Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt III Misja 2 - Wyprawa po miecz | Imperium | Warhammer Mark of Chaos poradnik Warhammer: Mark of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Imperium Akt III, Misja 2 - Wyprawa po miecz

Jak większość innych misji, ta sprawia trudności dopiero na samym końcu. Składa się ona jakby z dwóch faz - najpierw niszczymy wszystkie napotkane grobowce i sarkofagi, aby nie odradzały się w nich wojska nieumarłych, a potem odsyłamy wampira do krainy wiecznych łowów.

Pierwsza z 4 komnat, w których przyjdzie nam niszczyć grobowce. - Akt III Misja 2 - Wyprawa po miecz | Imperium | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Pierwsza z 4 komnat, w których przyjdzie nam niszczyć grobowce.

Gdy dotrzemy do komnaty pokazanej na powyższym zdjęciu, zmierzymy się z kilkoma oddziałami szkieletów, po czym należy zniszczyć widoczne sarkofagi. Mamy teraz trzy drogi do wyboru: prawo, lewo i do przodu. Ten ostatni kierunek zostawmy sobie na koniec. Wybór ostatecznego kierunku pozostawiam wam. Nie ważne, w którą stronę pójdziecie, traficie do dwóch kolejnych komnat, a w każdej z nich należy zniszczyć 4 sarkofagi i jeden grobowiec. Po splądrowaniu pierwszej z drugiej wyłoni się grupka, nieumarłych składająca się z dwóch regimentów szkieletów prowadzonych przez banshee. Ta ostatnia jest dość twarda, dlatego lepiej najpierw wykończyć jej obstawę. Po dokonaniu odpowiednich egzorcyzmów rozwalamy "umeblowanie" drugiej z bocznych komnat. Czas na ostatecznego przeciwnika.

Ukryta kamera zarejestrowała wandali niszczących starożytny grobowiec... - Akt III Misja 2 - Wyprawa po miecz | Imperium | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Ukryta kamera zarejestrowała wandali niszczących starożytny grobowiec...

Po powrocie do pierwszej komnaty ruszy na nas kolejna grupka szkieletów, tym razem prowadzona przez samego wampira. Unicestwiamy jego obstawę, po czym raźnym krokiem kierujemy się na północ w celu dalszej dewastacji nagrobków. Dlaczego w ten sposób? Po prostu wampir będzie się cały czas odradzał, dopóki nie zniszczymy jego grobowca. Chwilkę to potrwa, a sam adwersarz nie należy do łatwych, lecz prędzej czy później i tak polegnie u naszych stóp.

W międzyczasie moi bohaterowie zdobyli trochę poziomów. Większość z nich została przeznaczona na dalszy rozwój już obranej ścieżki. Po tej misji ruszamy do przodu, aż w końcu zobaczymy krótką wstawkę filmową, po której znów przejmiemy kontrolę nad elfami.