Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Romansburg (5) | Solucja Syberia II poradnik Syberia II - opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Kontrolę nad Kate przejmiesz ponownie w pociągu w warsztacie Hansa.

62. Porozmawiaj z Hansem [082]. Poprosi cię on o wykonanie drobnej przysługi dla niego - naprawienie mechanicznych koni w kabarecie Cirko. Dopiero wtedy będziecie mogli wyruszyć w dalszą podróż. Hans wręczy ci również część niezbędną do wykonania powyższego zadania, czyli mechaniczne serce [MECHANICAL HEART].

082 - Romansburg (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

082

Mechaniczne konie w kabarecie Cirko

63. Udaj się do kabaretu Cirko (w mieście), podejdź do znajdującej się w głębi sceny w na której stoją mechaniczne konie [083] i przyglądnij się mechanizmowi, który nimi steruje [084].

1 - Romansburg (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
083 - Romansburg (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

083

084

64. Załóż mechaniczne serce, które dał ci Hans i trzykrotnie naciskając bolec w środku przestaw mechanizm tak, aby wskazówka z koniem w górnej części ekranu znalazła się w pozycji skrajnej w prawo [085].

2 - Romansburg (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
085 - Romansburg (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

085

086

65. Ustaw cztery rurki w pozycji tak jak na rysunku [085] i ponownie naciśnij bolec w środku. Jeżeli wszystko jest tak jak powinno być, to mechaniczne konie zaczną tańczyć [086] a ty tym samym zakończysz kolejne zadanie.

W pewnym momencie twoją radość z dobrze wykonanego zadania zmąci odgłos odjeżdżającego pociągu. Kate wybiegnie na peron, jednak za późno - pociąg odjechał.

W pogoni za pociągiem

66. Jesteś z powrotem na stacji, pociągnij za dźwignię znajdującą się na końcu peronu (dolna część ekranu, obok barierek) [087]. Szyny obrócą się i twoim oczom ukarze się mała drezyna [088].

3 - Romansburg (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
087 - Romansburg (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

087

088

67. Wsiądź do drezyny. Niestety energii nie starczyło na wiele i swoją krótką przejażdżkę zakończyłeś na drugim końcu peronu. Musisz znaleźć odpowiedni źródło napędu (część pojazdu wyglądająca jak duża klatka dla chomika wyraźnie sugeruje co jest ci potrzebne).

68. Udaj się na posesję Ivana. Duże drewniane drzwi z zakratowanym wizjerem będą uchylone.

69. Gdy wejdziesz na teren posesji, zadzwoni do ciebie Oscar i wyjaśni co się stało. Pociąg, on i Hans zostali porwani przez Ivana i Igora.

4 - Romansburg (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
089 - Romansburg (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

089

090

70. Przejdź do zadaszonej części posesji i obejrzyj gazetę [NEWSPAPER] [089] leżącą na stole - to "białe złoto Syberii" w połączeniu z chciwością Igora jest powodem twoich kłopotów.

71. Podejdź do leżącego nieopodal Youki i pomachaj mu przed nosem rybnym cukierkiem (tym, który zabrałeś z automatów w sklepie pułkownika). Youki pobiegnie za tobą, udaj się więc na stację i wsiądź do drezyny. Ruszycie w pogoń za pociągiem [091].

091 - Romansburg (5) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

091