Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[03] Jail Break cz.3 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny poradnik Cold War: Szpieg Zimnej Wojny

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Znajdziesz się w [25] - [03] Jail Break cz.3 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Znajdziesz się w [25]. Pierwsze co musisz zrobić, to unieszkodliwić agenta patrolującego kuchnię i korytarz, jak pokazuje [26] . Ukryj się w cieniu (lewy obrazek poniżej) i czekaj, aż agent wejdzie i podejdzie do okna. Potem zajdź go, ogłusz, uśpij i przeszukaj - znajdziesz 6 pocisków do pistoletu , puszkę i 2 monety . Na korytarzu w [27] znajdziesz budzik . Teraz (skradając się, nie biegaj) przeszukaj sąsiedni pokój. Znajdziesz w nim - w [28] wódkę i w [29] plastykową butelkę .

1 - [03] Jail Break cz.3 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Dopiero teraz otwórz drzwi do pokoju ze strażnikiem [30] , cały czas kryjąc się w cieniu (prawy obrazek powyżej) - [03] Jail Break cz.3 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Dopiero teraz otwórz drzwi do pokoju ze strażnikiem [30] , cały czas kryjąc się w cieniu (prawy obrazek powyżej). Gdy stanie, wyceluj w głowę i strzel. Przeszukaj ciało, zabierz 6 pocisków do pistoletu , 2 monety i puszkę . Na biurku w [31] jest folder (35 punktów techniki) i wódka , w [32] budzik na stoliku, a w [33] , w szufladach - folder (35 punktów techniki). Teraz odwiedź sąsiedni pokój.

2 - [03] Jail Break cz.3 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Po lewej, na stoliku w [34] znajdziesz budzik i małą apteczkę - [03] Jail Break cz.3 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Po lewej, na stoliku w [34] znajdziesz budzik i małą apteczkę . Uruchom terminal w [35], widoczny na lewym obrazku i pokieruj Grushkovem na górę, a potem do pokoju. Zanim do niego dołączysz, zabierz z [36] walizkę - jest tam 35 punktów techniki. Wciśnij F2 i odkryj tłumik (120 pkt). W [37] znajdziesz puszkę (wcześniej te drzwi były zamknięte), Na tym poziomie nie ma już nic ciekawego - dołącz do Grushkova w [38] (prawy obrazek powyżej).