Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 1 - Zadania poboczne (4) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Rodzinna pamiątka

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Rodzinna pamiątka - Akt 1 - Zadania poboczne (4) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Rodzinna pamiątka

14

Mistrz Thestrin (szukaj na mapie 010)

4

010

Uwaga: wykonanie tego zadania bez starcia z przeciwnikami na 28 i 30 poziomie będzie trudne. :)

Zniszczona krypta (mapa 010)

1. Wejdź do grobowca opisanego przez Mistrza Thestrina.

2. Rozwiąż zagadkę strażnika grobowca.

3. Przedostań się do zniszczonego skarbca i odszukaj rodową pamiątkę.

Jeżeli trochę pozwiedzałeś pustynię, z pewnością już trafiłeś na rzeczone ruiny. Jeżeli nie - skieruj się na południe. Lojalnie ostrzegam: możesz próbować wykonać to zadanie wcześniej, ale wiąże się to ze sporym ryzykiem. Pierwszą próbę podjąłem już na 17 poziomie i - delikatnie mówiąc - nie wyszło. :)

Przedmiotem zainteresowania są drzwi za statuą. Aby je otworzyć, musisz zagadać do statuy i przedstawić odpowiednią kolejność postaci, które pojawiają się w jej snach. Jeżeli się pomylisz, pojawi się mini-boss na 16 poziomie. Nie pojawia się przy dokładnie każdym błędzie, tylko kilka razy. Tak czy inaczej, udzielanie błędnych odpowiedzi jest tu swego rodzaju sposobem na zarobienie paru mniej lub bardziej wartościowych przedmiotów. Gdy już przejdzie Ci ochota na walkę z bossem (lub przestanie się on pojawiać), wybierz w rozmowie ze statuą odpowiedzi w następującej kolejności: 3, 3, 1, 2 (Azunai, Xeria, Elandir, Zaramoth). W ten sposób otworzysz drzwi do najważniejszej komnaty. Czekają tam na Ciebie kolejni przeciwnicy, mini-boss na 30 poziomie i kilku jego popleczników na 28. Jeżeli jesteś wystarczająco szybki, uda Ci się wbiec, zabrać miecz i uciec. Jeżeli nie jesteś pewien swoich umiejętności - cóż, wróć tu gdy będziesz miał odpowiednią moc.

Pustynia Azunitów (mapa 010)

4. Wróć do Mistrza Thestrina z jego pamiątkowym mieczem.

Możesz oddać miecz Thestrinowi, lub nie. Wybrałem to pierwsze wyjście. Dzięki temu w nagrodę nauczy cię dwóch zaśpiewów, nie jednego. Miecz i tak był kiepski. :)

Uwięziony półolbrzym

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Uwięziony półolbrzym - Akt 1 - Zadania poboczne (4) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Uwięziony półolbrzym

19

Uwięziony Sartan, w pobliżu kapitana Dathry'ego, Forteca Kamiennych Wichrów

2

014

Forteca Kamiennych Wichrów (mapa 014)

1. Pomów z żołnierzami o uwolnieniu Sartana, gdy już Forteca Kamiennych Wichrów będzie bezpieczna.

Już po celu widać, że zanim będziesz mógł zakończyć to zadanie, forteca musi być bezpieczna. Oznacza to ni mniej, ni więcej, że najpierw musisz wykonać zadanie główne numer 9 (a przynajmniej jego część - do momentu, gdy przejście do świątyni będzie ponownie odblokowane). Gdy już to zrobisz, porozmawiaj na temat Sartana z jednym z żołnierzy - Orayne'm.

2. Pomów z uwolnionym Sartanem.

Zaginiony oddział

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Zaginiony oddział - Akt 1 - Zadania poboczne (4) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Zaginiony oddział

18

Jeden z trzech szeregowych lub kapitan Dathry w Fortecy Kamiennych Wichrów i okolicy

4

014

Forteca Kamiennych Wichrów (mapa 014)

Celem tego zadania jest eskortowanie trzech żołnierzy do ich kapitana. Zadanie rozpoczynasz po zagadaniu do jednego z żołnierzy lub samego kapitana. Możesz przyprowadzić wszystkich szeregowców jednocześnie lub każdego z osobna.

1. Odszukaj szeregowego Nolana.

Nolan jest w jednym z końcowych pomieszczeń w koszarach Fortecy Kamiennych Wichrów.

2. Odszukaj szeregowego Banosa.

Banos stoi we wschodniej stróżówce Fortecy Kamiennych Wichrów, w jednym z zamkniętych pomieszczeń.

3. Odszukaj szeregowego Caidena.

Caidena znajdziesz w pierwszym pomieszczeniu zachodniej stróżówki Fortecy Kamiennych Wichrów.

4. Porozmawiaj z Taarthem.

Taarth jest tam, gdzie kapitan Dathry - przy przejściu zablokowanym przez sługę Valdisa.

Jako nagrodę dostaniesz m.in. ciekawy klucz, który przyda się do otwarcia pewnych drzwi. I kto powiedział, że wykonywanie pobocznych zadań się nie opłaca?

Tajemnice Świątyni Xerii

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom

Zleceniodawca, lokalizacja

Liczba etapów

Mapki do zadania

Tajemnice Świątyni Xerii - Akt 1 - Zadania poboczne (4) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Tajemnice Świątyni Xerii

19

Siwy bywalec gospody, Eirulan, a jakże - gospoda

3

015

Słowem wstępu: zawsze bierz po trzy kamienie. Z każdego stosu.

Świątynia Xerii (mapa 015)

1. Udaj się do Świątyni Xerii i umieść Kamień Życia w odpowiednim otworze.

Kolejne zadanie, w którym będziesz się bawił w przekładanie kostek - a dokładniej mówiąc, kamieni - w odpowiednie miejsca. I kolejne, które możesz wziąć znacznie wcześniej, niż faktycznie ukończyć (możesz je dostać na początku aktu, zaś ukończyć dopiero na samym końcu). Tak czy inaczej - w świątyni Xerii znajduje się pomieszczenie ze slotami na kamienie: zielony i żółty. W tym samym pomieszczeniu znajdują się zielone kamienie. Włóż jeden z nich na odpowiednie miejsce, a otworzy się przejście do pierwszego ukrytego pomieszczenia.

2. Dokończ eksplorację Świątyni Xerii.

Tamże znajdziesz żółte kamienie. Jeden włóż w miejsce obok pierwszego zielonego, drugi w nowo otwartym ukrytym pomieszczeniu (włóż tam także zielony. Przebiegnij się teraz do - a jakże - kolejnego nowego, ukrytego pomieszczenia i zabierz stamtąd trzy czerwone kamienie. Włóż je w dwa przygotowane miejsca w jednym z pomieszczeń. Uzyskasz dostęp do fioletowych kamieni. Użyj ich dwukrotnie. Teraz wróć do kluczowego pomieszczenia - tego z czterema slotami na kamienie wszystkich kolorów. Wszystkie sloty powinny być otwarte. Nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić odpowiednio wszystkie kamienie i zebrać łup. :) Aha, jeszcze jedno...

Eirulan (mapa 002)

3. Wróć do siwego bywalca gospody w Eirulanie.

My precious... - Akt 1 - Zadania poboczne (4) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry
My precious...