Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Isengard | Siły Zła poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Isengard

Cele misji:

  • Zetnij wszystkie drzewa w Isengardzie, aby odkryć fundamenty dla budynków.
  • Stwórz 100 uruków.
Pierwsza misja po stronie Sił Zła ma na celu wprowadzenie gracza w ogólny

Pierwsza misja po stronie Sił Zła ma na celu wprowadzenie gracza w ogólny "klimat" Isengardu Zadanie nie jest trudne, ale warto tutaj wykonać wszystkie dodatkowe cele, dzięki którym przejście tego etapu nie będzie stanowić problemu. Podstawa to także duża armia (możliwe jest 300 jednostek - tyle też ich musisz mieć), która bardzo przyda się już w następnej, drugiej misji.

Na wstępie zakup pierwszą dostępną moc, Pieśń bojową (w trakcie gry otrzymasz kolejny punkt, za który możesz zakupić kolejną dostępną moc) - tym samym jeden opcjonalnych warunków ukończenia misji masz już spełniony - Isengard - Siły Zła - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - poradnik do gry

Na wstępie zakup pierwszą dostępną moc, Pieśń bojową (w trakcie gry otrzymasz kolejny punkt, za który możesz zakupić kolejną dostępną moc) - tym samym jeden opcjonalnych warunków ukończenia misji masz już spełniony. Poczekaj, aż orkowi robotnicy (stwórz od razu dwóch, trzech nowych) wytną okoliczne lasy, na których postawisz 15 kolejnych tartaków i tylko jedną jamę uruków. W tejże jamie rekrutuj cały czas nowe jednostki - Kuszników i Uruk-hai, które łącz w jednolite hordy. W tym czasie Sarumanem wraz z dwoma bądź trzema oddziałami pikinierów i Uruk-hai zrób małą wycieczkę krajoznawczą. Ważne jest to, by szybko zrobić porządek z entami (#2 ) ponieważ mogą narobić niechcianych szkód. Ostatni etap to ustawienie armii wokół bramy (#1 ). Dostępnych pikinierów (są na murach) zbierz i ustaw jako mięsko armatnie na samej przedniej flance. Następnie wokół głównego wejścia poustawiaj złączone hordy kuszników i Uruków-hai, a jednostki uruków kuszników z ognistymi strzałami (tych, których otrzymałeś na starcie) ustaw na murze, tuż nad bramą. W to wszystko wmieszaj Sarumana, który dopełni formalności swoimi dwoma mocami. Gdy będziesz już gotowy, wyślij jednego pikiniera w rejon jednostek Rohanu, które ruszą do ataku. Zapora, którą ustawiłeś, okaże się nie do przejścia.