Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Plan - poradnik do gry

The Plan - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 9 Foster's Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan

Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2022

  1. Kradzież obrazów Rembrandta. (Stealing the Rembrandt twins.)
Gdy winda dojedzie na dół, zajmij się strażnikiem bezpośrednio przed Tobą oraz drugim w kolejnym pomieszczeniu - Misja 9 Fosters Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Gdy winda dojedzie na dół, zajmij się strażnikiem bezpośrednio przed Tobą oraz drugim w kolejnym pomieszczeniu. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz także komputer - niech Geek go użyje. Otrzymasz kod, który przyda się za chwilę. Ze zwłok strażnika zabierz kartę dostępu i użyj jej na drzwiach prowadzących na zachód w pierwszym pomieszczeniu.

Za drzwiami po prawej stronie znajdziesz panel - Misja 9 Fosters Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Za drzwiami po prawej stronie znajdziesz panel. Wpisz kod 1406 - ten sam, który przed chwilą znalazłeś. Wyłączy to pierwsze działko obronne. Ze stołu podnieś kartkę. Znajdziesz na niej kod do wyłączenia drugiego działka. Zapamiętaj to miejsce, niedługo tu wrócisz.

Użyj teraz karty na drugich, prowadzących na południe drzwiach - Misja 9 Fosters Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Użyj teraz karty na drugich, prowadzących na południe drzwiach. Jedno działko jest wyłączone, ale drugie nie. Musisz więc uważać, by nie wejść w pole widzenia. Panel do wpisania kodu znajduje się po prawej stronie. Najpierw schowaj się za filarem, a następnie, gdy działko będzie obrócone w drugą stronę, podbiegnij do panelu i wklep kod 1954.

Gdy przebiegniesz się w stronę miejsca oznaczonego jako kolejny cel misji, okaże się, że potrzebujesz odcisków Fostera - Misja 9 Fosters Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Gdy przebiegniesz się w stronę miejsca oznaczonego jako kolejny cel misji, okaże się, że potrzebujesz odcisków Fostera... To zadanie dla Cat. Po raz kolejny musisz wykorzystać łazienkę (czy to nie robi się trochę dziwne?). Wejdź do środka i tak jak poprzednim razem przebiegnij się do biura Fostera. Na jego biurku stoi butelka - zabierz ją.

Wróć biegiem do łazienki i wyjdź z niej - Misja 9 Fosters Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Wróć biegiem do łazienki i wyjdź z niej. Teraz musisz odstąpić na krok Liu. Wystarczy, że przejdziesz przez drzwi do pomieszczenia z obrazami i pozostawisz ją za drzwiami. Aktywuj wówczas dwa urządzenia, a rozpocznie się transfer danych.

Jako Geek użyj odcisku palca Fostera na drzwiach i - Misja 9 Fosters Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Jako Geek użyj odcisku palca Fostera na drzwiach i... To nie koniec problemów. :) Zabezpieczenia możesz zablokować tylko na 15 sekund, więc trzeba będzie się streszczać. Powiem wprost, tego nie da się zrobić za jednym zamachem. Na szczęście możesz kontynuować hakowanie od momentu, w którym skończyłeś, więc rozłóż to sobie na kilka podejść i nie będzie problemów.

Teraz najprzyjemniejsza część zadania - zbieranie łupów - Misja 9 Fosters Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Teraz najprzyjemniejsza część zadania - zbieranie łupów. A są nimi oczywiście obrazy, kilka sztabek złota i karta dostępu (kto ją tu schował?!).

Wróć do pomieszczenia z dwoma pierwszymi działkami i używając karty otwórz ostatnie zamknięte drzwi - Misja 9 Fosters Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Wróć do pomieszczenia z dwoma pierwszymi działkami i używając karty otwórz ostatnie zamknięte drzwi. Tak po prawdzie to nie znajdziesz za nimi nic ponad kilku strażników i kilka ostatnich sztabek złota, ale proponuję wyczyścić sobie drogę na przyszłość - za chwilę będziesz w tym miejscu podkładał dwie bomby.

Wróć do miejsca, które kazałem Ci zapamiętać - tego, w którym wpisałeś pierwszy kod wyłączający działko i zrzuć obrazy przez szyb do zrzucania śmieci - Misja 9 Fosters Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Wróć do miejsca, które kazałem Ci zapamiętać - tego, w którym wpisałeś pierwszy kod wyłączający działko i zrzuć obrazy przez szyb do zrzucania śmieci. :)

  1. Podłóż ładunki wybuchowe. (Set the explosives.)
Czas na finał - Misja 9 Fosters Villa - The house cd. 2 | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Czas na finał. Cóż, wszystko masz podane jak na tacy: miejsca, w których masz podłożyć ładunki, są oznaczone na mapie w grze, więc po prostu bierz się do roboty. Ładunków jest w sumie 5. Drobne utrudnienie może stanowić fakt, że masz trzy minuty na podłożenie pozostałych ładunków licząc od podłożenia pierwszego, ale to nie powinien być większy problem. Gdzieniegdzie pojawią się także strażnicy. Po podłożeniu wszystkich ładunków misja zostanie zakończona.