Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 2 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Księżniczka Evangeline

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom postaci

Liczba etapów

Mapki do zadania

Rozdział 6 - Akt 2 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Rozdział 6

Księżniczka Evangeline

26

5

023, 024, 025

Ogród Pradawnych (mapa 023)

1. Odszukaj nekropolię Azunitów.

Gdzie może znajdować się nekropolia Azunitów? Podpowiem, że drogowskazy nie kłamią. Podążając drogą trafisz na cmentarz, przy którym będzie zejście do nekropolii. Niestety, nie będziesz mógł przejść, dopóki nie wyświadczysz przysługi duchowi.

2. Poszukaj masek pośmiertnych braci Rahvana.

W sumie są cztery maski pośmiertne. Znajdziesz je, jedna po drugiej, w czterech kryptach (w sumie krypt jest pięć; ta wysunięta najbardziej na północ nie zawiera maski). Zejścia do wszystkich znajdują się bezpośrednio w Ogrodzie Pradawnych. Każdej maski strzeże solidna grupa przeciwników, więc miej się na baczności. W każdej krypcie znajdziesz również porcję ukrytych pomieszczeń (i - nowość - pułapek, można je zazwyczaj wyłączyć znajdującym się w pobliżu przyciskiem).

Nekropolia Azunitów (mapa 024)

3. Wejdź do katakumb Azunitów.

Czeka Cię wycieczka przez całą nekropolię Azunitów. Po drodze zapewne zauważysz wyryte w podłodze szeregi czterech symboli. Zapamiętaj ich kolejność - na końcu nekropolii będziesz musiał ustawić je w tej samej kolejności, by aktywować windę prowadzącą do katakumb.

Prawidłowe ustawienie symboli. - Akt 2 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry
Prawidłowe ustawienie symboli.

Katakumby Azunitów (mapa 025)

4. Odszukaj księżniczkę Evangeline.

Jak się zapewne domyślasz, księżniczka znajduje się w ostatniej z możliwych komnat w katakumbach. Gdy tylko ją znajdziesz, będziesz musiał stoczyć walkę z jednym z Mrocznych Magów.

5. Uratuj księżniczkę Evangeline.

Podobnie jak poprzedni bossowie, Mroczny Mag ma słaby punkt - trzeba tylko go znaleźć. Tym razem kluczem do zwycięstwa jest zniszczenie kryształów, które Mag przyzwie (będą mu służyły jako tarcza). Dopiero po rozwaleniu kryształów będziesz mógł dobrać się do Maga. W międzyczasie będzie przyzywał sługusów - szkielety i gigantów. Mroczny Mag dysponuje również kilkoma potężnymi atakami; pamiętaj o zapasie mikstur zdrowia.

Oczywiście jedno zniszczenie kryształów nie załatwia całej sprawy. MM może je przyzywać kiedy chce, więc walka będzie długa. W późniejszej części walki MM przyzwie również jeden wielki kryształ, który będzie "pieścił" prądem Twój skład. To będą jego ostatnie chwile.

Każdy z kryształów obronnych Mrocznego Maga ma 2500 punktów życia. - Akt 2 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry
Każdy z kryształów obronnych Mrocznego Maga ma 2500 punktów życia.

Oblężenie Śnieżnej Opoki

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom postaci

Liczba etapów

Mapki do zadania

Rozdział 7 - Akt 2 - Zadania główne (2) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Rozdział 7

Oblężenie Śnieżnej Opoki

28

3

028, 029

Kwatery służby Śnieżnej Opoki (mapa 028)

1. Wejdź do Śnieżnej Opoki przez kwatery służby.

Długa wycieczka - szczególnie, jeśli masz zamiar zbadać wszystkie zakamarki. Droga z katakumb Azunitów do kwater służb Śnieżnej Opoki wiedzie przez Śnieżną Dolinę, Śnieżne Wzgórza i Śnieżną Górę. Po drodze jest również jedna, wielka jaskinia, Śnieżna Grota. W sumie nie ma tam niczego ciekawego prócz drzwi do zadania w trzecim akcie i bodajże jednego zaśpiewu. Gdzieś po drodze obejrzysz też krótką wstawkę filmową.

Sala tronowa Śnieżnej Opoki (mapa 028)

2. Odszukaj salę tronową i zdobądź klucz do gabloty.

Sala tronowa znajduje za całymi kwaterami służby i fragmentem kwater mieszkalnych. Gdy podniesiesz klucz, obudzą się cztery rdzawce (cóż za niespodziewany zwrot akcji). Gdy już ich ubijesz, rusz dalej, aż do dziedzińca.

Dziedziniec Śnieżnej Opoki (mapa 029)

3. Odszukaj dowódcę Śnieżnej Opoki.

Na miejscu czeka sporo przeciwników; ubij wszystkich i pogadaj z dowódcą (a właściwie to z dowódczynią).