Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Australia (1) | Mapy z gapami | Tony Hawk's Underground 2 World Destruction Tour poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

2. Australia

Ta mapa ma kilka poziomów wysokości. Najwyżej znajduje się ulica, najniżej zaś plaża. Na każdym poziomie znajduje się wiele elementów zaliczających się do gapów, zadań, nie wspominając już o zdobywaniu punktów.

Lista gapów ze screenami od 150 punktów wzwyż (40 gapów, 10 ze screenami):

  • Balcony Lip - 25 - przejedź na najwyższy poziom planszy, do fontanny. Na jednym ze stojących tam budynków znajdują się balkony, pod nimi zaś rampy. Wybij się z jednej z ramp i wykonaj dowolnego lipa na pierwszym balkonie od dołu licząc.
  • Chain Gang - 25 - z miejsca startu przejedź kawałek prosto i zjedź po schodach. Zacznij grindować po barierce w prawo, w stronę punktu medycznego. Barierka jest zakończona zakrzywieniem, ale nie wybijaj się z niego. Po prostu grinduj, a zostaniesz wyrzucony w stronę słupków z łańcuchami między nimi. Zacznij po nich grindować, by zaliczyć gapa.
  • Homemade Handrail - 25 - aby móc wykonać tego gapa, musisz wykonać zadanie z punktu 24 na tej planszy (Story Mode, etap I). Przejedź na najwyższy poziom planszy. W pobliżu zniszczonego samochodu znajduje się przewrócony na dwie skrzyni słup. Wykonaj na nim Grinda w dół ulicy i przeskocz w prawo na kolejną krawędź do grindowania, a gap zostanie zaliczony.
  • Ledge Drop - 25 - przejedź na najwyższy poziom planszy i zacznij grindować po murku oddzielającym ulicę od niższego poziomu. Grinduj w dół ulicy. Pod koniec wybij się i zacznij grindować po położonym niżej ceglanym murku.
  • Ledge Hop - 25 - przejedź na najwyższy poziom planszy i zacznij grindować po jednym z murków oddzielających ulicę od niższego poziomu. Przeskocz nad przejściem dla pieszych z jednego murku na drugi, by zaliczyć gapa.
  • Rail 2 Rail - 25 - z miejsca startu przejedź kawałek prosto, nie zjeżdżaj po schodach. Zacznij grindować po poręczy po lewej stronie. Po chwili dojedziesz do zjazdu na niższy poziom. Po lewej stronie znajdować się będzie kolejna rurka. Przeskocz na nią i grinduj dalej.
  • Rock Lip - 25 - wjedź do basenu i wykonaj lipa na wystającej skale.
  • 9 Point Landing - 50 - z miejsca startu skręć w prawo i dojedź do ceglanego murku. Jedź dalej wzdłuż niego, a trafisz na czerwony budynek pod którym stać będzie biała rampa. Zacznij po niej grindować, a pod jej koniec wyskocz i zacznij grindować po barierce stojącej w oddali.
  • Archway Roof Tap - 50 - z miejsca startu skręć w prawo i przejedź kawałek prosto. Po lewej stronie powinien stać żółty budynek. Przejedź przed ten budynek, w stronę plaży. Znajduje się tam zadaszenie, zaś po jego bokach podjazdy. Skorzystaj z jednego z podjazdów i zacznij grindować po krawędzi zadaszenia.
  • Balcony Hop - 50 - przejedź na najwyższy poziom planszy, do fontanny. Stoi tam żółty dźwig. Po bokach ma on podjazdy, z których można się wybić. Balkon znajdujący się najbliżej dźwigu ma czerwony kolor, zaś kawałek dalej jest zielony. Zacznij grindować po jednym z nich, przeskocz na drugi i grinduj dalej, by zaliczyć gapa.
  • Balcony Lofty Lip - 50 - przejedź na najwyższy poziom planszy, do fontanny. Na jednym ze stojących tam budynków znajdują się balkony, pod nimi zaś rampy. Wybij się z jednej z ramp i wykonaj dowolnego lipa na drugim balkonie od dołu licząc.
  • Big Stair Set - 50 - z miejsca startu przejedź kawałek prosto, a znajdziesz się przy dużych schodach. Przeskocz je, by zaliczyć gapa.
  • Bus Stop Hop - 50 - przejedź na najwyższy poziom planszy, do fontanny. Za żółtym dźwigiem znajduje się przystanek autobusowy. Po jego obydwu stronach stoją podjazdy. Skorzystaj z podjazdu stojącego po stronie dźwigu i zacznij grindować po zielonej krawędzi balkonu.
  • Crane Vault - 50 - przejedź na najwyższy poziom planszy, do fontanny. Stoi tam żółty dźwig. Po bokach ma on podjazdy, z których można się wybić. Zrób to i zacznij grindować po czerwonej krawędzi balkonu, by zaliczyć gapa.
  • G'Day Ramp 2 Ramp - 50 - na mapie jest 5 miejsc, gdzie można wykonać tego gapa, jednakowoż najbliżej startu (tym samym najłatwiej mi wskazać miejsce jego wykonania) jest tylko jeden transfer. Przejedź kawałek prosto i obróć się o 180 stopni. Na górze wisi logo "Hawk", zaś po lewej i prawej stronie stoją rampy. Wykonaj między nimi transfer.
  • High 2 Low Transfer - 50 - z miejsca startu przejedź prosto i zjedź po schodach. Skręć teraz w lewo. Dojedziesz do rampy. Wykonaj z niej transfer do drugiej rampy znajdującej się kawałek niżej, by wykonać gapa.
  • Hot Wire Lip - 50 - przejedź na najwyższy poziom planszy, do fontanny. Nad jedną z ramp w pobliżu fontanny znajduje się kabel. Wykonaj na nim dowolnego lipa, by zaliczyć gapa.
  • Life Guard Roof Tap - 50 - z miejsca startu przejedź prosto i zjedź po schodach. Zacznij grindować w stronę punktu medycznego po barierce. Jest ona zakończona zakrzywieniem. Wybij się z niego i zacznij grindować po dachu punktu medycznego, by zaliczyć gapa.
  • Low Bay Window Lip - 50 - przejedź na najwyższy poziom planszy, na drugi koniec ulicy (nie ten z fontanną). Znajduje się tam budynek z wystającymi nad rampę elementami. Wykonaj dowolnego lipa na jednym z zawieszonych niżej elementów.
  • 10 Point Landing - 75 - wykonaj gapa 9 Point Landing - grinduj po barierce. Pod jej koniec wyskocz i grinduj po poręczy znajdującej się niżej, tuż przy plaży.
  • Balcony Climb - 75 - przejedź na najwyższy poziom planszy, do fontanny. Na jednym ze stojących tam budynków znajdują się balkony, pod nimi zaś rampy. Wybij się z jednej z ramp i zacznij grindować po najniżej znajdującym się balkonie. Pod koniec wyskocz i wykonaj Sticker Slap na ścianie. Odbije Cię to nieco wyżej. Zacznij grindować po znajdującym się wyżej balkonie by zaliczyć gapa.
  • Can Skip - 75 - z miejsca startu przejedź prosto i zjedź po schodach. Skręć teraz w lewo. Niedługo powinieneś ujrzeć kosz na śmieci stojący tuż obok białej poręczy. Wykonaj grinda na koszu a następnie na poręczy, by zaliczyć gapa.
  • Coping Jump - 75 - z miejsca startu przejedź prosto i zjedź po schodach. Skręć teraz w lewo. Dojedziesz do rampy. Zacznij po niej grindować w prawą stronę, a następnie wybij się i grinduj po krawędzi basenu, by zaliczyć gapa.
  • Low 2 High Transfer - 75 - z miejsca startu przejedź prosto i zjedź po schodach. Skręć teraz w lewo. Dojedziesz do rampy. Wykonaj z niej transfer do drugiej rampy znajdującej się kawałek niżej. Teraz wykonaj transfer z rampy na której wylądowałeś do rampy z której wyskoczyłeś.
  • Car hop - 100 - przeskocz nad dowolnym znajdującym się na planszy samochodem.
  • Fountain Touchdown - 100 - przejedź na najwyższy poziom planszy. W stronę fontanny prowadzi murek odgradzający jednocześnie ulicę od niższych poziomów planszy. Jest on zakończony zakrzywieniem. Grinduj po nim, wyskocz z zakrzywienia i grinduj dookoła fontanny, by zaliczyć gapa.
  • From Brass Over 10 - 100 - przejedź na najwyższy poziom planszy, na drugi koniec ulicy (nie ten z fontanną). Znajdują się tam dwie rampy. Zacznij grindować po tej z prawej strony. Po chwili będziesz grindował po żółtej rurce. Z jej końca wybij się i przeskocz nad wszystkimi schodkami.
  • High Bay Window Lip - 100 - przejedź na najwyższy poziom planszy, na drugi koniec ulicy (nie ten z fontanną). Znajduje się tam budynek z wystającymi nad rampę elementami. Wykonaj dowolnego lipa na jednym z zawieszonych wyżej elementów. Aby ich sięgnąć musisz skorzystać z pomocy jednego z samochodów - wykonaj Skitchin'. To znacznie zwiększy Twoją szybkość i będziesz mógł się wybić na odpowiednią wysokość.
  • Peace Out! - 100 - przejedź na najwyższy poziom planszy, do fontanny. Wykonaj Natas Spin na dłoni rzeźby pośrodku fontanny i zeskocz, by zaliczyć gapa.
  • TC's Grass Gap - 100 - przejedź na najwyższy poziom planszy, do fontanny. Od strony plaży znajdują się schody, a po ich prawej stronie trawa. Przeskocz nad trawą na niższy poziom by zaliczyć gapa.
  • Big Coping Jump - 150 - screen zapożyczony z solucji do Story Mode pokazuje rampę, której musisz użyć przy tym gapie. Zacznij po niej grindować w prawą stronę i wyskocz. Musisz dolecieć do krawędzi basenu i dalej po niej grindować.
  • Lofty Roof Gap - 150 - z miejsca startu skręć w prawo i przejedź kawałek prosto. Po lewej stronie powinien stać żółty budynek. Wjedź na jego dach za pomocą Spine Transferów, podjedź do nawiewu i wybij się z niego w stronę oddalonego budynku. Gdy wylądujesz na dachu tegoż budynku, gap zostanie zaliczony.
1 - Australia (1) | Mapy z gapami | Tony Hawks Underground 2 World Destruction Tour - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry
2 - Australia (1) | Mapy z gapami | Tony Hawks Underground 2 World Destruction Tour - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry