Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Boston | Classic Mode | Tony Hawk's Underground 2 poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

1 - Boston | Classic Mode | Tony Hawks Underground 2 - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

1. Zadania

1. High Score - 235,000 points

2. Pro Score - 350,000 points

3. Sick Score - 700,000 points

4. High Combo - 175,000 points

5. Collect S-K-A-T-E

S: Nad bramą prowadzącą do dużego budynku, kawałek prosto i w lewo od startu.

K: Szukaj tej literki w pobliżu banku i bankomatu.

A: Nad jedną z górnych ramp przy szpitalu.

T: Nad jedną z ramp (wcale nie przypomina rampy, gdyż są to zwyczajne deski :) na terenie budowlanym.

E: W niewielkiej wnęce, którą znajdziesz po lewej stronie na ulicy prowadzącej od okolic terenu budowlanego do miejsca startu.

6. Collect C-O-M-B-O

Spójrz na screena. Niebieska rurka, od której powinieneś zacząć grind, znajduje się niezbyt daleko od startu, po lewej stronie ulicy. Z tejże rurki przeskocz do grinda na kolejną. W locie złapiesz C. Druga rurka jest zakończona zakrzywieniem, wybij się z niego i grinduj po daszku przystanku autobusowego. Tam znajdziesz O. Musisz teraz zeskoczyć do manuala. Z pewnością widzisz już kolejną literkę w oddali. Pozostań w manualu, dojedź do odpowiedniej rampy i wykonaj transfer między nią a rampą po prawej, by złapać literkę. Revert/manual i jedź dalej. B znajduje się nad krawędzią przed szpitalem, musisz zacząć grindować po odpowiedniej stronie kwietników (bliżej ulicy). Gdy tylko złapiesz przedostatnią literkę, zeskocz w prawo do manuala. W oddali powinieneś ujrzeć ogrodzenie terenu budowlanego. Zacznij po nim grindować. Na końcu znajdzies ostatnią literkę.

7. Smash 5 tea barrels

Tytuł zadania chyba wszystko wyjaśnia. Oto lokalizacje beczek:

  • Z miejsca startu obróć się w prawo i wejdź po schodach. Na podwyższeniu znajduje się pierwsza beczka.
  • Drugą beczkę znajdziesz na statku Tea Party, znajdującym się za terenem budowlanym (Spine Transfer, by się na niego dostać).
  • Na rampie stojącej na podwyższeniu z niebieskich rurek, obok kościoła.
  • Zeskocz z rampy i idź w stronę parku. W pobliżu powinna znajdować się kolejna beczka.
  • Na podwyższeniu znajdującym się na placu obok banku (ten sam, na którym znajduje się wizerunek Tony'ego Hawka).

8. Get the secret tape

Tym razem ukryta kaseta znalazła się na kablu łączącym dach kościoła z częścią budynku nieopodal banku. Możesz ją zdobyć na dwa sposoby, ja preferuję jeden z nich i ten właśnie przedstawię. Zacznij od podjazdu do kościoła. Na prawo od niego, na podwyższeniu znajduje się rampa. Wejdź na nią, a następnie wespnij się na dwie kolejne półki budynku, obok którego rzeczona rampa stoi. Teraz przejdź nieco w lewo i spróbuj wspiąć się na mniejszy dach kościoła, a następnie z mniejszego dachu na ten właściwy. Z pewnością widzisz już kasetę. Teraz cała sztuka sprowadza się do grindowania po właściwej krawędzi - krawędzi jednej z ramp. Zrób to, pobalansuj chwilkę i gotowe!

9 - Boston | Classic Mode | Tony Hawks Underground 2 - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

9. Backflip down the Common Stairs

Proste zadanie. Rzeczone schody są kawałek prosto i na prawo od startu (prowadzą do parku, w stronę pomnika). Nabierz przed nimi nieco rozpędu, wyskocz i wykonaj trik w locie nad schodami.

10. Grind the 5 pigeon rails

Krawędzie, o które chodzi w zadaniu, mają dwie wspólne cechy: na wszystkich z nich siedzą gołębie oraz trudno je znaleźć. Oto lokalizacje poszczególnych krawędzi:

  1. Z miejsca startu przejedź kawałek prosto, po lewej stronie powinieneś znaleźć niebieską rurkę. To pierwsza krawędź.
  2. Wróć do miejsca startu i ustaw się tak jak przy starcie. Po prawej stronie powinieneś mieć podjazd ze schodami i żółtymi poręczami. Kawałek wyżej, na ścianie, znajduje się jedna z poszukiwanych krawędzi.
  3. Przejedź teraz na plac obok banku i wejdź tam po schodach. Odwróć się tyłem do banku. Na podwyższeniu powinieneś ujrzeć barierkę, która jest jednocześnie trzecią krawędzią.
  4. Dostań się teraz na dach biblioteki i stamtąd grinduj po jedynym kablu odchodzącym od dachu. W okolicy dział stojących na dole, kolejna krawędź zostanie zaliczona.
  5. Przejedź na plac budowlany. Ostatnia krawędź to ta z niebieskim pasem u góry, nad rampą z której wykonujesz Spine Transfer by znaleźć się na łodzi.

2. Punkty statystyk

  • Na dachu biblioteki.
  • Nad kablem elektrycznym, nieopodal terenu budowlanego.
  • Na dachu kościoła.
  • W jednym z pokojów w jednym z budynków. Tak, ten opis niewiele daje, więc muszę napisać coś więcej. Z miejsca startu obróć się w prawo i jedź, aż po prawej stronie ujrzysz wnękę. Tam znajdują się dwie większe rampy po obydwu stronach drzwi oraz dwie mniejsze naprzeciwko większych. Podjedź do prawej dużej rampy, wybij się, spadnij i jedź do małej rampy naprzeciwko prawej dużej. Wybij się i próbuj wykonać Spine Transfera. Jeżeli wszystko poszło dobrze, powinieneś być nowym właścicielem punktu statystyk.
  • Z miejsca startu przejedź kawałek prosto. Po lewej stronie powinieneś mieć budynek z drzwiami i schodami pośrodku oraz dwiema rampami po obydwu stronach. Przejedź na prawą stronę budynku, skorzystaj z rampy i grinduj po rurce zamocowanej na banku. Na jej końcu znajdziesz punkt statystyk.