Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Romansburg (4) | Solucja Syberia II poradnik Syberia II - opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Ciepłe ubranie

28. Udaj się do sklepu pułkownika Emeliova i poproś go o pomoc w zdobyciu ciepłej odzieży. Ten stwierdzi, iż ma coś w sam raz dla ciebie na stryszku i opuści drabinę która tam prowadzi.

29. Wejdź po drabinie na górę [036] i podnieś leżącą na skrzyni ciepłą odzież [WINTER CLOTHES] [037].

1 - Romansburg (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
036 - Romansburg (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

036

037

30. Wróć do pociągu i wejdź do łazienki gdzie Kate będzie mogła spokojnie przebrać się w nowe ciuchy [038]. Teraz droga do klasztoru stoi dla ciebie otworem.

038 - Romansburg (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

038

31. Wróć do drewnianego mostku z linami i przejdź na drugą stronę. Teraz możesz kontynuować swoją podróż dalej. Gdy dotrzesz do murów klasztoru, pociągnij za linę zwisającą obok windy [039]. Niestety mnich na górze pokiwa jedynie odmownie głową i nie spuści kabiny windy.

2 - Romansburg (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
039 - Romansburg (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

039

040

32. Przejdź w prawo aż dotrzesz do jeziorka i piorącego w nim odzież mnicha [040]. Porozmawiaj z nim a dowiesz się między innymi dlaczego mnich obsługujący windę nie wpuścił cię do klasztoru ( bo jesteś kobietą). W pewnym momencie rozmowy mnich przerwie ją, gdyż usłyszy dźwięk ptaka zwanego przez niego Merula Alba - wszystko wskazuje na to iż ma on fioła na punkcie tego ptaszka.

33. Wróć do sklepu pułkownika i zapytaj czy nie ma gwizdków naśladujących głosy ptaków. Stwierdzi, iż ma ich kilka i da trzy z nich złoty, srebrny i czarny [GOLD BIRDCALL], [SILVER BIRDCALL], [BLACK BIRDCALL].

34. Wróć do piorącego mnicha i daj mu srebrny gwizdek. Mnich pobiegnie szukać ptaka a ty będziesz mógł wziąć jeden z habitów [MONK'S HABIT] [041], które pozostawił na kamieniu. Kate automatycznie włoży go na siebie.

3 - Romansburg (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
041 - Romansburg (4) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

041

042

35. Podejdź do klasztornej windy i ponownie pociągnij za linę. Tym razem kabina zostanie opuszczona i będziesz mógł wjechać na górę [042].