Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Cezar IV - poradnik do gry

Cezar IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

7. Nicomedia (cz.1) | Kampania - Imperium | Cezar IV poradnik Cezar IV

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Kampania Imperium, Misja 7. Nicomedia

Cele: Kultura 100, Bezpieczeństwo 100, Zamożność 100, Poważanie 100, Ludność 10.00

Wyzwania:

  1. Hm, cele scenariusza - wszystko na 100
  2. Rzym żąda dinarów - 2000 rocznie, poczynając od 198 roku (pierwszy deadline luty 199)
  3. Fatalny teren. Wzgórza, brak jednego, rozległego płaskiego terenu. Dobre rozplanowanie miasta będzie bardzo trudne
  4. Silne oddziały najeźdźców ze Wschodu - okup 10000, kwiecień 200, następna armia - kwiecień 203
  5. Żądanie biżuterii - 60 (1 rok)
  6. Żądanie ceramiki - 100 (półtora roku)

Atuty:

  1. Zyskowne szlaki handlowe (mój rekord 43 tyś rocznie na samym handlu)
  2. Bardzo dużo zasobów naturalnych (z wyjątkiem drewna) - choć dostęp do części z nich jest utrudniony
Strategia - 7. Nicomedia (cz.1) | Kampania - Imperium | Cezar IV - Cezar IV - poradnik do gry

Strategia:

Wielki finał. Jeden z najtrudniejszych etapów.

Pierwszą sprawą jest budowa rdzenia.

Rozplanowanie rdzenia na mapie. Na północy przemysł, na wschodzie farmy, południe na terenach uprawnych (niestety nie da się inaczej) - dzielnica mieszkalna. - 7. Nicomedia (cz.1) | Kampania - Imperium | Cezar IV - Cezar IV - poradnik do gry
Rozplanowanie rdzenia na mapie. Na północy przemysł, na wschodzie farmy, południe na terenach uprawnych (niestety nie da się inaczej) - dzielnica mieszkalna.
Układ farm - do razu budujemy je z pewną nadwyżką. - 7. Nicomedia (cz.1) | Kampania - Imperium | Cezar IV - Cezar IV - poradnik do gry
Układ farm - do razu budujemy je z pewną nadwyżką.