Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sacred: Podziemia - poradnik do gry

Sacred: Podziemia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy 11-15 | Solucja | Sacred Podziemia poradnik Sacred: Podziemia

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

11. The Gorge

Zadanie: Zabić Sakkarę i zniszczyć portal.

Zleceniodawca: brak; po przejściu przez portal

Po drugiej stronie trafiamy - a jakże - na Sakkarę. Zabijamy go w sposób taki jak poprzednio, a następnie podchodzimy do portalu, ażeby ją zniszczyć i zakończyć inwazję zła. Niestety, nie wszystko idzie po naszej myśli, albowiem Vilya zostaje ponownie porwana do podziemia! Rozmawiamy z duchem Valora.

12. Pirates!

Zadanie: Pomówić z przywódcą piratów.

Zleceniodawca: duch Valora

Magia portalu zawiodła, a ostatnią deską ratunku jest przywódca piratów, który może wiedzieć, gdzie znajduje się trzeci portal - Questy 11-15 | Solucja | Sacred Podziemia - Sacred: Podziemia - poradnik do gry

Magia portalu zawiodła, a ostatnią deską ratunku jest przywódca piratów, który może wiedzieć, gdzie znajduje się trzeci portal. Jegomość rezyduje w zatoce na południe stąd. Na drodze nie spotkamy szczególnie groźnych przeciwników, ale mimo to zatrzymujemy się w pobliskim mieście i robimy małe zakupy. Uzupełniamy przede wszystkim zapasy mikstur, a przy okazji sprzedajemy zbędne przedmioty i sprawdzamy, czy nie warto byłoby zainwestować w osprzęt. W zatoce spotykamy przywódcę piratów, Pigeona Pottypercy'ego, który w zamian za informacje o kolejnym portalu każe nam oczyścić port piracki z Nieumarłych.

13. Pirates!

Zadanie: Oczyścić piracki port z Nieumarłych.

Zleceniodawca: Pigeon Pottypercy

Port znajduje się na Pirate Island, ale nie musimy płynąć statkiem, by się tam dostać - Questy 11-15 | Solucja | Sacred Podziemia - Sacred: Podziemia - poradnik do gry

Port znajduje się na Pirate Island, ale nie musimy płynąć statkiem, by się tam dostać. Schodzimy do nieodległej jaskini i kierujemy się na północ (co dziwne, nieprawdaż?). Miejsce roi się od odpornych na uderzenia krabów, dlatego cały czas staramy się mieć aktywne zaklęcia bądź zdolności uodparniające i wzmacniające ataki. W końcu wychodzimy z drugiej strony jaskini. Udajemy się wówczas w stronę wschodniego brzegu wyspy i dochodzimy nim do położonego trochę na północ portu. Oczyszczamy go z całego ścierwa i czekamy na Pigeona Pottypercy'ego.

14. Hatchet Crab Island

Zadanie: Uwolnić Wilfotony'ego Cooka .

Zleceniodawca: Pigeon Pottypercy

Musimy dostać się na Volcano Island, a człowiekiem, który może nam w tym pomóc, jest właśnie Wilfotony Cook - Questy 11-15 | Solucja | Sacred Podziemia - Sacred: Podziemia - poradnik do gry

Musimy dostać się na Volcano Island, a człowiekiem, który może nam w tym pomóc, jest właśnie Wilfotony Cook. Wpierw należy go uwolnić, więc wkraczamy do wskazanej na mapie łodzi, aby trafić na Hatchet Crab Island. Spotykamy tam królową krabów, z którą pojedynek to ciężki orzech do zgryzienia. Cofamy się do łodzi (lub znajdujemy jakąś zasłonę) i stamtąd prowadzimy bezpieczniejszy niż w otwartej przestrzeni ostrzał tudzież rzucanie czarów. Po rozprawieniu się z gadem rozmawiamy z Wilfotony'm Cookiem i wracamy wspólnie na Pirate Island.

15. Captain Vernon

Zadanie: Porozmawiać z Kapitanem Vernonem .

Zleceniodawca: Pigeon Pottypercy

Czas wyruszyć na Volcano Island i pogadać z niejakim Kapitanem Vernonem - Questy 11-15 | Solucja | Sacred Podziemia - Sacred: Podziemia - poradnik do gry

Czas wyruszyć na Volcano Island i pogadać z niejakim Kapitanem Vernonem. Wkraczamy na pokład pobliskiego statku pirackiego, by zjawić się w pobliżu samotnego kupca. Kupujemy u niego mnóstwo mikstur (głównie leczniczych), po czym przemierzamy parę kroków drogą i rozmawiamy z Kapitanem Vernonem. Dowiadujemy się, że on i jego załoga znajdują są pod wpływem klątwy. Stajemy przed wyborem, czy chcemy mu pomóc, czy nie. Decydujemy się wyciągnąć pomocną dłoń i na nasze barki spada zadanie odnalezienia fragmentów medalionu potrzebnego do zdjęcia klątwy z piratów. Z wykonaniem tego questa ma problemy wielu graczy. Rzecz w tym, że nie nie możemy pozwolić, by ktoś z dwójki Wilfotony Cook / Pigeon Pottypercy zginął. Co chwilę upewniamy się, że oboje żyją i stoją nieopodal Kapitana Vernona. Idziemy wzdłuż brzegu do jaskini, w której spotykamy Shub-Nagguritha, posiadacza pierwszej części medalionu (Fragment of a Medallion). Nie otwieramy otaczających nas grobów, gdyż kryją się w nich arcypotężne potwory. Obawiam się, że na chwilę obecną nasza postać jest za słaba, by się z nimi mierzyć. Niedaleko tej jaskini znajduje się druga, a w niej miejsce dla siebie znalazł właściciel drugiego fragmentu medalionu, Nyarlothatep. Zabijamy go i bierzemy Fragment of a Medallion. Następnie udajemy się do jaskini na sąsiedniej wyspie na południu. Po drodze koniecznie sprawdzamy, czy Wilfotony Cook i Pigeon Pottypercy stoją obok Kapitana Vernona, a także kupujemy około 30 napojów leczniczych, gdyż czeka nas bardzo długa podróż. Przechodzimy przez most, aby dostać się na wyspę, po czym odwiedzamy jaskinię położoną niedaleko południowej skarpy. Wewnątrz spotykamy trzeciego demona, Ubba-Sathlo, od którego zabieramy trzecią część medalionu (Fragment of a Medallion). Z wszystkimi trzema wracamy do Kapitana Vernona. Naszym kolejnym celem jest wulkan położony w północnej części wyspy. Zanim się tam udajemy, zaopatrujemy się u pobliskiego kupca. Droga do środka wulkanu leży niedaleko od pierwszej z jaskiń, które zwiedzaliśmy w poszukiwaniu fragmentów medalionu. Będąc już wewnątrz, rozprawiamy się ze wszystkimi monstrami, a kolejno schodzimy na drugi poziom, by również go oczyścić ze zła. Na jego końcu znajduje się brama.