Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Canada (2) | Mapy z gapami | Tony Hawk's Underground 2 World Destruction Tour poradnik Tony Hawk's Underground 2: World Destruction Tour

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

  • Fence Extension - 100 - z miejsca startu jedź prosto, aż po prawej za płotkiem będziesz miał misę. Wskocz do niej. Wykonaj dowolnego lipa na płotku ogradzającym, by zaliczyć gapa.
  • Fence Hoppin - 100 - z miejsca startu obróć się w lewo i grinduj po ogrodzeniu. W odpowiednim momencie wybij się w prawo i grinduj po niewielkiej krawędzi, by zaliczyć gapa.
  • Flying Fenceman - 100 - z miejsca startu obróć się w prawo i przeskocz nad płotkiem. Na prawo od Ciebie powinna znajdować się zaokrąglona rampa. Grinduj po jej krawędzi w lewo, a z jej końca wybij się i grinduj po krawędzi płotku nieco niżej.
  • Grind The Pine - 100 - przejedź do miejsca, w którym znajduje się wielkie drzewo. Wejdź na gruby pień i zgrinduj jedną z gałęzi drzewa.
  • Hitch Knot Gap - 100 - z miejsca startu zjedź na dół, obróć się o 180 stopni i skorzystaj z podjazdu na rampie z której startujesz, by dostać się na kładkę. Z tej kładki przeskocz na kolejną i przejedź przez tunel w drzewie. Po lewej stronie ujrzysz krawędź. Zacznij po niej grindować, a gdy się skończy wybij się i grinduj po krawędzi kawałek dalej i niżej.
  • Light It Up! - 100 - z miejsca startu obróć się w prawo i przeskocz nad płotkiem. Znajdziesz się na placu z trzema misami. Wskocz do misy znajdującej się w centralnej części placu i wykonaj z niej Spine Transfer do misy znajdującej się najbliżej totemu.
  • Mine Cart Launch - 100 - przejedź na jeden z końców planszy, na ten, gdzie znajduje się przełącznik podnoszący rampę. Zgrinduj krawędź w pobliżu przełącznika, by podnieść rampę. Wykonaj transfer z rampy na dole na rampę, którą przed chwilą podwyższyłeś. Z kolei z rampy którą podwyższyłeś wybij się i przeskocz na zadaszone podwyższenie z dwiema rampami. Z kolei z tego podwyższenia przeskocz na podjazd znajdujący się kawałek dalej i grinduj pod górę po jego lewej krawędzi. Jej koniec wyrzuci Cię do grindu po lewym torze kolejki. Grinduj do jego końca, a pod koniec wybij się i grinduj po kablu znajdującym się kawałek dalej, by zaliczyć gapa.
  • Pickaxe Sluice - 100 - przejedź na jeden z końców planszy, na ten, gdzie znajduje się przełącznik podnoszący rampę. Zgrinduj krawędź w pobliżu przełącznika, by podnieść rampę. Wykonaj transfer z rampy na dole na rampę, którą przed chwilą podwyższyłeś. Z kolei z rampy którą podwyższyłeś wybij się i przeskocz na zadaszone podwyższenie z dwiema rampami. Z kolei z tego podwyższenia przeskocz na podjazd znajdujący się kawałek dalej, by zaliczyć gapa.
  • The Haunted Mine - 100 - przejedź w okolice wielkiego drzewa. Wokół niego biegnie długa rampa. Grinduj po jej krawędzi cały czas w prawo, aż do momentu, gdy będziesz miał przed sobą inną rurkę. Wówczas wyskocz i grinduj po tejże rurce. W tym gapie wykonujesz to samo co w "Enim Detnuah Eht", tyle, że w odwrotnej kolejności.
  • The Old Wing Dam - 100 - z miejsca startu obróć się o 180 stopni i jedź w stronę niezamarzniętej części rzeki. Zatrzymaj się przed nią. Zgrinduj jedną z belek przechodzących nad niezamarzniętą częścią.
  • The Panhandler - 100 - przejedź w okolice wielkiego drzewa. Wypatrz fragment długiej rampy, nad którym znajduje się drewniana kładka, i wykonaj na nim dowolnego lipa.
  • Tree To Corral Grind - 100 - z miejsca startu obróć się o 180 stopni i jedź w stronę rzeki. Nie wskakuj do niej; jedź wzdłuż koryta aż dotrzesz do drzewka. Grinduj po nim, zaś z jego końca przeskocz do grindu po krawędzi długiej rampy, by zaliczyć gapa.
  • Ahhh! My Head! - 200 - w pobliżu terenu znajdującego się na prawo od miejsca startu znajduje się totem. Grinduj po ogrodzeniu terenu w stronę totemu, a następnie w odpowiednim momencie przeskocz w lewo do grindu po totemie. Z końca totemu wybij się i wyląduj z powrotem na placu na prawo od miejsca startu.
  • Car Gap - 200 - z miejsca startu jedź prosto, trzymaj się lewej strony. Dotrzesz do dwóch podjazdów, między którymi znajdują się dwa samochody. Przeskocz nad samochodami za pomocą podjazdów.
  • There's Gold In Them Thar Hills - 200 - z miejsca startu obróć się o 180 stopni i jedź w stronę rzeki. Nie wskakuj do niej; jedź wzdłuż koryta, aż trafisz na dwie skocznie naprzeciwko siebie. Wybij się z jednej z nich i wyląduj na drugiej, by zaliczyć gapa.
  • Air Over The Blade Grind - 250 - na lewo od startu znajduje się spore ogrodzenie. Grinduj po jego krawędzi w stronę buldożera stojącego za rampą. Gdy dojedziesz do rampy, wybij się, przeskocz nad rampą i grinduj po dalszej części ogrodzenia, by zaliczyć gapa.
  • Antenna Stomp - 250 - z miejsca startu jedź prosto, aż po prawej za płotkiem będziesz miał misę. Wskocz do niej. Zauważ, że przechodzi nad nią krawędź. Musisz wykonać na tej krawędzi grinda. Aby to uczynić, musisz wybić się z niewielkiej rampy znajdującej się za podejściem obok misy.
1 - Canada (2) | Mapy z gapami | Tony Hawks Underground 2 World Destruction Tour - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry
2 - Canada (2) | Mapy z gapami | Tony Hawks Underground 2 World Destruction Tour - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry
  1. Aurora Burly-Alis - 250 - z miejsca startu jedź prosto, aż po prawej za płotkiem będziesz miał misę. Wskocz do niej. Wykonaj Spine Transfer z misy w której się znajdujesz do innej misy, znajdującej się najbliżej.
  2. Breezy Channel Gap - 250 - z miejsca startu obróć się w prawo i przeskocz nad płotkiem. Przejedź do najbardziej wysuniętej części placu. Znajduje się tam długa rampa z niewielką przerwą, w której znajdują się trzy wyższe niż rampa elementy. Wykonaj transfer nad przerwą w rampie.
3 - Canada (2) | Mapy z gapami | Tony Hawks Underground 2 World Destruction Tour - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry
4 - Canada (2) | Mapy z gapami | Tony Hawks Underground 2 World Destruction Tour - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry
  • Chainsaw Buzzin' - 250 - z miejsca startu zjedź na dół, obróć się o 180 stopni i skorzystaj z podjazdu na rampie z której startujesz, by dostać się na kładkę. Z tejże kładki przeskocz na kolejną, znajdującą się kawałek dalej. Jedź prosto, przy wyborze drogi skręć w prawo. Grinduj po krawędzi, na którą natrafisz dalej jadąc prosto i wybij się z niej w lewo do grindu po krawędzi przechodzącej obok przełącznika rampy.
  • Crossover The Easy Way - 250 - z miejsca startu jedź prosto. Po pewnym czasie będziesz mógł skręcić w prawo. Na środku trasy po prawej znajdować się będą dwie rurki. Grinduj po jednej z nich w dół. Gdy dojedziesz do luki wybij się w odpowiednią stronę i grinduj po drugiej części sąsiedniej rurki.
5 - Canada (2) | Mapy z gapami | Tony Hawks Underground 2 World Destruction Tour - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry
6 - Canada (2) | Mapy z gapami | Tony Hawks Underground 2 World Destruction Tour - Tony Hawks Underground 2: World Destruction Tour - poradnik do gry