Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 2 - Zadania poboczne (1) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Zepsuty kostur Tywlis

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Zepsuty kostur Tywlis - Akt 2 - Zadania poboczne (1) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Zepsuty kostur Tywlis

30

Tywlis, jej dom w Aman'lu

1

Brak

1. Zdobądź odczynnik, którego potrzebuje Tywlis do naprawy kostura dziadka.

Karty na stół - przedmiot, którego Tywlis potrzebuje, to tęczowy kamień. Możesz go znaleźć (czasami wypada z przeciwników, ponadto jeden egzemplarz leży na ziemi, ale dopiero w znacznie późniejszej części tego aktu, w jednej z jaskiń w okolicy Śnieżnej Doliny), ale proponuję najzwyczajniej w świecie kupić go w sklepie z przedmiotami do zaklinania. Wydatek praktycznie wcale nie uszczuplił mojego konta (miałem wówczas około 100000 sztuk złota - zbieranie wszystkiego co wypadnie jednak się opłaca :). Tak czy inaczej, gdy będziesz już miał ów kamień, po prostu zanieś go do Tywlis.

W nagrodę dostaniesz unikalny przedmiot.

Mroczny Ohm

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Mroczny Ohm - Akt 2 - Zadania poboczne (1) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Mroczny Ohm

23

Mage Lyssanore, dom zaklinacza w Aman'lu

2

021

Uwaga: zadanie to możesz wykonać dopiero po wykonaniu trzeciego zadania głównego w drugim akcie.

Mała jaskinia Vai'kesh (mapa 021)

1. Obserwuj członków sekty Vai'kesh podczas ich rytuału.

Gdy dojdziesz do drugiego etapu piątego zadania głównego, staniesz na rozdrożu. Przejdź drogą na północ, prowadzi ona do jaskini. Zbadaj ją, a znajdziesz to, czego szukasz.

2. Wróć do Lyssanore, która przebywa w Aman'lu.

Duchy Aranny

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Duchy Aranny - Akt 2 - Zadania poboczne (1) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Duchy Aranny

26

By aktywować zadanie, pogadaj z jednym z osiemnastu duchów z tego zadania; musisz mieć zaliczone drugie zadanie poboczne z tego aktu

18

Dużo...

Wow! To dopiero zadanie poboczne. :) Masz za zadanie odnaleźć 18 rozrzuconych po Arannie duchów i pogadać z nimi wszystkimi. Oto lokalizacje ich wszystkich:

 

1. Odszukaj niespokojnego ducha w Zaginionej Dolinie Azunitów. - na północny zachód od kapliczki zaśpiewów w rzeczonej dolinie. Mapa 012.

2. Odszukaj niespokojnego ducha w północnej dżungli Greilyn. - duch w jaskini Hak'u. Mapa 003.

3. Odszukaj niespokojnego ducha w zachodniej dżungli Greilyn. - tego ducha znajdziesz w najbardziej wysuniętej na zachód części dżungli, niedaleko twierdzy Hak'u. Mapa 004.

4. Odszukaj niespokojnego ducha w pobliżu wschodniej części plaży Greilyn. - w drodze do portalu do Azunite Desert będziesz przechodził w pobliżu tego ducha. Mapa 009.

5. Odszukaj niespokojnego ducha w Eirulanie. - szukaj we wschodniej dzielnicy wodospadów, w pobliżu mostu. Mapa 002.

6. Odszukaj niespokojnego ducha w Świątyni Xerii. - na ukrytej części świątyni. Na zachód od teleportu. Mapa 015.

7. Odszukaj niespokojnego ducha w spokojnej jaskini. - ta niewielka jaskinia kryje się za wodospadem w Northern Greilyn Jungle. Mapa 003.

8. Odszukaj niespokojnego ducha w Śnieżnej Opoce. - w kwaterach służby Śnieżnej Opoki, w pobliżu mostku. Mapa 028.

9. Odszukaj niespokojnego ducha w wąwozie Arintha. - duch znajduje się w grocie Vai'kesh, czyli na samym końcu wąwozu Arintha. Mapa 022.

10. Odszukaj niespokojnego ducha w gospodzie Aman'lu. - wszystko jasne, dodam tylko, że duch jest na piętrze. Mapa 016.

11. Odszukaj niespokojnego ducha w mieście Aman'lu. - odszukaj w Aman'lu dom Tywlis. Można przy nim zejść w podziemia Aman'lu. Znajduje się tam ukryte przejście do czegoś w stylu kanałów. Tam znajdziesz ducha. Mapa 016.

12. Odszukaj niespokojnego ducha w Ogrodzie Pradawnych. - duch znajduje się...we wschodniej części drugiej części (masło...) Ogrodu Pradawnych, tej części, która jest oddzielona od głównej. Mapa 023.

13. Odszukaj niespokojnego ducha we wschodniej części Równiny Łez. - szukaj na południowy zachód od teleportuj "wschodnia Równina Łez". Mapa 032.

14. Odszukaj niespokojnego ducha w mieście Kalrathia. - duch znajduje się na murach Kalrathii. Szukaj w południowo-zachodniej części. Mapa 030.

15. Odszukaj niespokojnego ducha w kopalniach Kaderak. - teleportuj się do wschodniej części górnych kopalni Kaderak i skieruj się na północny zachód. Mapa 036.

16. Odszukaj niespokojnego ducha w mordeńskim mieście Darthrul. - na głównym placu w Darthrul, tym samym, na którym znajduje się teleport. Mapa 034.

17. Odszukaj niespokojnego ducha w podziemiach Kalrathii. - trudno jest objaśnić położenie tego ducha, dlatego też od razu zapraszam na...Mapę 038.

18. Odszukaj niespokojnego ducha na Rogach Zaramotha. - teleportuj się na dolne Rogi Zaramotha i rusz na północ. Idź, aż trafisz na ducha (wypatruj zielonej kropki na radarze).

Pazur żmii

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Pazur żmii - Akt 2 - Zadania poboczne (1) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pazur żmii

19

Eumenidie, dom w Aman'lu

4

Brak

Jest kilka sposobów na wykonanie tego zadania. Po pierwsze, możesz znaleźć wszystkie składniki zabijając przeciwników - czasami z nich wypadają. Po drugie, możesz je kupić w sklepie - o ile się tam pojawią (IMO najlepszy i najszybszy sposób). Po trzecie, możesz je zebrać, leżą na ziemi w kilku określonych miejscach. Do bardziej szczegółowego opisu nadaje się tylko trzeci sposób, więc... Oto lokacje niezbędnych przedmiotów (nie zaznaczałem ich na mapkach):

 

1. Odszukaj wyszczerbiony grot i zanieś go Eumenidie, która przebywa w Aman'lu. - na rzece, tuż za północnym wyjściem z Aman'lu.

2. Odszukaj gryfie pióro i zanieś je Eumenidie, która mieszka w Aman'lu. - na wyspach Elen'lu, po przejściu zalanej komnaty.

3. Odszukaj odłamek onyksu i zanieś go Eumenidie, która mieszka w Aman'lu. - w małej jaskini Vai'kesh (Las Vai'kesh).