Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Dungeon Siege II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 3 - Zadania główne (3) | Zadania | Dungeon Siege II poradnik Dungeon Siege II

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Agallańska Próba

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom postaci

Liczba etapów

Mapki do zadania

Rozdział 6 - Akt 3 - Zadania główne (3) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Rozdział 6

Agallańska Próba

37

10

030, 038

Kalrathia (mapa 030)

1. Porozmawiaj z doradcą Kynosem.

2. Pokonaj doradcę Kynosa.

Rozmowa szybko przerodzi się w walkę. Zabij zdrajcę i rusz do fontanny.

3. Zabierz Kryształ Kalrathii do fontanny w centrum miasta Kalrathia.

Pradawne schody pod Kalrathią (mapa 030)

4. Wejdź do prastarej komnaty pod Kalrathią.

Pradawna komnata pod Kalrathią (mapa 038)

5. Pomów z azunickim przodkiem.

Stary znajomy wytłumaczy Ci, co musisz zrobić, by dotrzeć do Agallan.

6. Przywróć obieg wody w zachodnim wodociągu.

Najłatwiejszy z etapów przywracania wody. Z pomieszczenia rusz przez zachodnie drzwi. Po jakimś czasie dojdziesz do blokady na trasie wody, którą możesz otworzyć przesuwając dźwignię. Następnie odkręć kurek. :)

7. Przywróć obieg wody w północnym wodociągu.

Mała uwaga: od tego punktu zaczynają się bardziej skomplikowane zagadki. Pomocna przy ich wykonywaniu może być komenda "czekaj". Rozważ jej użycie.

Rusz jedyną możliwą ścieżką. Na rozdrożu skręć na północ. Po chwili dojdziesz do kolejnej blokady; podnieś ją i odkręć kurek. Wróć na górę. Czas na chwilę myślenia. Widzisz w oddali kilka pomieszczeń? Niektóre z nich są zamknięte. W pobliżu powinieneś znaleźć "kontrolery przepływu". Użyj ich w taki sposób, by móc bezpiecznie dojść do pomieszczenia w lewym górnym rogu (lub, patrząc na północ, w prawym górnym). Przejdź do tego pomieszczenia i użyj stojącego tam Controllera. Powinieneś móc dojść do dolnego pomieszczenia. Użyj stojącego tamże kontrolera. Jeżeli wszystko poszło sprawnie, możesz przejść dalej. Odblokuj wszystko, co się da, a następnie wróć na rozdroże, na którym skierowałeś się na północ (możesz to zrobić za pomocą kolejnego ukrytego przejścia i przycisku). Tym razem rusz na południe.

8. Przywróć obieg wody w południowym wodociągu.

9. Przywróć obieg wody we wschodnim wodociągu.

Drugą ścieżką dojdziesz do kolejnego strumienia. Odblokuj co możesz i idź naprzód, aż dojdziesz do kolejnych kontrolerów. Na poniższym screenie oznaczyłem kolejność miejsc, do których musisz dotrzeć - biegaj po pomieszczeniach w ponumerowanej kolejności i otwieraj wszystko, co się da, a jeżeli nie masz przejścia - spróbuj coś przestawiać. To najbardziej skomplikowana część zadania. Trudno jest opisać, w jakiej kolejności masz używać Controllerów. Uwaga: to, że przy dwóch głównych przełącznikach nie ma cyfr, nie oznacza, że nie będziesz musiał z nich korzystać - wręcz przeciwnie. Kombinuj. Pamiętaj, by wykorzystać każde możliwe przejście. Jeżeli się nie uda - powrót na początek, zmień coś i próbuj dalej. Dobrze, że nie ma tu większej ilości pomieszczeń.

Nie jest to najbardziej trafiony sposób opisania tej łamigłówki - przepraszam - Akt 3 - Zadania główne (3) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Nie jest to najbardziej trafiony sposób opisania tej łamigłówki - przepraszam. Tak czy inaczej, jeżeli wszystko pójdzie dobrze i uda Ci się otworzyć wszystkie pobliskie bramy (tudzież odkręcić zawory), droga do portalu powinna stanąć otworem. Wróć do pomieszczenia z mędrcem i przejdź przez portal.

10. Przejdź przez portal prowadzący na Agallańskie Wierchy.

Agallańskie Olbrzymy

Obrazek

Tytuł

Sugerowany poziom postaci

Liczba etapów

Mapki do zadania

Rozdział 7 - Akt 3 - Zadania główne (3) | Zadania | Dungeon Siege II - Dungeon Siege II - poradnik do gry

Rozdział 7

Agallańskie Olbrzymy

37

2

038

Agallańskie Wierchy (mapa 038)

1. Zbadaj Agallańskie Wierchy.

Agallan Peaks to nic innego jak długa ścieżka z kilkoma bramami. Przejdź przez całość i zagadaj do samego Elandira.

2. Wykorzystaj portal, aby udać się na Rogi Zaramotha.