Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Co nieco o bohaterach | Warhammer Mark of Chaos poradnik Warhammer: Mark of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

W czasie opisywania poszczególnych misji starałem się pisać, jakich zdolności nauczyłem moich herosów. Jednak po zakończeniu obu kampanii wiem, że rozdysponowałbym je trochę inaczej. Nie będę tu teraz wyliczał, jakie dokładnie umiejętności nabyć dla poszczególnych bohaterów, powiem jedynie o najważniejszych ze zdolności i o ogólnych kierunkach rozwoju.

Po pierwsze - grze brakuje aktywnej pauzy, dlatego ciężko jest używać zbyt wielu umiejętności, które trzeba za każdym razem aktywować, a nie daj Boże jeszcze wskazywać cel. Dlatego też w większości przypadków decydowałem się przede wszystkim na umiejętności pasywne, które działają cały czas. Tym bardziej, że nie zużywają one naszej mocy magicznej.

Po drugie - pięć umiejętności, które każdy powinien mieć (jeśli to w danej armii możliwe). Kula ognista, ojciec cierni, wieczny sługa, ulubiony sługa oraz kradzież duszy.

Po trzecie - praktycznie każdym herosem warto zainwestować w pasywne umiejętności z drzewka dowodzenia (choć takie jak zmniejszające koszt poruszania się po trudnym terenie, czy zwiększające przyrost doświadczenia wydają mi się zbędne - chyba, że są potrzebne do innych, lepszych zdolności). Na podstawie tego, jakimi zdolnościami dany heros dysponuje, można zdecydować, do jakiego rodzaju wojsk go przyłączyć.

Właśnie umiera Książe Elfów na swym wielkim smoku... - Poradnik do gry - Co nieco o bohaterach | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Właśnie umiera Książe Elfów na swym wielkim smoku...

Po czwarte - praktycznie nie ma sensu inwestować w drzewko pojedynków. Nasz bohater albo ma wyższy poziom, albo lepsze przedmioty (na ogół oba naraz), a do tego wrogiego herosa zawsze można trochę zmiękczyć regimentami. Ewentualnie Thorgarowi można wydać troszkę punktów w tej dziedzinie, gdyż on będzie miał dużo okazji do walki sam na sam.

Po piąte - kolejność. Magowie powinni najpierw inwestować w drzewko walki, natomiast fizole w dowodzenie.

Po szóste - przekazywanie przedmiotów. Nie wiem, w jakiej wersji zostanie wydana gra w Polsce, ale w edycji angielskiej jedyny sposób na przekazanie przedmiotu pomiędzy bohaterami polegał na wyrzuceniu na ziemię danego skarbu i podniesienie go wybranym bohaterem. Na szczęście patch poprawiał ten błąd i można już było wymieniać się przedmiotami w miastach. Niestety do dziś nie odkryłem jak przenieść sztandar z bohatera do oddziału.