Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt II Misja opcjonalna - Ruiny | Imperium | Warhammer Mark of Chaos poradnik Warhammer: Mark of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Imperium Akt II, Misja opcjonalna - Ruiny

Przed tym zadaniem, jeśli was na to stać, kupcie trzeciego bohatera. Dostępny jest jadeitowy czarodziej. Ja co prawda zakupiłem go po bitwie, ale miał już wtedy 21 poziom. Jego punkty rozdysponowałem w następujący sposób: po 5 w herolda burzy, władcę burzy oraz ojca cierni - wszystkie z drzewka walki. Za kolejne 5 nabyłem wyjący wiatr oraz za 1 mroźne mgły - obie umiejętności z drzewka dowodzenia.

Wracając do misji, bierze w niej udział maksymalnie 3 bohaterów, bez jakichkolwiek jednostek liniowych. Jest ona stosunkowo prosta. Wystarczy trzymać się zasady: Stefan na koniu szarżuje na przeciwnika, a mag (lub magowie, jeśli macie dwóch) najpierw odpalają swoje czar niszczące, a potem dołączają do walki. Celem jest zdobycie 3 artefaktów. Bajer polega na tym, że każdego bronią 2-3 jednostki nieumarłych, które pojawiają się dopiero wtedy, gdy ktoś za bardzo się do owych przedmiotów zbliży. Dlatego też najpierw lepiej jest zniszczyć wszystko co widać, a potem podchodzić do skarbów. Jeśli wasz ognisty mag ma rozwinięta umiejętność mistrz Agshy, dobrze jest poczekać z rzuceniem fajerkulki, aż dany oddział ugrzęźnie wokół von Kessela - będą się wtedy sympatycznie palić.

To w sumie na tyle, jeśli chodzi o tą misje. Jak w przypadku poprzedniego zadania opcjonalnego, również i tutaj można się nieźle obłowić - trochę kasy i przedmiotów wszelakich, a do tego jeszcze 5000 złota za ukończenie misji. Za te pieniądze byłem w stanie dokupić trzeciego herosa, kolejny oddział Rycerzy Pantery, oraz uzbroić ich oraz obie machiny oblężnicze w co tylko się dało. Jeśli ktoś wolałby zaoszczędzić kasiorkę, to nie ma problemu. Do następnego zadania mogą wejść jedynie 4 zwykłe regimenty (oraz 3 bohaterów i 2 armatki), więc zakup nowej kawalerii można odłożyć na później.