

Psionik

Broń:

Broń psioniczna (Obrażenia: 139, Celność: 97%)*

Sprzęt:

Psioniczne urządzenie leczące*

Kontroler umysłu*

Pancerz:

Najlepszy dostępny*

*Broń i ekwipunek Retikulianów zdobyć można podczas walk lub w efekcie wymiany dyplomatycznej. Pancerz Retikulianów zdobyć można wyłącznie w drodze wymiany dyplomatycznej.

Dalsza faza gry

Poprzez dalszą fazę gry należy rozumieć okres powyżej 15 poziomu postaci. Osiągnięcie 15 poziomu przez którąś z twoich postaci spowoduje, iż na Marsie pojawią się najsilniejsze jednostki wroga.

Broń dla szturmowców:

Karabin magnetyczny (Obrażenia: 400, Celność: 89-99%)

Wymagania:

Produkcja broni EM (technologia)

Energia [4], Metale szlachetne [2], Kryształy [2]

lub

Niszczyciel (Obrażenia: 400, Celność: 98%)

Wymagania:

Używanie broni plazmowej (technologia)

Podstawy broni plazmowej (technologia)

Strzelnica (budynek)

Pancerz dla całej ekipy:

Skomputeryzowany ciężki skafander

Wymagania:

Udoskonalony skafander opancerzony (technologia)

Mikroelektronika (Budynek)

Metale [4], Metale szlachetne [3], Energia [6]

Sprzęt dla całej ekipy:

Tarcza energetyczna

Wymagania:

Pole energetyczne (technologia)

Dział inżynierii precyzyjnej (Budynek)

Metale szlachetne [4]

Kryształy [1]

Wsparcie celowania (dodatek do kombinezonu)

Wymagania:

Komputerowe wsparcie celowania (technologia)

Mikroelektronika (Budynek)

Metale [3]

Metale szlachetne [2]