Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Witam w nieoficjalnym poradniku do świetnego sneakera TPP firmy Mindware Studios, czyli Cold War: On Your Own Behind The Iron Curtain - Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Witam w nieoficjalnym poradniku do świetnego sneakera TPP firmy Mindware Studios, czyli Cold War: On Your Own Behind The Iron Curtain. Na kolejnych stronach znajdziecie dokładny opis przedmiotów i sposoby ich tworzenia i używania. Potem następuje wyczerpujący walkthrough, w którym kolorem brązowym zaznaczone są punkty, gdzie znajdują się przeciwnicy, zielonym - przedmioty, których można używać lub coś z nich stworzyć lub które przynoszą punkty techniki, natomiast czarnym - ważniejsze punkty, terminale i przełączniki. Prócz obrazków przedstawiających ważne sytuacje i miejsca nieocenioną pomocą będą także dokładne mapy do każdego poziomu. Życzymy przyjemnej lektury i dobrej zabawy.

W grze bardzo często natrafimy na różne przedmioty. Same wydają się bezużyteczne, lecz połączone z innymi otwierają przed nami nowe możliwości. Jest siedem poziomów zaawansowania tych "wynalazków" i aby móc jakiś wykonać, trzeba go najpierw odkryć. Do tego potrzebne są punkty techniki / nauki (blueprints) znajdywane w różnych folderach, walizkach czy tubach.

Poniżej znajduje się spis przedmiotów do zebrania oraz wynalazków, które można odkryć, za ile punktów można to zrobić i jakie podstawowe przedmioty są potrzebne do ich wykonania. By uzyskać dostęp do kolejnego poziomu, trzeba odkryć przynajmniej trzy wynalazki z poziomu poprzedniego.

Część wynalazków trzeba uzupełniać, bo wyczerpuje się ona (np. mocna amunicja do pistoletu). Część natomiast wystarczy odkryć tylko raz (np. polepszenie celności pistoletu). Drugi typ wynalazków został wyróżniony kolorem niebieskim. Niektóre wynalazki składają się nie tylko z przedmiotów podstawowych, lecz także (lub tylko) z innych wynalazków.

Bardzo ważna sprawa - nie możesz nieść nieograniczonej ilości przedmiotów podstawowych - wynalazków również, ale czasami lepiej na zapas zamienić przedmioty podstawowe na wynalazki, by móc zebrać nowe przedmioty podstawowe tego samego typu. Jeśli nie możesz np. zebrać więcej baterii sprawdź, czy masz 5 strzałów do aparatu rentgenowskiego - jeśli nie, to przerób baterie na amunicję do aparatu, by móc zebrać nowe baterie.

Przedmioty do zebrania

W kolejności alfabetycznej, wraz z wynalazkami w których tworzeniu dany przedmiotu uczestniczy. W grze występują jeszcze inne przedmioty - papierosy, butelki wódki, zbiorniki z paliwem i monety - ale nie uczestniczą one w tworzeniu wynalazków, więc nie zostały umieszczone w poniższej liście. Najcenniejsze przedmioty to zdecydowanie baterie (jako amunicja do aparatu rentgenowskiego) oraz szmaty i plastykowe butelki (do robienia tłumików)

  1. Bateria (Battery ): Amunicja do aparatu rentgenowskiego;
  2. Budzik (Alarm Clock ): Wabik, Proca, Salwa z pistoletu;
  3. Flaszka z eterem (Ether flask ): Szmata nasączona eterem, Mina usypiająca, Pociski paraliżujące do procy, Ciężka mina usypiająca;
  4. Gwoździe (Screws ): Pociski przebijające pancerz, Celownik do pistoletu;
  5. Plastykowa butelka (Plastic Bottle ): Gumowe pociski, Tłumik, Granaty do procy, Bomby samoprzylepne do procy;
  6. Pociski do pistoletu (Gun ammunition ): Gumowe pociski, Granaty do procy, Pociski przebijające pancerz, Bomby samoprzylepne do procy, Mina wybuchowa, Ciężka mina wybuchowa;
  7. Puszka (Can ) - Mina usypiająca, Pluskwa śledząca, Proca, Salwa z pistoletu, Mina wybuchowa, Celownik do pistoletu;
  8. Szmata (Rags ) - Szmata nasączona eterem, Tłumik;
  9. Środek usypiający (Anesthetics ) - Pluskwa dezorientująca, Pociski paraliżujące do procy;
  10. Zestaw urządzeń (Appliance Parts ) - Wabik, Większy magazynek, Pluskwa śledząca, Powiększenie w aparacie rentgenowskim, Większa bateria do aparatu rentgenowskiego, Zwiększenie zasięgu aparatu rentgenowskiego, Szybsze przeładowanie aparatu rentgenowskiego, Zdalnie detonowana mina.

Wynalazki - poziom 1

  1. Gumowe pociski (Rubber bullets ) = 5 pocisków do pistoletu + 1 plastykowa butelka (40 punktów techniki);
  2. Szmata nasączona eterem (Ether soaked rags ) = 1 szmata + 1 flaszka z eterem (60 punktów techniki);
  3. Wabik (Luring device ) = 1 budzik + 1 zestaw urządzeń (60 punktów techniki);
  4. Mina usypiająca (Ether mine ) = 1 puszka + 1 flaszka z eterem (90 punktów techniki).

Wynalazki - poziom 2

  1. Większy magazynek (Expanded magazine) = 2 puszki (110 punktów techniki);
  2. Pluskwa dezorientująca (Forget drug ) = 2 środki usypiające (70 punktów techniki);
  3. Pluskwa śledząca (Tracing bug ) = 1 puszka + 1 zestaw urządzeń (50 punktów techniki);
  4. Proca (Slingshot) = 1 puszka + 1 budzik (100 punktów techniki).

Wynalazki - poziom 3

  1. Tłumik (Silencer ) = 1 plastykowa butelka + 1 szmata (120 punktów techniki);
  2. Granaty do procy (Slingshot srenades ) = 5 pocisków do pistoletu + 1 plastykowa butelka (110 punktów techniki);
  3. Mina wabiąco-usypiająca (Ether luring mine ) = 1 wabik + 1 mina usypiająca (110 punktów techniki);
  4. Amunicja do aparatu rentgenowskiego (X-Ray ammunition ) = 1 bateria (120 punktów techniki).

Wynalazki - poziom 4

  1. Salwa z pistoletu (Gun burst) = 1 puszka + 1 budzik (140 punktów techniki);
  2. Pociski paraliżujące do procy (Paralyzing slingshot ammo ) = 2 flaszki z eterem + 3 środki usypiające (110 punktów techniki);
  3. Powiększenie w aparacie rentgenowskim (X-Ray zoom) = 1 zestaw urządzeń (60 punktów techniki);
  4. Ciężka mina usypiająca (Heavy ether mine ) = 1 mina usypiająca + 1 flaszka z eterem (130 punktów techniki).

Wynalazki - poziom 5

  1. Pociski przebijające pancerz (AP bullets ) = 5 pocisków do pistoletu + 1 paczka gwoździ (120 punktów techniki);
  2. Bomby samoprzylepne do procy (Slingshot sticky bombs ) = 8 pocisków do pistoletu + 1 plastykowa butelka (140 punktów techniki);
  3. Większa bateria do aparatu rentgenowskiego (X-Ray battery) = 1 zestaw urządzeń (120 punktów techniki);
  4. Mina wybuchowa (Explosive mine ) = 3 pociski do pistoletu + 1 puszka (100 punktów techniki).

Wynalazki - poziom 6

  1. Celownik do pistoletu (Better gunsight) = 1 puszka + 1 paczka gwoździ (110 punktów techniki);
  2. Zwiększenie zasięgu aparatu rentgenowskiego (X-Ray zoom) = 1 zestaw urządzeń (180 punktów techniki);
  3. Ciężka mina wabiąco-usypiająca (Heavy ether luring mine ) = 1 wabik + 1 ciężka mina usypiająca (180 punktów techniki);
  4. Ciężka mina wybuchowa (Heavy explosive mine ) = 3 pociski do pistoletu + 1 mina wybuchowa (180 punktów techniki).

Wynalazki - poziom 7

  1. Szybsze przeładowanie aparatu rentgenowskiego (X-Ray reload) = 1 zestaw urządzeń (200 punktów techniki);
  2. Mina wabiąco-wybuchowa (Explosive luring mine ) = 1 wabik + 1 mina wybuchowa (220 punktów techniki);
  3. Ciężka mina wabiąco-wybuchowa (Heavy explosive luring mine ) = 1 wabik + 1 ciężka mina wybuchowa (240 punktów techniki);
  4. Zdalnie detonowana mina (Remote controlled mine ) = 1 zestaw urządzeń + 1 mina wybuchowa (250 punktów techniki).

Autor Poradnika

Piotr Deja


Informacje o Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 72, ilustracje: 340 .

Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.

Popularne strony w Cold War: Szpieg Zimnej Wojny - poradnik do gry