Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 5 | Kampania 2 poradnik Heroes of Might & Magic V

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zadania - Misja 5 - Kampania 2 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Zadania:

Odnaleźć Tieru.

Agrael musi przeżyć.

Tu już nie trzeba się spieszyć. Najważniejsze jest odsłonięcie możliwie największego obszaru morza przy zwiedzaniu wysp , ponieważ płynąc łodzią nie da się tego robić, a trzeba umożliwić sobie żeglugę do centralnych wysp. W tej misji nie ma miast. Jedyne punkty rekrutacyjne znajdują się na południu (R) . Są też dwa miejsca, gdzie można podnieść poziom jednostek (U) .

Płynąć w prawo - Misja 5 - Kampania 2 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Płynąć w prawo. Wylądować na najbliższej wyspie, odwiedzić wieżę i punkt widokowy (1). Dalej płynąć na północny wschód, wylądować na plaży, zaliczyć kolejną wieżę widokową i zejść do podziemi. W podziemiach na rozdrożu kierować się na lewo do kolejnego wyjścia na powierzchnię. Na wyspie odwiedzić punkt obserwacyjny (2) . Wrócić do podziemi, wybrać nie zwiedzany dotąd kierunek żółtej drogi. Teraz po raz pierwszy odwiedza się wysepkę z punktami rekrutacyjnymi. Na następnym lądzie zejście znajduje się na południu. Idąc podziemiami trafia się na wyspę na północy. Iść w lewo, do teleportu. Po wylądowaniu zejść na dół i iść żółtą drogą. Na kolejnej wyspie zbudować łódź. Teraz jest dobry moment, żeby wrócić po jednostki, warto poczekać przy punktach rekrutacji nawet kilka tygodni, żeby zaopatrzyć się jak należy, a potem popłynąć do budynku podnoszenia poziomów.

Odwiedzanie wież i punktów widokowych jest tu kluczem do sukcesu. - Misja 5 - Kampania 2 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry
Odwiedzanie wież i punktów widokowych jest tu kluczem do sukcesu.

Wylądować na wyspie blisko centrum (3) i koniecznie odwiedzić tamtejszy punkt widokowy . Stąd drogą morską na piaszczystą wyspę pośrodku. Jeszcze raz zejść do podziemia i krótkim korytarzem zmierzać do wyjścia. Na wysepce iść drogą na południowy wschód. Pokonać smoki strzegące przejścia przez most (4) - to już ostatnia walka. Kawałek dalej czeka Tieru gotów do rozmowy.