Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Plan - poradnik do gry

The Plan - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 12 Foster's Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Misja 12: Foster's Villa - Interrogation

W tej misji masz ciekawy podgląd na to, co dzieje się z Robertem. Tak prawdę mówiąc, to nie dzieje się z nim nic, ale bez pomocy Cat i Pokera sobie nie poradzi.

Uwaga: zadanie poboczne chyba tradycyjnie już trwa przez całą misję. Musisz zbierać kasę z zabitych strażników (2100$) i odnaleźć sejf (5000$). Sejf znajduje się niemalże na samym końcu misji - patrz opis.

  1. Przedostań się za punkt strażniczy. (Get past the guard post.)
Na początek poślij Pokera kawałek do przodu i za skrzynię - Misja 12 Fosters Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Na początek poślij Pokera kawałek do przodu i za skrzynię. Poczekaj, aż z pomieszczenia obok wyjdzie jeden strażnik i pójdzie... Gdzieś. Wówczas zaatakuj z zaskoczenia strażników w pokoju.

Strażnik, który wyszedł, za chwileczkę wróci, więc bądź na to przygotowany - Misja 12 Fosters Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Strażnik, który wyszedł, za chwileczkę wróci, więc bądź na to przygotowany. Znajdziesz przy nim kartę dostępu umożliwiającą dalszą wycieczkę po podziemiach willi Fostera.

Gdy tylko wyjdziesz za drzwi, pojawi się informacja o włączeniu kolejnych zabezpieczeń, m - Misja 12 Fosters Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Gdy tylko wyjdziesz za drzwi, pojawi się informacja o włączeniu kolejnych zabezpieczeń, m.in. działek z którymi spotkałeś się kilka misji temu w okolicach skarbca Fostera. Okazuje się, że możesz je teraz rozwalić w bardzo prosty sposób: wystarczy strzelić w ich tylną część. Gdy droga będzie już wolna od działka, przeprowadź Cat pod drzwi i otwórz je, używając karty.

  1. Przejdź przez korytarze w kształcie litery "T". (Pass the "T" corridors.)
Za drzwiami wyłącz kamerę w ten sam sposób, co wcześniej (ale broń Boże nie idź dalej tym korytarzem - Misja 12 Fosters Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Za drzwiami wyłącz kamerę w ten sam sposób, co wcześniej (ale broń Boże nie idź dalej tym korytarzem!). Po cichu postaraj się załatwić strażników w pokoju obok.

W pomieszczeniu znajduje się drabina oznaczona jako kolejny cel misji - Misja 12 Fosters Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

W pomieszczeniu znajduje się drabina oznaczona jako kolejny cel misji. Skorzystaj z niej, a na górze odstrzel kłódkę, by dostać się do kanału wentylacyjnego.

Dotrzesz do chłodni - Misja 12 Fosters Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Dotrzesz do chłodni. Zeskocz na dół, otwórz drzwi i dyskretnie zdejmij dwóch strażnika (uwaga: istnieje bardzo duża możliwość, że zostaniesz od razu zaatakowany, jeżeli strażnicy stąd usłyszeli odgłosy pistoletu). Z miejsca, w którym się znajdziesz, będziesz mógł "wyłączyć" kolejne działko.

  1. Przejdź przez korytarz w kształcie cyfry "4". (Pass the "4" corridor.)
Doprowadź Cat do Pokera - Misja 12 Fosters Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Doprowadź Cat do Pokera. W następnym pomieszczeniu jest działko, którego chwilowo nie wyłączysz. Musisz więc przebiec przed nim, póki jest zwrócone w inną stronę. Przeprowadź w ten sposób zarówno Cat, jak i Pokera. Jeżeli dobrze pójdzie, otrzymasz najwyżej 10 punktów obrażeń. Po drugiej stronie korytarza znajdują się zamknięte drzwi - otwórz je jako Poker.

W pomieszczeniu za nowo otwartymi drzwiami wprowadź Cat do komory ciśnieniowej, a jako Poker użyj komputera - Misja 12 Fosters Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

W pomieszczeniu za nowo otwartymi drzwiami wprowadź Cat do komory ciśnieniowej, a jako Poker użyj komputera. Dzięki temu Cat znajdzie się w drugiej części pomieszczenia.

Tamże naciśnij przycisk podnoszący osłonę i natychmiast kucnij, by spostrzegawczy strażnicy Cię nie zauważyli - Misja 12 Fosters Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Tamże naciśnij przycisk podnoszący osłonę i natychmiast kucnij, by "spostrzegawczy" strażnicy Cię nie zauważyli.

Z tego miejsca możesz teraz łatwo zniszczyć kamerę - Misja 12 Fosters Villa - Interrogation | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Z tego miejsca możesz teraz łatwo zniszczyć kamerę... No i dwóch strażników.