Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II poradnik Syberia II - opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Statek przybił do lodowej wyspy [203].

162. Zjedź na stały ląd [204] i odszukaj leżący na ziemi kieł narwala [NARWHAL TUSK] (w górę, w prawo, w górę) [205], [206].

1 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
203 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

203

204

163. Wróć na poprzedni ekran (w dół) a następnie przejdź w lewo aż odnajdziesz kotwicę statku [207].

2 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
205 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

205

206

164. Użyj kła narwala na kotwicy. Statek zostanie uwolniony.

3 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
207 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

207

208

165. Spróbuj wrócić na statek. Na pokładzie stoi Ivan [208], a winda wyjechała do góry i nie będziesz mógł z niej skorzystać. Musisz znaleźć inną drogę.

Powrót na statek

166. Przejdź dalej w lewo [209] a następnie w prawo. Znajdziesz się obok małego, lodowego cypelka z mnóstwem pingwinów [210].

4 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
209 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

209

210

167. Przyglądnij się kołyszącemu się na wodzie statkowi. Zwróć uwagę na drzwi w jednej z burt i prąd wody spychający w ich pobliże wszystko co pływa [211].

5 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
211 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

211

212

168. Odszukaj gniazdo z jajami pingwinów (w lewo, w lewo) [212].

169. Włóż do gniazda matrioszkę, którą znalazłeś nieco wcześniej w chacie rybaka [213]. Pingwiny opuszczą cypel i przejdą w pobliże gniazda [214].

6 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
213 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

213

214

170. Wróć na lodowy cypel. Gdy na niego wejdziesz, na lodzie za tobą pojawi się pęknięcie [215].

171. Użyj kła narwala na szczelinie. Prąd wody zniesie cię w okolice statku i będziesz mógł wejść pod pokład [216].

7 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
215 - Wyspa Pingwinów (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

215

216