Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Australia | Classic Mode | Tony Hawk's Underground 2 poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

1 - Australia | Classic Mode | Tony Hawks Underground 2 - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

1. Zadania

1. High Score - 65,000 points

2. Pro Score - 130,000 points

3. Sick Score - 200,000 points

4. High Combo - 30,000 points

5. Collect S-K-A-T-E

S: Z miejsca startu skręć w lewo i przejedź kawałek prosto. Po prawej stronie ujrzysz czerwony budynek. Na jego dachu znajduje się literka.

K: Przejedź na drugi koniec ulicy (nie ten z fontanną). Tamże nad jedną z ramp znajduje się K.

A: Przejedź do fontanny. A znajduje się w rogu, na linie łączącej jeden z balkonów z jedną z półek.

T: Wróć do miejsca startu i stamtąd przejedź w prawo. Po lewej stronie będziesz miał żółty budynek. Dostań się na jego dach za pomocą Spine Transferów. Znajdziesz tam przedostatnią literkę.

E: Przejdź na plażę. Ostatnia literka znajduje się na kablu przechodzącym nad plażą. Wejdź na odpowiedni słup i zacznij grindować po kablu, by ją złapać.

6. Collect C-O-M-B-O

Pierwsza literka tego kombosa znajduje się w miejscu pokazanym na screenie. Zacznij grindować po barierce, by ją złapać. Następnie przeskocz na drugą barierkę, by złapać O. Wraz z końcem drugiej barierki przeskocz na murek i grinduj dalej, a złapiesz M. Wciskaj dalej przycisk grindu, a przejdziesz automatycznie na krawędź rampy i będziesz grindował w lewą stronę. Na tejże krawędzi znajdziesz B. Pod koniec krawędzi przeskocz w prawo na kolejną. Tam czekać będzie ostatnia literka.

7 - Australia | Classic Mode | Tony Hawks Underground 2 - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

7. Smash 5 Flower Pots

W tym zadaniu musisz zniszczyć 5 doniczek. Aby to uczynić, wystarczy wykonać grinda na krawędzi, w miejscu, w którym stoi taka doniczka. Oto ich lokalizacje:

  • Z miejsca startu skręć w prawo. Po lewej stronie powinien stać żółty budynek, zaś przed nim rampa z pierwszą doniczką.
  • Jedź dalej w prawą stronę, tak jak to prawdopodobnie robiłeś w zadaniu 6 (C-O-M-B-O). Na jednej z krawędzi po której grindowałeś w tamtym zadaniu znajduje się również doniczka.
  • Wróć do miejsca startu, tym razem obróć się w lewo i przejedź kawałek. Po prawej stronie powinien być czerwony budynek. Podjedź do niego od strony plaży, tam znajduje się kolejna doniczka.
  • Od poprzedniego miejsca przejedź kawałek prosto. Na półce budynku na prawo od drabiny znajdziesz czwartą doniczkę.
  • Ostatnia doniczka znajduje się przy ulicy, niedaleko wozu policyjnego (podjedź do niego i jedź w dół ulicy, bacznie się oglądając na prawo, a jej nie ominiesz).

8. Find the secret tape

Kaseta znajduje się tym razem wysoko w górze. Przejedź na górę planszy, do fontanny. Na jednym z budynków znajduje się wiele balkonów. Za pomocą kolejnych drabin wejdź na najwyższy balkon i zacznij grindować w stronę dużego billboardu. Kaseta znajduje się w miejscu pokazanym na screenie - niedaleko od najwyższego balkonu.

9 - Australia | Classic Mode | Tony Hawks Underground 2 - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

9. Find and Hit 5 G'Day Ramp Transfers

G'Day Ramp Transfer to nic innego jak gap, który można wykonać na tej planszy w 5 miejscach. Aby gap został zaliczony, wystarczy pojedyncze wykonanie transferu. Aby zaliczyć to zadanie, musisz odnaleźć wszystkie 5 możliwych miejsc wykonania gapu. Oto one:

  1. Z miejsca startu przejedź kawałek prosto i obróć się o 180 stopni. Po obydwu stronach transparentu z napisem "Hawk" znajdują się rampy. Wykonaj między nimi transfer. 1/5.
  2. Przejedź do fontanny na górze planszy. Pod budynkami znajdują się w sumie 4 rampy. Wykonaj transfery między ich parami. 3/5.
  3. Przejedź na drugi koniec ulicy (nie ten z fontanną). Pod budynkiem z wystającymi częściami znajdują się dwie rampy. Wykonaj między nimi transfer. 4/5.
  4. Spójrz na screena i wykonaj transfer między dwoma rampami znajdującymi się po bokach schodów. 5/5.
10 - Australia | Classic Mode | Tony Hawks Underground 2 - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

10. Bust All 5 Yellow Street Lamps

Jak sam tytuł zadania wskazuje - za pomocą grinda musisz zniszczyć 5 lamp. Wszystkie znajdują się na ulicy, jedyne, co musisz zrobić, to dostać się jakoś na kabel je łączący. Są na to dwa sposoby, ja przedstawię ten, który sam wybrałem. Z miejsca startu planszy przejedź w prawo, a następnie w lewo. Wejdź na pobliski słup (powinien się gdzieś tam znajdować). Zatrzymaj się na jego szczycie. Wejdź na deskę za pomocą Caveman, lecz od razu naciśnij dół, by się nie poruszyć. Obróć się o 180 stopni i zacznij grindować. Przejedziesz po balkonie, a stamtąd już tylko krok do lamp. Będzie to jeden, długi grind, toteż nie wahaj się użyć Focus Mode.

2. Punkty statystyk

  • Nad fontanną na górze planszy.
  • W pobliżu żółtego dźwigu znajduje się przystanek autobusowy, a po jego bokach podjazdy. Skorzystaj z jednego z podjazdów i grinduj w dół ulicy po zielonej krawędzi. Znajdziesz się na tarasie - restauracji. Skręć w prawo wraz z tarasem. Nad rampą znajdziesz punkt.
  • Z miejsca startu skręć w prawo i jedź prosto. Punkt znajduje się na balkonie zielonego budynku. Dostań się na niego np. za pomocą kabla łączącego krawędź balkonu ze słupem.
  • Na lewo i kawałek głębiej od zielonego budynku z poprzedniego punktu znajduje się kolejny, z balkonem w kształcie półokręgu, pod nim zaś rampa. Wybij się z rampy i grinduj w stronę punktu na balkonie (na pewno go zauważyłeś).
  • Z miejsca startu przejedź kawałek prosto, zjedź po schodach. Po prawej i po lewej stronie masz barierki. Wykonaj grinda na tej po prawej. Jest zakończona zakrzywieniem. Wybij się z niego i grinduj po krawędzi dachu punktu medycznego. Punkt statystyk jest na tejże krawędzi, tyle, że od strony plaży.