Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania 134-144 | Rozdział II | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

134.Szpon Beliara

Zadanie zleca: Saturas. [ZD 2] W świątyni znajduje się potężna broń, czyli Szpon Beliara. Masz nie dopuścić do tego, by wpadła w ręce Kruka. Zabij Kruka i zabierz broń. Porozmawiaj z Saturasem. Dowiesz się, że możesz ją oddać Magowi Wody lub sam władać ową bronią. Wybór należy do Ciebie - zło czy dobro? Jeżeli oddasz Szpon Beliara Saturasowi, ten zniszczy go. A jeżeli chcesz zatrzymać tę broń, musisz pomodlić się przy jednym z posagów Beliara - wówczas będziesz mógł władać Szponem.

1 - Zadania 134-144 | Rozdział II | Gothic II Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

 

135.Pomoc dla Vatrasa

Zadanie zleca: Saturas. [ZD 2] Myxir udał się do Khorinis, aby pomóc Vatrasowi. Wystarczy porozmawiać z Vatrasem i przekazać mu tę wiadomość.

 

136.Złe wieści

Zadanie zleca: Jergen. [GD 3] Poinformuj paladyna Orika o śmierci jego brata.

 

137.Mięso

Zadanie zleca: Engor. [GD 6] Aby wyżywić swoich ludzi, Engor potrzebuje 24 sztuk mięsa, obojętnie jakiego rodzaju. Daj mu po prostu to mięso.

 

138.Kopacze i ruda

Zadanie zleca: Garond. [GD 6] Masz się udać do trzech kopalni i sprawdzić, ile rudy udało się wydobyć ekipom górników. Dostaniesz mapę kopalni. Porozmawiaj z Parcivalem, dowiesz się, że ekipami górników dowodzą trzej paladyni - Marcos, Fajeth i Silvestro. Udaj się do kopalni, najlepiej płyń rzeką, tyle ile się da - orki nie będą wówczas stanowić dla Ciebie zagrożenia. Gdy wykonasz zadanie 142, dowiesz się od Fajetha, że jego górnicy wykopali dwie skrzynie rudy. Diego zabezpieczył cztery skrzynie z kopalni Silvestra, gdzie wszyscy zginęli. Marcos strzeże w grocie obok opuszczonej chaty również czterech skrzyń. Powiadom o tym Kapitana Garonda, a otrzymasz od niego list dla Lorda Hagena.

2 - Zadania 134-144 | Rozdział II | Gothic II Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

 

139.Złoto dla Brutusa

Zadanie zleca: Brutus. [GD 6] Brutus chce odzyskać 200 sztuk złota, które ukradł mu jego czeladnik Den. Możesz odszukać ciało Dena lub oddać Brutusowi swoje pieniądze.

140.Uratować Gorna

Zadanie zleca: Milten. [GD 6] Gorn siedzi w więzieniu i musisz pomóc mu się stamtąd wydostać. Porozmawiaj z Kapitanem Garondem, za uwolnienie Gorna zażąda 1000 sztuk złota. Zapłać i idź do Gerolda, dostaniesz klucz do więzienia. Wypuść Gorna i udaj się na spokojną rozmowę z nim do Miltena.

141.Pierścień Tengrona

Zadanie zleca: Tengron. [GD 12] Tengron da Ci pierścień, który masz zanieść do zamku i przekazać Udarowi. Po prostu to zrób i tyle.

142 - Zadania 134-144 | Rozdział II | Gothic II Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

142.Polowanie na zębacze

Zadanie zleca: Fajeth. [GD 12] Masz zabić zębacze, które kręcą się w pobliżu, a właściwie to wystarczy zabić przywódcę grupy, którego znajdziesz przy starej wieży strażniczej, niedaleko kopalni. Jego pazury odnieś do Lutera (quest 93).

 

143.Klątwa Bilgota

Zadanie zleca: Bilgot. [GD 12] Bilgot prosi Cię, abyś pomógł mu wydostać się z doliny. Najlepiej zrobić to, gdy już załatwisz wszystkie swoje sprawy, a przy okazji możesz zabrać ze sobą też Diega. Wyprowadź ich do przełęczy, a otrzymasz od Diega premię za nostalgię, czyli 500 punktów doświadczenia.

 

144.Pomoc dla Marcosa

Zadanie zleca: Marcos. [GD 18] Marcos chce, aby Kapitan Garond wysłał mu posiłki. Wystarczy poinformować o tym Garonda.