Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Los Angeles (1) | Mapy z gapami | Tony Hawk's Underground 2 poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

8. Los Angeles

Plansza pochodzi z THPS3. Pod względem gapów jest to najbardziej rozbudowana mapa - jest ich aż 73. Praktycznie rzecz biorąc, jest tu tylko jeden duży plac z mnóstwem obiektów i jego mniejsze okolice. Planszę można lekko zdeformować poprzez wywołanie trzęsienia ziemi (instrukcja obsługi jak to zrobić znajduje się w opisie do Classic Mode).

Lista gapów ze screenami od 420 punktów wzwyż (74 gapy, 16 ze screenami):

  • Doorway Hop - 50 - przejedź na ulicę, w okolice myjni. Na prawo od niej znajduje się podjazd. Wjedź po nim. Pod budynkiem, przy którym się znajdziesz, znajdują się krawędzie z lukami w miejscu drzwi. Grinduj po jednej z takich krawędzi, przeskocz lukę przy drzwiach i grinduj dalej, by zaliczyć gapa.
  • Burrito Carnitas - 100 - przejedź pod myjnię, na część od strony wozu strażackiego. Znajduje się tam coś na krztałt sklepiku "Carnitas-Burros-Chimis". Wybij się z rampy po jednej ze stron tegoż sklepiku i grinduj po krawędzi myjni.
  • Burrito Grande - 100 - przejedź pod myjnię, na część od strony wozu strażackiego. Znajduje się tam coś na krztałt sklepiku "Carnitas-Burros-Chimis". Po jego bokach znajdują się rampy. Wykonaj między nimi transfer.
  • Bustin Cherries - 100 - zanim wykonasz tego gapa, wywołaj trzęsienie ziemi. Wróć do miejsca startu. Znajduje się tam krawędź, po której grindując możesz dostać się na dach budynku przed Tobą. Uczyń to, a następnie z dachu przeskocz na fragment ulicy, na którym znajduje się złożona z desek skocznia. Wybij się z niej i grinduj po krawędzi budynku w górze. Pod jej koniec wyskocz i grinduj dalej po krawędzi kolejnego budynku. Krawędź skręci w prawo, a Ty razem z nią. Wybij się z końca krawędzi, a gap powinien zostać zaliczony.
  • Car hop - 100 - przeskocz nad jednym z samochodów jeżdżących po planszy.
  • Cold Chillin' - 100 - obok wozu strażackiego znajdują się dwie rampy oddzielone luką. Wykonaj między nimi transfer.
  • Down the Stairs - 100 - z miejsca startu jedź prosto, wjedź do budynku. W budynku obróć się w prawo. Powinieneś mieć przed sobą trochę schodów i dwa małe zbiorniki z wodą. Wybij się i przeskocz nad jedną partią schodków.
  • East Side!' - 100 - przejedź na ulicę, w okolice myjni. Na prawo od niej znajduje się podjazd, zaś kawałek dalej niewielki budynek (aka kiosk). Grinduj po jednej z krawędzi kiosku w stronę ulicy (po tej, na której nie ma kabla), a pod jej koniec wybij się i przeskocz nad ulicą.
  • EasternTremor! - 100 - z miejsca startu obróć się lekko w lewo i przejedź kawałek prosto. Ujrzysz dwie rurki. Wykonaj grinda na całej długości rurki po lewej stronie.
  • Goin' Ballistic - 100 - przejedź do fontanny. W jej pobliżu znajdują się dwie rampy. Wykorzystaj je i wskocz na rampy znajdujące się nad przejściem przez budynek. Z kolei na jednej z tychże ramp spróbuj jak najwyżej się wybić. Jeżeli osiągniesz odpowiednią wysokość, gap zostanie zaliczony.
  • Grind Illin' - 100 - obok wozu strażackiego znajdują się dwie rampy oddzielone luką. Grinduj po jednej z ramp w stronę drugiej, wyskocz i grinduj dalej po drugiej rampie, by zaliczyć gapa.
  • Hotel Lip Smackin' - 100 - w pobliżu wozu strażackiego znajduje się wnęka, przejdź przez nią by trafić do drzwi hotelu. Po ich obydwu stronach znajdują się rampy. Wybij się z jednej z ramp i wykonaj lipa na krawędzi przebiegającej nad drzwiami.
  • Hung Over - 100 - w pobliżu wozu strażackiego znajduje się wnęka, przejdź przez nią by trafić do drzwi hotelu. Po ich obydwu stronach znajdują się rampy. Wykonaj między nimi transfer.
  • Indiana Style! - 100 - z miejsca startu jedź cały czas prosto, aż do żółtego domku. Masz przez niego przejechać, ale w manualu, toteż zanim wjedziesz pod daszek, przejdź do manuala. Pozostań w takim stanie aż do fioletowej konstrukcji, do której dojechanie będzie równoznaczne z zaliczeniem gapa.
  • Kiosk! - 100 - przejedź na ulicę, w okolice myjni. Na prawo od niej znajduje się podjazd, zaś jeszcze kawałek dalej - niewielki budyneczek (aka kiosk). Wykonaj Spine Transfer nad kioskiem, by zaliczyć gapa.
  • Lip Wash - 100 - przejedź pod myjnię od strony wozu strażackiego. Tam wybij się z rampy przy myjni, na lewo od sklepiku i wykonaj dowolnego lipa na krawędzi rampy stojącej na myjni.
  • Northern Washer Lip - 100 - przejedź w okolice fontanny. W jej pobliżu stoją dwie rampy. Wybij się z jednej z nich i na zawieszonej nad nią platformie dla myjących okna wykonaj dowolnego lipa. Jeżeli wybierzesz nieodpowiednią rampę, wykonasz gapa Southern Washer Lip. W takim wypadku wystarczy przejechać do drugiej rampy i powtórzyć manewr.
  • NorthernTremor! - 100 - z miejsca startu przejedź prosto, na ulicę. Obróć się tam w prawo i jedź kawałek prosto. Po lewej stronie ulicy znajdować się będzie rurka. Grinduj po niej, by zaliczyć gapa.
  • NoseBleed Time - 100 - przejedź do fontanny. W jej pobliżu znajdują się dwie rampy. Wykorzystaj je i wskocz na rampy znajdujące się nad przejściem przez budynek. Z kolei na jednej z tychże ramp spróbuj jak najwyżej się wybić. Jeżeli osiągniesz odpowiednią wysokość, gap zostanie zaliczony. Musisz wybić się jeszcze wyżej niż w gapie "Goin' Ballistic".
  • Over the Yellow Stone Shack - 100 - z miejsca startu jedź cały czas prosto, aż do żółtego domku. Przejedź teraz na jego prawą stronę. Grinduj po podchodzącej pod górę, żółtej krawędzi domku i w odpowiednim momencie wybij się i przeleć nad domkiem, by zaliczyć gapa.
  • Pershing Ramp - 100 - z miejsca startu jedź cały czas prosto, aż do żółtego domku. Na prawo od wjazdu do tegoż domku znajduje się lekkie podwyższenie. Grinduj po jego krawędzi w stronę schodków. Pod jej koniec wybij się i grinduj dalej po wspomnianych schodkach.
  • Pure Air! - 100 - zanim będziesz mógł wykonać tego gapa, musisz wykonać gapa "They're GRATE!". Wróć do miejsca startu. Znajduje się tam krawędź, po której grindując możesz dostać się na dach budynku przed Tobą. Uczyń to, a następnie wykonaj Acid Dropa do rampy pod świeżo otwartą kratką. Będziesz jechał w stronę drugiej rampy, ale w podłodze znajduje się luka. Przeskocz nad nią, by zaliczyć gapa.
  • Purple Skippin' - 100 - przejedź na główny plac, do fioletowych ramp. Po drugiej stronie obydwu ramp znajdują się podjazdy. Wybij się z jednego podjazdu, przeskocz całą lukę między rampami i zeskocz na drugi podjazd, by zaliczyć gapa.
  • Purple Transfer - 100 - przejedź na główny plac, do fioletowych ramp. Wybij się z jednej z fioletowych ramp, przeleć nad ścianą i wyląduj na drugiej fioletowej rampie. Jeżeli w miejscu, gdzie wylądowałeś, nie było rampy, spróbuj wybić się po drugiej stronie.
  • Rail Skip! - 100 - z miejsca startu przejedź kawałeczek prosto i grinduj po lewej krawędzi schodów. Z jej końca wyskocz i grinduj po krawędzi wewnątrz budynku.
  • Southern Washer Lip - 100 - przejedź w okolice fontanny. W jej pobliżu stoją dwie rampy. Wybij się z jednej z nich i na zawieszonej nad nią platformie dla myjących okna wykonaj dowolnego lipa. Jeżeli wybierzesz nieodpowiednią rampę, wykonasz gapa Northern Washer Lip. W takim wypadku wystarczy przejechać do drugiej rampy i powtórzyć manewr.
  • SouthernTremor! - 100 - z miejsca startu jedź prosto, zatrzymaj się dopiero przed ulicą. Obróć się w prawo i przejedź kawałek prosto. Ujrzysz rurkę równoległą do ulicy obok której jedziesz. Wykonaj na niej grinda.
  • Squeaky Clean! - 100 - wjedź do myjni i grinduj po jednej z krawędzi tamże się znajdujących. Przeskocz do grindu na sąsiednią krawędź.