Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[03] Jail Break cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny poradnik Cold War: Szpieg Zimnej Wojny

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Zanim udasz się na poszukiwanie klucza, odwiedź duży pokój - w [17] znajdziesz folder (35 punktów techniki) - [03] Jail Break cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Zanim udasz się na poszukiwanie klucza, odwiedź duży pokój - w [17] znajdziesz folder (35 punktów techniki). W korytarzu w [18] jest mała apteczka . Weź ją i dalej idź skradając się.

1 - [03] Jail Break cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Dotrzesz do trojga drzwi widocznych na lewym obrazku powyżej - [03] Jail Break cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Dotrzesz do trojga drzwi widocznych na lewym obrazku powyżej. Wybierz te po prawej i ostrożnie wejdź do środka. Wyjmij pistolet i normalnym pociskiem zastrzel strażnika w [19] (prawy obrazek, celuj oczywiście w głowę). Przeszukaj jego ciało - znajdziesz 2 paczki papierosów , plastykową butelkę i 6 pocisków do pistoletu .

2 - [03] Jail Break cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry
Potem zabierz ze stolika klucz do korytarza, folder (25 punktów techniki) - oba widoczne na lewym obrazku powyżej - [03] Jail Break cz.2 | Cold War Szpieg Zimnej Wojny - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Potem zabierz ze stolika klucz do korytarza, folder (25 punktów techniki) - oba widoczne na lewym obrazku powyżej. Następnie obszukaj szubienicę w [20] , jest tu flaszka z eterem . Potem odwiedź ostatni pokój. W [21] na biurku jest paczka, a w niej: 3 środki usypiające i średnia apteczka . Przeszukaj szafki w [22] , znajdziesz folder (35 punktów techniki). Wciśnij F2 i odkryj procę (100 pkt). Wracaj do Grushkova, otwórz drzwi prowadzące do drugiego dużego pokoju. Tu w [23] są dwa zestawy urządzeń i folder (25 punktów techniki), natomiast w [24] - plastykowa butelka . Teraz zapisz grę i skorzystaj z windy widocznej na prawym obrazku powyżej.