Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[23] The Curtain Falls cz.3 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny poradnik Cold War: Szpieg Zimnej Wojny

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Gdy tylko wejdziesz, pojawi się Barinski i po krótkiej rozmowie ucieknie zostawiając cię z trzema żołnierzami - [19] , [20] i [21] - [23] The Curtain Falls cz.3 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Gdy tylko wejdziesz, pojawi się Barinski i po krótkiej rozmowie ucieknie zostawiając cię z trzema żołnierzami - [19] , [20] i [21] . Teraz pojawi się licznik - masz pięć minut na dostanie się do Barinskiego, więc lepiej się pospiesz. Jeśli nie używałeś aparatu rentgenowskiego, tu ogłusz dwóch żołnierzy, a trzeciego zabij za pomocą AK-47. Jeśli nie masz amunicji lub masz tylko baterię na jeden strzał (przeznaczony dla Barinskiego), to ukryj się za rogiem i strzałami zwab przeciwników. Tak czy inaczej upewnij się że są martwi (lewy obrazek poniżej) i przeszukaj ciała - znajdziesz przy dwóch 4 pociski do pistoletu i 8 pocisków do AK-47 , a przy trzecim małą apteczkę , 3 pociski do pistoletu i 8 pocisków do AK-47 .

1 - [23] The Curtain Falls cz.3 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
W [22] jest jeszcze jeden żołnierz, ukryj się i zabij go z zaskoczenia z AK-47 (widać go na prawym obrazku powyżej) - [23] The Curtain Falls cz.3 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

W [22] jest jeszcze jeden żołnierz, ukryj się i zabij go z zaskoczenia z AK-47 (widać go na prawym obrazku powyżej). Przy jego ciele znajdziesz 4 pociski do pistoletu i 8 pocisków do AK-47 . Schody w [23] prowadzą do plecaka na górze, znajdziesz w nim małą apteczkę i 10 pocisków do pistoletu . Zapisz grę i idź do [24]. Znów będzie animacja i znów kolejni przeciwnicy pojawią się w [25] , [26] , [27] i [28] - trzech żołnierzy i jeden agent. Ty po animacji znajdziesz się za kolumną w [24].

2 - [23] The Curtain Falls cz.3 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Tutaj niezastąpione okażą się granaty, tylko przedtem zapisz grę byś przez przypadek nie zabił siebie - [23] The Curtain Falls cz.3 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Tutaj niezastąpione okażą się granaty, tylko przedtem zapisz grę byś przez przypadek nie zabił siebie. Dwa, trzy celne granaty powinny uśmiercić wszystkich przeciwników. Jeśli nie spieszy ci się, to przeszukaj ich ciała - znajdziesz przy dwóch żołnierzach 4 pociski do pistoletu i 8 pocisków do AK-47 , przy jednym małą apteczkę , 3 pociski do pistoletu i 8 pocisków do AK-47 , a przy agencie 8 pocisków do pistoletu .

Zapisz grę i ruszaj dalej - znów znajdziesz się za kolumną, tym razem w [29]. W [30] i [31] będą żołnierze. Jeśli masz trzy baterie do aparatu, to ogłusz ich i dobij strzelając w głowy z pistoletu z tłumikiem. Jeśli nie, to spróbuj uśpić jednego lub drugiego pociskiem usypiającym (z procy) lub strzelić w głowę (wcześniej musisz wychylić się nieco). Jeśli masz czas na przeszukiwanie ciał, to przy jednym znajdziesz 4 pociski do pistoletu i 8 pocisków do AK-47 , a przy drugim małą apteczkę , 3 pociski do pistoletu i 8 pocisków do AK-47 .

Jeśli chcesz przeszukać to pomieszczenie, to w [32] stoi wódka , w [33] jest plastykowa butelka , w [34] papierosy , a w [35] średnia apteczka . Pora wziąć się za Barinskiego - jeśli zostawiłeś sobie jeden strzał z aparatu rentgenowskiego, to wystarczy zapisać grę, znaleźć bossa i ogłuszyć go (zapewne krząta się gdzieś w okolicach punktu [37] ). Nie musisz nawet zabijać żołnierza, który pojawi się w [36] . Jeśli nie masz amunicji, to spróbuj przekraść się i ogłuszyć go lub zabić strzałem w głowę. Tak czy inaczej unikaj walki twarzą w twarz bo Barinski jest niezwykle wytrzymały jak na zwykłego człowieka. Po zabiciu lub ogłuszeniu Barinskiego ukończysz grę.