Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt I Misja 3 - Obrona twierdzy | Chaos | Warhammer Mark of Chaos poradnik Warhammer: Mark of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Chaos Akt I, Misja 3 - Obrona twierdzy

Zadanie w tej misji polega ma utrzymaniu się przez 15 minut. Na starcie ustawiamy wszystkie jednostki maruderów (zarówno miotaczy jak i piechotę) oraz obu herosów. Wyjątek stanowią oddziały, które nie są w pełni sił - je stawiamy przy ołtarzu. Wojownicy i kawaleria Chaosu zostają wewnątrz murów w charakterze odwodu.

W zasadzie bitwa dzieli się na dwie fazy - przed i po momencie, w którym siły wroga zniszczą mury lub wyważą bramę (co pewnie zdarzy się w jednym momencie). Do tego czasu piechota Imperialna będzie korzystać jedynie z drabin, dlatego też miotaczy trzeba osłaniać piechotą. W którymś momencie dwa oddziały wroga zaczną wspinać się na prawą stronę murów - wystarczy wysłać tam najsilniejszy oddział maruderów wraz z Thorgarem.

Jak widać po sztandarach, tam gdzieś jest Imperialny regiment wraz z kapłanem. - Akt I Misja 3 - Obrona twierdzy | Chaos | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
Jak widać po sztandarach, tam gdzieś jest Imperialny regiment wraz z kapłanem.

Gdy nasze mury zaczną padać trzeba większość sił przerzucić do środka. Bardzo pomaga manewrowanie jazdą i uderzanie nią z doskoku. W trakcie bitwy będzie okazja do dwóch pojedynków, ale lepiej chyba zdecydować się na przygniecenie wrogich herosów własną piechotą. Gdy czas będzie już się kończył warto podleczyć uszkodzone oddziały, zwłaszcza wojowników i kawalerię Chaosu (są najdrożsi).

A tu mamy pojedynek z konkurencyjnym czempionem. - Akt I Misja 3 - Obrona twierdzy | Chaos | Warhammer Mark of Chaos - Warhammer: Mark of Chaos - poradnik do gry
A tu mamy pojedynek z konkurencyjnym czempionem.

W trakcie tej misji moi bohaterowie osiągnęli 15 poziom, a zdobyte punkty rozdysponowali na następujące umiejętności: Thorgar - topór zagłady, diabelska siła, a także wojowniczość natomiast czarodziej - wiatr śmierci, kradzież duszy oraz zew polowań. Po bitwie otrzymujemy armatę i sporo złota, ale nie wchodzimy do miasta, tylko zdążamy na pojedynek z czempionem Nurgla. Po jego pokonaniu otrzymujemy jeszcze trochę kasy i możemy iść na zakupy. Do następnej misji można zabrać tylko naszego dzielnego czempiona, dlatego to, co kupić zależy od waszych preferencji. Ja podreperowałem jednostki, kupiłem po jednym oddziale wojowników i kawalerii Chaosu, wszystkim jednostkom nabyłem sierżantów, armacie najlepszą broń, a za to co zostało poprawiłem wyposażenie najlepszych regimentów.