Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania 123-133 | Rozdział II | Gothic II Noc Kruka poradnik Gothic II: Noc Kruka

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

123.Kamienna tablica na bagnie

Zadanie zleca: Franko. [ZD 22] Masz pomóc Edgorowi, którego znajdziesz w ruinach na bagnach, niedaleko wejścia do obozu. Edgor miał przynieść kamienną tablicę Frankowi - musisz zrobić to za niego. Udaj się do Domu Uzdrowicieli, a znajdziesz tam dwie zielone tabliczki - jedną dla Franka, a drugą dla Saturasa. Gdy przyniesiesz tabliczkę Frankowi, ten nie wpuści Cię jednak do obozu. Zabij go i przeszukaj, znajdziesz przy nim bardzo przydatny amulet.

 

124.Fatalna sytuacja

Zadanie zleca: Senyan. [ZD 22] Gdy wejdziesz do obozu bandytów, Senyan Cię rozpozna. Nie wyda Cię, pod warunkiem, że spełnisz jego prośbę - masz odszukać i zabić osobę, która próbowała unicestwić Estebana. Wówczas Senyan będzie chciał zabrać całą nagrodę dla siebie. Gdy przyjmiesz zadanie 125 od Estebana, wróć do Senyana i powiedz, że jednak nie przystajesz na jego propozycję, po czym zabij go po prostu.

 

125.Próba zabójstwa

Zadanie zleca: Esteban. [ZD 22] Esteban chce się dowiedzieć, kto próbował go zabić. Porozmawiaj najpierw ze Snafem, wypytaj o wszystkie osoby. Informacje u niego kosztują, jeżeli nie chcesz za nie płacić, wykonaj najpierw zadanie 126, a wówczas będzie udzielał Ci ich za darmo. Porozmawiaj z Finnem, Lennarem, Emiliem, Hunem. Gdy oddasz Hunowi jego stal (quest 128), zaufa Ci i powie, żebyś porozmawiał ze Snafem. Idź do Snafa, skieruje Cię do góry, gdzie czeka na Ciebie Fisk. Porozmawiaj z nim i przystań na jego propozycję. Udaj się do Estebana, poinformuj go, że to właśnie Fisk usiłował go zabić. Esteban wyśle na Fiska swoich ochroniarzy, a wtedy możesz go sam zabić. Wróć później do Fiska.

126 - Zadania 123-133 | Rozdział II | Gothic II Noc Kruka - Gothic II: Noc Kruka - poradnik do gry

126.Mocna gorzałka

Zadanie zleca: Snaf. [ZD 22] Snaf prosi Cię o przyrządzenie gorzałki do jego sosu. Da Ci przepis. Wejdź na górę i na stole alchemicznym uwarz mu owy trunek. Gdy to zrobisz, Snaf nie będzie żądał od Ciebie pieniędzy za udzielanie informacji, a dodatkowo da Ci jeszcze ognisty gulasz (+1 do siły). Od bandyty stojącego przy gospodzie, możesz dostać natomiast parujący gulasz - również +1 do siły.

 

127.Paczka pełna wytrychów

Zadanie zleca: Fisk. [ZD 22] Fisk chce, żebyś odzyskał dla niego paczkę wytrychów, którą ukradł mu Juan. Jeżeli wykonałeś zadanie 116, masz tę paczkę przy sobie - jeżeli nie, udaj się do jaskini na wschodzie, porozmawiaj z Juanem, zabij go i przeszukaj. Odnieś paczkę Fiskowi.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie