Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Złoto i Chwała: Droga do El Dorado - poradnik do gry

Złoto i Chwała: Droga do El Dorado - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Statek | Złoto i Chwała Droga do El Dorado poradnik Złoto i Chwała: Droga do El Dorado

Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019

1. Weź jabłko leżące na ziemi.

2. Wespnij się po balu do kraty.

3. Daj jabłko Altivo.

W ramach wdzięczności za jabłko Altivo zrzuci Ci hak. Nieszczęśliwie uderzy on Miguela w głowę i spowoduje że straci on przytomność.

4. Weź hak.

5. Użyj haka na drabince sznurowej.

6. Wyjdź po drabince.

7. Podejdź do kraty i weź ciasteczka.

8. Zawołaj małpę i daj jej dwa ciastka biorąc w zamian różowy i zielony klucz.

9. Przejdź po wystających z sufitu hakach na drugą stronę ładowni i użyj kluczy na znajdujących się tam drzwiach z dwoma zamkami.

Gdy zobaczy cię stojący obok armaty marynarz zostaniesz strącony z powrotem do ładowni. Miguel obudzi się i przejmiesz nad nim kontrolę.

10. Spójrz na drabinkę sznurową.

11. Porozmawiaj z Tulio, jego stukanie głową w ścianę spowoduje że drabinka sznurowa spadnie na dół, a on sam straci przytomność.

12. Otwórz kratkę znajdującą sie w podłodze ładowni.

Altivo zrzuci ci kolejny hak.

13. Weź hak.

14. Pójdź do pomieszczenia w którym znajduje się marynarz czyszczący armaty, schylając się przejdź za jedną z armat i weź znajdującą się tam chustę.

Marynarz weźmie Cię za jednego z ludzi Cortez'a i da Ci skarpety.

15. Wyczyść armatę, będziesz mógł wziąć ciastka.

16. Otwórz kratkę znajdującą się w podłodze ładowni i podeprzyj ją hakiem, a następnie wrzuć do środka ciastka. W tak utworzoną pułapkę złapie się szczur.

17. Użyj skarpety na kratce, złapiesz do niej szczura.

18. Pokaż szczura marynarzowi.

Marynarz zemdleje.

19. Użyj skarpety na dzbanie z oliwą.

20. Zapal nasączoną oliwą skarpetę od lampy.

Miquel podpali armatę która wystrzeli i zrobi dużą dziurę w burcie statku. Hałas obudzi Tulio, który dołączy do Miguela.

21. Wyjdź przez powstałą wyrwę na zewnątrz.

Tulio wespnie się na pokład statku i przejmiesz nad nim kontrolę.

22. Weź linę do której przywiązany jest koń.

23. Przywiąż linę do haka wystającego z burty.

Lina pozwoli Miguelowi wspiąć się na pokład.

24. Spróbuj przekręcić korbę spuszczającą szalupę, Tulio jest za słaby więc zrobi to Miguel.

25. Weź jabłko z beczki.

26. Połóż jabłko na desce na którą osunęła się łódź.

Altivo chcąc wziąć jabłko wejdzie na deskę i spowoduje że łódź zostanie opuszczona na wodę.

Koniec części drugiej